Škoda/Volkswagen 2.0 TSI 280KM

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.640
113
Je imel kdo možnost peljati ali celo ima v svojem avtu omenjeni motor? Dobi se ga v Škodi Superb ali VW Passat v kombinaciji z DSG menjalnikom in pogonom na vsa 4 kolesa. Na papirju obljublja dobre zmogljivosti, zanima pa me ali gre za preverjen/zanesljiv motor ali je slučajno poznan po kakšnih težavah? Je poraba ob normalni vožnji solidna (recimo 8l/100) ali neobvladljiva 10+?
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Imam v passatu karavan 210 konjsko verzijo... Z avtom po petih letih nimam težav. Pije nekje 8 do 9 l ob normalni vožnji.
Moraš pa upoštevati, da ima 280 konjska verzija 4 kolesen pogon in avtomatski menjalnik. Kar pomeni kak liter več. Realno okoli 10 do 11. Motor je drugače ok. Imel je težave z preskakovanjem ketne, kar so zrihtali z novim napenjalcem okoli leta 2009. Rad pije olje, odvisno od načina vožnje.... Če ga tišiš cca 1l na 10k km. Kaj več bo moral pa kdo drug povedat.
Sicer pa avto z 280km stane vsaj 45 do 50k eurov.... Če daš toliko denarja za avto... Boli te koliko pije...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Peljal v S3... 6gang...čeepan na 300+
Veselje za peljat... Ce sparas 9+...ce tiscis 20eur za pol urce veselja
smile-1.gif
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.529
4.640
113
Ne vem zakaj so se odločili, da 2.0 240KM dizla ni na voljo v Škodi, ker realno ne vidim zakaj bi kdo posegel po 220KM ali celo 280KM bencinarju, če je na voljo 240KM dizel, ki pokrije tako zmogljivosti kot samo porabo.

Pri Škodi je drugače. Tam je najmočnejši dizel 190KM, nato pa sledita še 220KM ali 280KM bencinarja. Razlog o spraševanju o 280KM bencinarju je v tem, da jih je malo na cesti (logično), hkrati pa prodajalci sanjajo o nizki porabi ob normalni vožnji (7 do 8) in manj okvaram proti dizlu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.669
6.708
113
pri taščici
7 litrov ob 280 konjih, 4x4 in avtomatiku, v passatu?
Eni pa so za hece.
Na spritmonitorju imaš povprečno 10+, pod 8 nimaš nobene.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Po bencinarju sežeš zaradi male letne kilometrine. In potem nimaš težav z dpf, egr in šobami... Dizel rabi kilometrino... Servisiranje je cenejše, 2.0 tsi pa je načeloma enako pokvarljiv kot 2.0 tdi.
Za normalno vožnjo je tudi 190 konjski dizel vrh glave... V passatu cca 7.5 s do 100 km na uro..
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Realna za 2.0 TSI 280KM bo med 9 in 10l po moje. Meni se ne zdi tako hudo, če moj Superb z 170KM (dizel) žre okoli 6.5l. Tvoj 2.0 TDI 240PS pije okoli 8l, torej imaš nekje liter do dva razlike med TDI 240KM in TSI 280KM. Pri 20.000km na leto in predpostavki, da eden pije 8l dizla, drugi pa 10l bencina je to v denarju 636 eur. Vredno ali ne?
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Nisem prepričan da avtor teme ne trola. Uh uh kupujem 300 konjski avto za 50 tisoč evrov, sam me fuuuul moti ker žre 10 litrov..... Trol al pa budala...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Jest poznam ljudi, ki so imeli na voljo nek znesek EUR in kolebali med avto višjega razreda/manj opreme ali nižjega razreda z močnejšnim motorjem in več opreme. Recimo A4 z nekim povprečnim dizlom in kako opremo manj ali Škoda Superb z 280KM raketo in več opreme. Povprečen Slovenec bi vzel A4 takoj. Jaz zase nisem tako prepričan.

Pri taki izbiri je vedno ven padla debata o porabi, saj je kao A4 z mlinčkom varčen, Škodina raketa pa pač ne oz. vsi upajo, da bo tudi varčna, če ne goniš.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
ne rabiš statističnih podatkov, ampak samo pogledaš kako kompleksen je kakšen motor

večja pokvarljivost dizlov je veljala samo do časov, ko se bil bencinarji klasični atmosferci. zdaj je kompleksnost enaka.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
V bistvu tudi mene zanima zanesljivost/pokvarljivost bencinskih turbo motorjev proti dizelskim turbo motorjem.

Praktično ni važno kateri avto gledaš, sploh malo dražje, imaš na voljo tako dizel kot bencinske motorje. Po pravilu so bencinski xxxx eur cenejši in pri podobnih konjih podobno zmogljivi. od 0 do 100 je boljši bencin, pri vmesnem pospeševanju pa dizel. Poraba je na strani dizla, a če poslušaš zagovornike bencina sploh ne tako velika kot bi kdo rad prikazal. Liter ali dva maks. In kot dodaten izjemen plus bencinom se navajajo nižji stroški vzdrževanja, servisov in večjo zanesljivost.

Ob vsem tem pa vsi proizvajalci pri nas prodajo 90%+ dizlov in le peščico bencinarjev.

Kaj je torej res in kaj ni.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
kako bojo imeli bencinarji nižje stroške vzdrževanja in servisov, če so pa enako kompleksni?
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Nisem mehanik, ampak po pripovedovanju tako mehanikov kot prodajalcev, so moderni dizli še vedno bistveno bolj kompleksni od bencinarjev, predvsem na račun eko norm/čistosti izpuha.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
pa dobro, v kratkem bojo tudi bencinarji fasali dpfje pa bojo na istem
smile-1.gif


osnovne komponente po katerih so bili dizli znani, da lahko crknejo, imajo itak tudi bencinarji