Se ne bi strinjal. Če ima agent v klicnem centru na drugi strani sogovornika, ki se mu niti sanja ne o tehniki, mu bere točke iz how-to. Če pa znaš diagnosticirati napako, potem ti lahko spreminjajo parametre linije ipd. Drugače pa te vežejo tehnično bolj podkovanim sodelavcem.Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Včasih so taki generični odgovori, da bi tisti na drugi strani moral takoj dobit odpoved pogodbe o zaposlitvi ! Npr. valjenje krivde na uporabnika, če je logično da to v tistem primeru ni mogoče in podobno...
Citat:
Uporabnik Alijen pravi:
Včasih pa kličejo taki ljudje, ki se niti ne potrudijo da bi preverili sami doma če je tam kaj narobe. Operater je kriv pa če je res ali ne
Ampak problem pri OP je bil, da je imel drugi Box povezan z zanič kablom. Kaj je tu SiOL kriv?Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Citat:
Uporabnik Alijen pravi:
Včasih pa kličejo taki ljudje, ki se niti ne potrudijo da bi preverili sami doma če je tam kaj narobe. Operater je kriv pa če je res ali ne
Glej, če nekaj plačam potem hočem da laufa, saj za to plačam. Ko priklopijo hočem da naredijo tako kot se za gre, ne pa da plačujem in nič ne dela.
RF razdelilnik daj neposredno za pretvornikCitat:
Uporabnik norc pravi:
pretvornik-kabel- t člen - kabel - rf razdelilnik(1v 2) - kabel - TV