Nič me ne moti, da smo si na jasnem. Vsak izbere svoj sistem prodaje. Opozarjam le na to, da je treba mnoge reklame sprejemati z zadržkom komu so sploh namenjene. Ta zadržek pa velja za nekaj sto tisoč sedanjih naročnikov Simobila, ki jim ta ugodnost (npr 100 EUR) ne velja.
SImobil mora novim naročnikom vedno nekaj ponuditi saj je to edini ekspresni način, da pridejo do večjih številk. Tudi jaz bi izbral enako strategijo.
Opozarjam pa na percepcijo. Za operaterja je neprimerno ceneje ponuditi neverjetne ugodnosti novim naročnikom. Zaradi ugodnosti z njimi na prvo žogo ne bo veliko zaslužil, saj večino zdeva v ugodnost. Še vedno pa je v plusu.
Ko daješ vsem pa je cena neprimerno višja saj se ti lahko zgodi, da prihodek od obstoječih uporabnikov upade z višje na nižjo raven, kot posledico ugodnosti za vse.
Je pa vedno treba paziti tudi na obstoječe uporabnike, že zato, da niso slabe volje ob vseh ugodnostih za nove naročnike. Ker če je nekdo 2 leti plačnik položnic bo v tem času doživel vsaj kakšnih 8 posebnih ponudb za nove naročnike. In vsakič znova bo ugotavljal, da ne sodi med srečneže.
Sicer ga lahko potem zagrabi želja, da bi po izteku aneksa šel drugam ali pa vsaj za nekaj minut prekinil naročniško razmerje in s tem ponovno kandidiral za aktualno ugodnost. Pa tudi tu ni jamstva, da je bo deležen saj se v oglasih pojavlja besedna zveza "prvič naročnik".