Simobil Internet Unlimited gre na LIMITED

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Načeloma ne bi bilo nič narobe s tem, celo dobrodošlo bi bilo, da z vsakim prenesenim gigabajtom pade QoS prioritetna raven naročnika.
Tako bi imel tisti, ki prenaša megabajte prednost pred tistim, ki je že prenesel 1GB. In ta ima prednost pred tistim, ki je prenesel 30GB.

Za merjenje tvoje porabe (za določanje QoS prioritete) je najbolje vzeti trailing povprečje zadnjih 10 dni - in ne obračunskega obdobja. Ker potem je prevelika razlika v delovanju v začetnih dneh obračunskega obdobja in koncem.

Vprašanje je, če se na PHY ravni mobilnega omrežja to da narediti. Če ne imaš pa omejitev hitrosti. Ampak to omejitev bi bilo bolje implementirati tako, da če si porabil v zadnjih 10 dnevih 30GB, da vseeno dobiš 100MB/dan brez tega speed capa, kar je nad tem, pa sledi vklop speed capa. To pomeni, da če si prenesel prejšnje dni prenesel nekaj velikih datotek, da imaš vseeno omogočeno normalno brskanje po internetu (do 100MB dnevno), nad tem pa počasneje. Teh 30x100MB=3GB ni tako veliko glede na unlimited količine, vseeno pa tudi težkemu uporabniku izboljša uporabniško izkušnjo.
 

gogy

Pripravnik
14. sep 2007
459
0
16
Ljubljana
www.mobisvet.net
Uh koliko pisanja... a bo paket ostal UNLIMITED?
grin1.gif
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Citat:
Uporabnik halo pravi:
Pa sej fora je ravno v tem!
UNLIMITED sej nikjer ni pisalo da lahko porabi uporabnik 1GB 20GB al pa 30GB.
Stvar posameznika je pač koliko je dosegal. Nekateri so celo stacionarno internet odjavili ker jim je to zadostovalo.

Še vedno je Unlimited, pač je povezava nekoliko počasnejša po preseženih količinah. kar je odgovor tudi tebi Gogy.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Citat:

ti nestrokovnjak,... še vedno boš imel ulimited vendar ne boš mogel prenesti 100GB podatkov, ...

še zmeraj se ne morš sprijaznit, da nategujete, tako kot vedno........

Borovnica, kljub temu da si na plačilni listi tega operaterja, ki folk farba tuki, bi bil lahko bolj objektiven....... To pa, da se operaterju ne splača oz se mu kalkulacija ne izide pa ni uporabniški problem, ampak Simobilov....

ko zajebe stranka in vam krši pogodbo je kriva izključno ona in zakaj bi bili vi drugačni...

aja vi ste Simobil nateguni............... vam pa je dovoljeno.... upam, da so se z vašim poslovanjem stranke kej naučile, preden se grejo vezat za dve leti...

to je edini namen mojih postov, pa čeprav nisem na plačilni listi nobenega operaterja........
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Še vedno je Unlimited, pač je povezava nekoliko počasnejša po preseženih količinah. kar je odgovor tudi tebi Gogy.

V bistvu ni UNLIMITED... ker ce vleces vec kot 20GB mesecno, Si.mobil grozi z odklopom...

http://www.simobil.si/sl/insid...33-0E30B0F0213C

20091025-jgwse5upjntk17be5658mi2755.png


UNLIMITED = NEOMEJENO ...



Saj vem...smo tecni s tem... ampak tako pac je... Preimenujte paket v nekaj drugega in ne v nekaj takega, kar v bisvtu ni...
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Če te odklopijo z omrežja, potem nekako to ne šteje kot "počasnejša povezava".


Čeprav zgolj retorično vprašanje - a če te operater samovoljno in kljub uporabi, ki je zapisana v tvoji pogodbi, odklopi z omrežja - a lahko potem rečeš adijo in začneš zavračati račune?

Ali bi potem ob odklopu uporabniki še vedno morali plačevati račune za "neomejen" internet??!



Ja, res smo tečni, ampak zadeva zaudarja po nategu.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.341
6.144
113
Nateg je to, da na spletni strani z opisom paketov omejitve niso niti omenjene:

Paketi Mobilni internet

To pa je že nepoštena poslovna praksa:

"Podjetje ne sme uporabljati nepoštene poslovne prakse pred, med in po sklenitvi posla, povezanega z nakupom izdelka ali storitve. Med nepošteno poslovno prakso sodijo tudi zavajajoče oglaševanje, navajanje napačnih podatkov ali informacij ter prikrivanje pravih podatkov o izdelku ali storitvi."
 

gogy

Pripravnik
14. sep 2007
459
0
16
Ljubljana
www.mobisvet.net
Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Še vedno je Unlimited, pač je povezava nekoliko počasnejša po preseženih količinah. kar je odgovor tudi tebi Gogy.

V precej prispevkih na tej strani je vsaj 3x pisalo da v bistvu ni omejeno pa sem moral še jaz povprašat ali je omejeno
smile-1.gif


Neka omejitev vsekakor je zato beseda UNLIMITED več ni primerna za ta paket samo da se Simobil poskuša igrati igrico besed in drobnega tiska tako kot vedno. Sedaj se poskuša v okviru tega paketa pod ime UNLIMITED spravit čisto nekaj drugega. Če bi na začetku pisale omejitve v številkah bi bilo drugače, vendar so se zavedali da potem ne morejo uporabit imena UNLIMITED. Drugače bi tudi bilo, če bi bil to paket npr MAXI in bi se omejilo, ne gre pa zlorabljati imena UNLIMITED.

Vsaj eno zadevo je potrebno omogočit obstoječim naročnikom tega paketa in to je možnost prekinitve razmerja/aneksa brez sankcij zaradi spremenjenih pogojev
cheer.gif


No saj razumem, da je težke uporabnike nekako treba zabremzat ampak na stroške Simobila, ker v začetku ni postavil konkretnih meja, nikakor pa ne pa na nezadovoljstvo uporabnikov. V začetku jim je pasalo, da se je podpisovalo pogodbe za ta paket, tako so upravičili svojo marketinško kampanjo...

V glavnem UNLIMITED je težka beseda
smile-1.gif
 

communismfan

Pripravnik
1. okt 2008
54
0
6
borovnica - če je tisto TI NESTROKOVNJAK letelo name naj ti povem, da sem samo navedel morebiten primer nekoga, ki ne bi imel pojma o gigabajtih in velikosti filmov in je imel popolnoma vso PRAVICO PORABITI 40 GB NE DA BI SE TEGA SPLOH ZAVEDAL, ŠE MANJ PA DA BI PRI TEM SPLOH PREVERJAL SVOJO PORABO, saj ste mu vi vendar dali paket neomejeno!!! In sedaj tak človek dobi neke grožnje in ultimate, čeprav ni storil poplnoma nič takega kar mu ne bilo v pogodbi dovoljeno. Drugače pa naj ti povem, da imam paket za 10gb. Če pa hočeš, pa še lahko navedem razne primere o vstopninah vodafon live, pa o komercijalnih vsebinah, pa o vstopnicah za kino, ob tem pa se zopet spomnim na kakšnega 70 letnika, kako bi vam še naprej nezavedajoč plačeval vaše goljufije!
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Kakor vem je napaka za vstop v vodafone live odpravljena. Pri komercijalnih sporočilih se ponavadi uporabnik sam prijavi nanje npr. preko kake nagradne igre, kjer zapiše tudi svojo tel. številko in se s tem avtomatsko prijavi nanje...seveda je nazadnje kriv operater (le tega krivijo točno 70letniki). O vstopniceah za kino prvič slišim.
 

communismfan

Pripravnik
1. okt 2008
54
0
6
aja pa še to, kje je definicija za OBIČAJNO RABO INTERNETA ? Kdaj ta raba postane neobičajna. Torej bi te morali ob sklenitvi pogodbe opozoriti, da ne smeš prestopati iz običajne v neobičajno rabo.
 

communismfan

Pripravnik
1. okt 2008
54
0
6
gamero, ja seveda spet so krivi uporabniki, prosim mi lako razložiš kako sem se jaz prijavil na komercijalne vsebine z orginalno zapakirano kartico za mobilni internet, ki je nisem dal v modem eno leto - klub temu pa sem kar nekaj mesecev dobival na računu zraven naročnine zneske za kar 3 komercijalna sporočila!
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik communismfan pravi:
gamero, ja seveda spet so krivi uporabniki, prosim mi lako razložiš kako sem se jaz prijavil na komercijalne vsebine z orginalno zapakirano kartico za mobilni internet, ki je nisem dal v modem eno leto - klub temu pa sem kar nekaj mesecev dobival na računu zraven naročnine zneske za kar 3 komercijalna sporočila!

Tudi ce se nisi ti prijavil... je pac nekdo tvojo cifro napisal...

In za to NISO krivi operaterji... ampak ponudniki teh storitev oz. premium sporocil... Izkljucno oni... Operater je kriv le v toliko, da nudi omrezje za to, da se lahko posiljajo taka sporocila... in ker nudi platformo za posiljanje premium sproocil...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Se strinjam s tem, da je naprimerno spreminjat in dodajat neke omejitve v UNLIMITED paket za naročnike, ki so pogodbo podpisali že prej, če ne druzga jim je treba omogočit vsaj to, da brez dodatnih stroškov prekinejo pogodbo. Če je to res, da je % problematičnih minimalen in da delajo štalo na omrežju, potem ste (S!) lahko veseli, da grejo.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, ampak naj plačajo dolg! Modem ni zastonj. Naročnik podpiše aneks s katerim je definirano, da bo modem poplačan v 24 mesecih uporabe storitev. Če slednje nehaš uporabljat prej moraš razliko povrniti. Nihče pa ni nikogar v to silil. Folk bi lahko kupil modeme po redni ceni kakšnih 300 EUR in ne bi podpisoval aneksov. To pa ne, a ne? Raje 1 EUR in aneks. No, ni zastonj kosila. Če koga tko zelo motijo povsem razumne omejitve (in se s tem uvršča v skupino zelo heavy userjev) naj pa še plača tisto, kar je dolžan za modem!
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Dragi coolpower, vem da hočeš dvigniti raven osornosti operaterjev, da bi Mobitel lahko tudi "lažje" zadihal.

Ampak v tem primeru gre s strani Simobila za stvarno napako.

Jaz nimam tega Simobilovega UNLIMITED, ampak če bi mi tako spremenili pogoje, bi jim rekel, da gre za stvarno napako in uveljavljal svoje potrošniške pravice:
http://www.uvp.gov.si/si/praktikum/odgovornost_za_stvarne_napake/

Citat:
KDAJ GRE ZA STVARNE NAPAKE

Napaka je stvarna:
· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
· če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
http://www.uvp.gov.si/si/praktikum/odgovornost_za_stvarne_napake/
Če kupuje stranka UNLIMITED, jo kupuje zato, ker je UNLIMITED. Ker pa očitno UNLIMITED nima UNLIMITED lastnosti, zaradi katere jo kupec kupuje, gre za stvarno napako.



Pravice potrošnika so velike:
Citat:
PRAVICE POTROŠNIKA

Potrošnik, ki je pravilno in pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
· odpravi napako na blagu ali
· vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
· blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
· vrne plačani znesek.

Potrošnik lahko izbere katerokoli navedeno sankcijo in mu je prodajalec ne sme in ne more vsiliti. Če prodajalec na eno ne reagira, lahko potrošnik uporabi drugo sankcijo. Namesto razveze pogodbe (vrnitev plačanega zneska) lahko potrošnik zahteva znižanje kupnine ali zahteve izpolnitev pogodbe (blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom) lahko zahteva znižanje kupnine (vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako). V zadnjem primeru se ugotovi, koliko % je blago z napako manj vredno od blaga brez napake, nato se za ta % kupnina zmanjša.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz odgovornosti za stvarne napake.

Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec potrošniku tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.

...
Določbe se smiselno uporabljajo tudi za opravljanje storitev.