Boljša polovica ima parking s parkirno zaporo, "sidrano" v asfalt precej "po domače" - luknje Fi10 mm plastični vložek + vijak.
Seveda se je v dobrem letu vse "zguncalo" tako, da zdaj, če zaporo povozi ji, vsaj na eni strani, vse ven potegne.
.
Zavedam se, da asfalt (debelina ca. 5 cm - spodaj tampon) ni primerna podlaga za kakršnokoli "resno" sidranje, ampak v tem primeru kakšne hude izvlečne sile res ne potrebujemo. Tako, da betona zato res nebi šel delati.
Toliko, da se ne premakne, ko/če jo povozi in da je ravno veter ne odnese .
.
Razmišljal sem v smeri inox navojna palica M5 ali M6, narezano na ustrezno dolžino.
Luknje napolniti z neko (katero?) 2K maso za sidranje, potem - skozi pritrdilne luknje seveda - notri zabiti navojno palico s podložko in matico na koncu.
Naslednji dan, ko se masa strdi, še malo zategniti matico in wuooaalla!
.
Bo to šlo?
Bi moral na kaj posebej paziti?
Izkušenj s tako montažo nimam nobenih.
Se mojih 5c
Kot prvo, asfalt verjetno ni 5cm ampak vec, standard za nizke obremenitve (kar je parking) je 8cm in ce je 8 je najbolje narest iz ene plasti. Ce je dobro narejen tudi poleti ni nic mehek (do tega prihaja zaradi napacne priprave zmesi pred vgradnjo). Ce bos zabijal pol metra dolgo navojno palico potem vzemi najmanj fi12 ker bos vse kar je tanjse skrivil. Kot ti je napisal hanzi, navoj zasciti z matico. Ce je podlaga res dobra, potem imas pod asfaltom vsaj pol metra zbitega materiala...lahko ga predvrtas in v to zabijes palico. Ko bos montiral probaj vse skupaj zatesniti, da ne bo voda pronicala skozi luknje ker se ti lahko v nekaj letih vse skupaj posede zaradi zmrzovanja pozimi.
Pravilno bi bilo izrezat luknjo in zabetonirat.