Boljša polovica ima parking s parkirno zaporo, "sidrano" v asfalt precej "po domače" - luknje Fi10 mm plastični vložek + vijak.
Seveda se je v dobrem letu vse "zguncalo" tako, da zdaj, če zaporo povozi ji, vsaj na eni strani, vse ven potegne.
.
Zavedam se, da asfalt (debelina ca. 5 cm - spodaj tampon) ni primerna podlaga za kakršnokoli "resno" sidranje, ampak v tem primeru kakšne hude izvlečne sile res ne potrebujemo. Tako, da betona zato res nebi šel delati.
Toliko, da se ne premakne, ko/če jo povozi in da je ravno veter ne odnese .
.
Razmišljal sem v smeri inox navojna palica M5 ali M6, narezano na ustrezno dolžino.
Luknje napolniti z neko (katero?) 2K maso za sidranje, potem - skozi pritrdilne luknje seveda - notri zabiti navojno palico s podložko in matico na koncu.
Naslednji dan, ko se masa strdi, še malo zategniti matico in wuooaalla!
.
Bo to šlo?
Bi moral na kaj posebej paziti?
Izkušenj s tako montažo nimam nobenih.
Seveda se je v dobrem letu vse "zguncalo" tako, da zdaj, če zaporo povozi ji, vsaj na eni strani, vse ven potegne.
.
Zavedam se, da asfalt (debelina ca. 5 cm - spodaj tampon) ni primerna podlaga za kakršnokoli "resno" sidranje, ampak v tem primeru kakšne hude izvlečne sile res ne potrebujemo. Tako, da betona zato res nebi šel delati.
Toliko, da se ne premakne, ko/če jo povozi in da je ravno veter ne odnese .
.
Razmišljal sem v smeri inox navojna palica M5 ali M6, narezano na ustrezno dolžino.
Luknje napolniti z neko (katero?) 2K maso za sidranje, potem - skozi pritrdilne luknje seveda - notri zabiti navojno palico s podložko in matico na koncu.
Naslednji dan, ko se masa strdi, še malo zategniti matico in wuooaalla!
.
Bo to šlo?
Bi moral na kaj posebej paziti?
Izkušenj s tako montažo nimam nobenih.