Sidranje v asfalt - parkirna zapora

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.224
3.626
113
Boljša polovica ima parking s parkirno zaporo, "sidrano" v asfalt precej "po domače" - luknje Fi10 mm plastični vložek + vijak.
Seveda se je v dobrem letu vse "zguncalo" tako, da zdaj, če zaporo povozi ji, vsaj na eni strani, vse ven potegne.
.
Zavedam se, da asfalt (debelina ca. 5 cm - spodaj tampon) ni primerna podlaga za kakršnokoli "resno" sidranje, ampak v tem primeru kakšne hude izvlečne sile res ne potrebujemo. Tako, da betona zato res nebi šel delati.
Toliko, da se ne premakne, ko/če jo povozi in da je ravno veter ne odnese :evil: .
.
Razmišljal sem v smeri inox navojna palica M5 ali M6, narezano na ustrezno dolžino.
Luknje napolniti z neko (katero?) 2K maso za sidranje, potem - skozi pritrdilne luknje seveda - notri zabiti navojno palico s podložko in matico na koncu.
Naslednji dan, ko se masa strdi, še malo zategniti matico in wuooaalla!
.
Bo to šlo?
Bi moral na kaj posebej paziti?
Izkušenj s tako montažo nimam nobenih.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.224
3.626
113
TSA sidrni vijak reši tvoj problem.
Niti pod razno.
Da TSA sidrni vijaki držijo morajo biti luknje izvrtane v beton - gladke stene lukenj, ustrezna trdnost betona in konstanten premer luknje.
Pri luknji v asfaltu ni nič od teka, saj se kamenčki s stene luknje precej lahko odkrušijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.445
2.582
113
Površina na katero nalega zapora mora imeti beton ali žel. ploščo ki je sidrana v beton!
Nič drugega ne bo držalo.
Zapora je lahko stebriček (T) - enostavno sidranje, zakopano pod nivo zemlje v U kanal! Pozimi enostavno čiščenje, lahko je voda v njem, ne vozijo po njem.
Skoplješ kanal, na dveh koncih zasidraš v zemljo/beton, ki ga zaliješ okoli kanala.
Za parking se splača potruditi.
 
Nazadnje urejeno:

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.611
713
113
M5 ali 6 mnogo pretanko
lepljenje v asfalt ne bo držalo

izrez in betonski temelj,

ali pa če si ti da tvegat,
zabij kline, ki jih zgoraj že zalepiš v asfalt
na to fiksiraš zaporo in upaš, da bo nekaj časa držalo
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Zavedam se, da asfalt (debelina ca. 5 cm - spodaj tampon) ni primerna podlaga za kakršnokoli "resno" sidranje, ampak v tem primeru kakšne hude izvlečne sile res ne potrebujemo. Tako, da betona zato res nebi šel delati.
Toliko, da se ne premakne, ko/če jo povozi in da je ravno veter ne odnese :evil: .
Za veter TSA drži več kot dovolj.
Sicer pa zakaj sprašuješ, če že vse veš.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.420
5.699
113
Kaj pa če nabiješ meter navojne palce not? To bi ze zaradi trenja moglo držat
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi
I

Izbrisan uporabnik #9334

TSA bi zabil v 5 cm asfalta in naprej v tampon?

Mater ste tehniki :valjamse: .
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Izvoli, da se ne boš zredil preveč.

Za TSA sidra rabiš beton najmanj MB20 ali več, probaj ga vstavit v asfalt in ga zašraufaj - ter poročaj.
Bo bolje, če samo prevrtaš luknjo skozi in zabiješ noter navadno polmetersko navojno palico, bo nosila 10 x več kot TSA.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.224
3.626
113

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Samo kaj takšnega kot je luka51 predlagal, da zabiješ dovolj globoko tudi v tampon. Asfalt je poleti na vročini mehki in se bo vse razmajalo, ne glede na vrsto sidra. Ali pa ta narediš luknjo in zabetoniraš dovolj globoko.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.857
884
113
MB
Z brusilko/sekačem izreži luknjo v asfalt, tam, kjer so pritrditvena mesta, od kolega, ki ima vinograd si sposodi nekaj takega, zvrtaj v globino 40/50cm, vlij beton, ko se strdi pa uporabi TSA sidra.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo in Hanzi
I

Izbrisan uporabnik #9334

Gre, ja. Če rabiš bl preprosto rampo, zvrtaj skozi asfalt luknje fi 10 (že fi 8 bi bilo dovolj) in zabij noter M 10 navojne palice, pol metra dolge. Lahko greš komplicirat in vliješ noter cementno mleko in potem navojne palice, toda ne bo potrebno. Da boš potegnil sidro ven, rabiš ooornk kramp.

Če bi pa delal po ps-u, je treba pa izkopat luknjo in zabetonirat primeren temelj. Za tisto kar pa ti na začetku sprašuješ, bo pa tako čisto dovolj, če bi se šel nekdo zapeljat preko, bo konkretno potrgal po podvozju in mu bo lahko še dve leti žal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.792
6.778
113
pri taščici
Ko boš zabijal navojno palico imej na vrhu matico, da ne uničis navoja
Če ne boš uspel zabiti palice do konca, boš matico presravfal nižje dol in zasrafal, nato pa navojno.palico odrezal.
Palico lahko spodaj malo osilis v špico. Pa vzemi 12 ali več. .
Ne zabijaj 8. Meni se zdi presvoh za v pesek

Če pa lahko varis na mestu zapore, pa lahko zabiješ navadno armaturno železo in na vrhu zavaris matico.
Samo to je potem demontaža samo s pomočjo fleksarce ali pa hidravlike.
Namesto armaturnega železa lahko zasravfas notri palico ki je namenjena za sestavljanje alu opažev in ima grob navoj za pritrditev matice.
Fi palice je cca 16.
Daj sliko tvoje zapornice.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Kar navojno palico naj da, ker je pocinkana. 10 let mir. Ali pa dvajset. Do takrat bo pa že itak njegova hotela imet avtomatsko rampo.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.224
3.626
113
Kar navojno palico naj da, ker je pocinkana. 10 let mir. Ali pa dvajset. Do takrat bo pa že itak njegova hotela imet avtomatsko rampo.
Bom dal kar Inox navojno palico pa bo mir - npr. pri Kamm je to je par Eur.
Ima pa nekaj takega in vprašanje, če bo več kot M6 sploh šlo skozi montaži namenjeno luknjo.
51zRn-fjZgL._SL1000_-300x300.jpg

Hvala vsem za pomoč.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi