Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Avti, ki imajo pečko imajo močnejši alternator, ker pač pečka pokuri več elektrike in se rabi močnejši alternator, da normalno polni. Vodno hlajen je pa zato, ker je večja amperaža (se bolje greje), nima pa to nobene direktne zveze z gretjem kabine.
Govoril sem s kolegom ki dela v tehnični službi na mercedesu in mi je rekel da naj bi imeli A-ji samo zračno hlajene alternatorje in da so vodni samo pri večjih motorji. Lahko da se moti, ker je govoril "iz glave". Po moje je najbolje iti kar na AC in tam povedati VIN, pa ti dajo pravi podatek.
Uglavnem, naš je bil zračno hlajen, menjala pa se je samo jermenica in jermen. Napenjalec je bil ok, sploh pa ni bilo nobene potrebe manjat alternatorja, ki je drag "ko pes".
Saj tudi jaz ne bom šel kar za brezveze menjati alternatorja... Ampak ko začneš brskati ,pa iščeš jemenico ,hitro ugotoviš da obstajata vsaj dva tipa...
@poldo mi je dal podatke o alternatorju po VIN številki in je vodno hlajen.
Po vseh nemških spletnih trgovinah meče ven za ta avto vodno hlajen alternator.
Se pravi ,bo že držalo da je vodno hlajen.
V čemi je bistvo tega alternatorja pa vprašanje če res sploh kdo ve konkretno.
Edino kar ima ta avto ,kar ne vem točno kako se ogreva je tole. Ko avto ugasneš ,recimo ko greš v trgovino lahko pritisneš tipko in še vozilo ogreva do pol ure. Sedaj ne vem ali je to že ogreta voda iz motorja ,ali jo kje dodatno ogreva. Pa spet to ne more biti vzrok za močnejši alternator ,ker to gretje deluje takrat ko je motor ugasnjen, Kvečjemu bi zaradi tega lahko bil močnejši akumulator ??
Sem pa peljal avtoelektričarju pa naj razdere pa da vidimo.
Je pa fajn si prej že sam dovolj podatkov nabrat ,da te potem ne morejo imeti ravno za norce...
lp