Mislim, da dobiva sedaj zgodba počasi dokončen epilog. Tole je bilo o Maxx objavljeno danes na Avtomobilizem.com
"Servisna mreža Service Maxx
Vsako obdobje prinaša nove poslovne modele in trendi na področju vzdrževanja osebnih vozil že nekaj časa kažejo, da se ljudje ne vračajo več tako pogosto na pooblaščene servise. Pri ohranjanju rednih strank ne zadoščajo niti negotovost zaradi morebitne izgube garancije niti podaljšano lokalno jamstvo, sploh kadar je gospodarska situacija takšna, kot je trenutno pri nas, in šteje vsak evro.
Seveda na to, kje in kdo vam bo vzdrževal avto, vpliva veliko dejavnikov. Od tega, koliko je staro vozilo in ali ste kupili povsem novega ali iz druge roke, pa v kakšnem cenovnem rangu je avtomobil (oziroma koliko naprednih tehnologij je v njem), kje je najbližji pooblaščeni serviser in še bi jih lahko naštela. Kot pa sem se naučila od turških kolegov, ko smo že precej let nazaj razpravljali o najboljših praksah na področju vzdrževanja, ljudem neverjetno veliko pomeni tudi prijazen nagovor, oseben stik, ponujena kava, realna ocena stroškov, primerna obrazložitev opravljenih posegov in splošen vtis, da cenite njihov denar.
Vse to in še več so danes obljubili na predstavitvi nove servisne mreže Service Maxx, ki trenutno združuje 17 partnerjev, a ima v bližnji prihodnosti velike ambicije: postati največji igralec na področju vzdrževanja osebnih vozil na trgu. Jasno je, da so se posla lotili sila resno, saj ne gre za neznana imena. Organizator mreže Service Maxx je namreč Mreža servisov d.o.o., ki je eno od podjetij pod okriljem KMAG d.d., s partnerji pa jih povezuje sistem servisnih franšiz, kjer ločijo ekskluzivne in neekskluzivne centre za vzdrževanje vozil. Projekt so razvili v sodelovanju z ameriškimi svetovalci pod vodstvom Franka Alfana, ki so najbrž botrovali tudi temu, da Service Maxx vstopa na trg v dobro vidni in hitro prepoznavni celostni podobi.
Boris Knez, vodja projekta Service Maxx, nam je danes večkrat zatrdil, da je v središču pozornosti zadovoljstvo strank, ki ga bodo resno in redno spremljali s primerno programsko podporo. Servisnim partnerjem bodo zagotovili vso potrebno pomoč za nemoteno delo, kar vključuje organizacijo dobave nadomestnih delov od preko 250 dobaviteljev, izobraževanje osebja na interni servisni akademiji, tehnično in pravno pomoč, usklajeno cenovno politiko in oglaševanje ter odkup rabljenih vozil od strank, ki bi jih (zaradi prevelikih stroškov popravila) želele prodati.
Prepričana sem, da njihovih posebnih paketnih akcij za vzdrževanje posameznih modelov ne boste spregledali, še posebej, če na svoj pametni androidni telefon naložite aplikacijo Service Maxx. In če ste jih že ali jih boste obiskali, bom zelo vesela, če nam opišete svojo izkušnjo – v forumski temi ali v komentarjih pod člankom."