Servisi Maxx

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Marže so potem hudo prevelike v tej panogi, zakaj pa mora v maloprodaji biti olje s 400% maržo? Recimo pri tehnični robi (računalniki, TV, zabavna elektronik...) je marža par %, pri avtodelih pa bo kar par 100%, tako kot pri cotah in hrani? Zakaj že? No..ker se lahko, očitno
smile-1.gif
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Niki11 pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Profit morajo nekje delat, glede na to, da imajo nizke urne postavke je potem verjetno razlog nekje drugje. Ali čungalunga olje ali pač naredijo kaj več, kot bi morali (še zraven antifriz, etc) ali kaj tretjega ...V minus ziher ne gredo, to samo naivni pričakujejo
wink-1.gif

Poanta je v tem, da so tako veliki. Glede na to, da imajo X- servisov po Sloveniji in še X-servisov po Jugi, se ob nabavi olja pogovarjajo neposredno z izdelovalci oziroma dobavitelji, ne pa s trgovcem iz maloprodaje, kjer stane liter olja 10 do 15 evrov. Sintetični castrol stane v veleprodaji in ob nakupu tako velikih količin, kot jih porabijo v nekaj deset servisih, max 3 evre na liter. Zato pa so lahko tako ekonomsko učinkoviti. To je po mojem edina formula, da lahko tako velika mreža deluje in tudi živi. Tukaj vidim jaz konkurenčno prednost, ki se konec dneva lahko spremeni v VIN-VIN situacijo tako za servis kot stranko. Po tej plati jim popoldanski šušmarji izpod kozolca ne morejo niti v sanjah konkurirati s cenami nadomestnih dleov in olja iz bližnje štacune.

kaki bulshit, ce lahko jaz top olje od ELF kupim za 6 € za liter, potem lahko tudi bilo kateri servis dobi vsaj tako ceno ce ne se dosti nizjo...
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.622
113
C/P s foruma Financ (uporabnik RoccoBarocco):

Proizvodna cena sintetičnega olja za podaljšane intervale menjave ( sintetični ester) je okoli 2,2 Eur/lit, poceni sintetike oz. polsintetike - to hidrokrekiranih olj za katere vsi navajao da gre za sintetiko ( razen v Nemčiji, kjer je to prepovedano ) pa okoli 1,4 Eur/lit. Vsa razlika do tvojih 12 Eur/lit gre v žepe predvsem trgovcev, Uvoznik in uradni servis skupaj pogosto vzameta okoli 70%. To lahko smatraš za informacijo iz prve roke.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Sem prebral ta komentar na finacah. In olje po 12 evrov je res odiranje kupca.. da ne pišem pooblašenega olja po 20, 30 evrov po litru. Od kje jim ideje za take cene, oziroma navodila?
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Marže so potem hudo prevelike v tej panogi, zakaj pa mora v maloprodaji biti olje s 400% maržo? Recimo pri tehnični robi (računalniki, TV, zabavna elektronik...) je marža par %, pri avtodelih pa bo kar par 100%, tako kot pri cotah in hrani? Zakaj že? No..ker se lahko, očitno
smile-1.gif

Temu se rečen normalizacija tržnih razmer. Zakaj te ne bi olupili, če se pustiš. Se pa bodo takšne zadeve normalizirale. Očitno mora na trg res priti neka po ameriškem vzorcu zasnovana servisna mreža, da se zadeve spremenijo. Sicer pa je bilo tako v preteklosti na številnih področjih. Tudi Mercator je bil drag kot hudič, dokler niso prišli v Slovenijo razni Hoferji, Lidli, Evro Spini in podobne verige. Podobna zgodba je bila z Lesnino in Rutarjem (kmalu upajmo še Ikeeo), najbolj drastično pa so se zadeve res pocenile v računalništvu. Zakaj se ne bi še pri servisiranju avtomobilov? Ali smo Slovenci res največje in najbolj za striženje pripravne ovce?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pri sosedih pa vsak tepec šraufa in se gre servis? A dej no mir. Problem pri nas je da bi vsak zaslužil maksimalno na svojem področju, drugemu pa ne pusti preživeti in hoče vse zastonj...
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Se strinjam, ravno v tem je problem naše majhnosti. Zunaj uspejo pač najboljši, saj obstaja kritična masa zdrave konkurence. Je pa definitivno bolje, da se učiš od takšnih, ki so že nekaj naredili in dokazal, da je mogoče z dobro logistiko in ustrezno nabavo dobro furati posel ob normalnih cenah. Vsak lahko šraufa in dela, če si zaračuna uro 30 evrov in še 300% pribitek na materialu. Pa če je vosnovi še tak šalabajzar.
 

andrejb

Jasnovidec 2008
9. okt 2007
948
0
16
Evo, Niki je vse razložu glede servisa, če pa kdo kupuje kak avto, me pa lahk za rokav pocuka
smile-1.gif
 

rideronthestorm

Pripravnik
12. sep 2014
51
0
6
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Lastnik je zgolj en, habič domen, osnovni kapital je 7500 eur. Torej to, da je isti možakar direktor KMAGa, tukaj ne pomeni dosti, razen pač to, da "pozna ljudi".

Se komu sanja kje bi dobil njegov email naslov?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
če prav razumem je zadeva vezana na Uredbo o skupinskih izjemah,
katere prednosti je v SLO prvi začel uporabljati www.euroservis.si

ostali očitno sledijo, kar je dobro za končnega uporabnika
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
Mislim, da dobiva sedaj zgodba počasi dokončen epilog. Tole je bilo o Maxx objavljeno danes na Avtomobilizem.com

"Servisna mreža Service Maxx
Vsako obdobje prinaša nove poslovne modele in trendi na področju vzdrževanja osebnih vozil že nekaj časa kažejo, da se ljudje ne vračajo več tako pogosto na pooblaščene servise. Pri ohranjanju rednih strank ne zadoščajo niti negotovost zaradi morebitne izgube garancije niti podaljšano lokalno jamstvo, sploh kadar je gospodarska situacija takšna, kot je trenutno pri nas, in šteje vsak evro.
Seveda na to, kje in kdo vam bo vzdrževal avto, vpliva veliko dejavnikov. Od tega, koliko je staro vozilo in ali ste kupili povsem novega ali iz druge roke, pa v kakšnem cenovnem rangu je avtomobil (oziroma koliko naprednih tehnologij je v njem), kje je najbližji pooblaščeni serviser in še bi jih lahko naštela. Kot pa sem se naučila od turških kolegov, ko smo že precej let nazaj razpravljali o najboljših praksah na področju vzdrževanja, ljudem neverjetno veliko pomeni tudi prijazen nagovor, oseben stik, ponujena kava, realna ocena stroškov, primerna obrazložitev opravljenih posegov in splošen vtis, da cenite njihov denar.

Vse to in še več so danes obljubili na predstavitvi nove servisne mreže Service Maxx, ki trenutno združuje 17 partnerjev, a ima v bližnji prihodnosti velike ambicije: postati največji igralec na področju vzdrževanja osebnih vozil na trgu. Jasno je, da so se posla lotili sila resno, saj ne gre za neznana imena. Organizator mreže Service Maxx je namreč Mreža servisov d.o.o., ki je eno od podjetij pod okriljem KMAG d.d., s partnerji pa jih povezuje sistem servisnih franšiz, kjer ločijo ekskluzivne in neekskluzivne centre za vzdrževanje vozil. Projekt so razvili v sodelovanju z ameriškimi svetovalci pod vodstvom Franka Alfana, ki so najbrž botrovali tudi temu, da Service Maxx vstopa na trg v dobro vidni in hitro prepoznavni celostni podobi.

Boris Knez, vodja projekta Service Maxx, nam je danes večkrat zatrdil, da je v središču pozornosti zadovoljstvo strank, ki ga bodo resno in redno spremljali s primerno programsko podporo. Servisnim partnerjem bodo zagotovili vso potrebno pomoč za nemoteno delo, kar vključuje organizacijo dobave nadomestnih delov od preko 250 dobaviteljev, izobraževanje osebja na interni servisni akademiji, tehnično in pravno pomoč, usklajeno cenovno politiko in oglaševanje ter odkup rabljenih vozil od strank, ki bi jih (zaradi prevelikih stroškov popravila) želele prodati.

Prepričana sem, da njihovih posebnih paketnih akcij za vzdrževanje posameznih modelov ne boste spregledali, še posebej, če na svoj pametni androidni telefon naložite aplikacijo Service Maxx. In če ste jih že ali jih boste obiskali, bom zelo vesela, če nam opišete svojo izkušnjo – v forumski temi ali v komentarjih pod člankom."
 

Niki11

Pripravnik
22. feb 2013
192
1
18
A ima že kdo kakšno konkretno maxx servisno izkušnjo, da vidimo, kaj se dogaja v praksi?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Očitno nihče?

Mene bi tudi zanimalo. Sem se hotel danes včlaniti, pa vidim, da je potrebno ob registraciji vpisati tudi podatke o vozu, a to pomeni da si potem omejen na servisiranje le tega vozila, ali lahko prpelješ tudi druge?