Se vam zdi normalno?

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Da na Passat-u letnik 2005 pri 75.000 km crkne diza za vbrizgavanje goriva?

Cena nove dize: 600+ €
bonk.gif


Treba bo bavarca kupit. Tam nič ne crkuje.
grin1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Če je bil normalno vzdrževan (vključno z uporabo kakovostnega goriva), potem ne. Ampak v tem primeru gre mogoče tudi kaj na kulanco in austauš?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
5 let je star, pač crkne.
Enim crkne turbo, drugim diza, tretjim ležaj, ...
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Avto redno vzdrževan, vedno samo OMV dizl, itd.

@lost1
Fora je v tem, da so vsi boljši serviserji rekli, da se kaj takega nebi smelo zgodit pri tak malo kilometrih.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Pa si vprašal na servisu za opcije?

Sicer nikoli nisem imel VW, ampak od lastnikov vem, da so kar nekaj stvari menjali pod kulanco (plačali samo določen % popravila, čeprav je bilo izven garancije) ali dobili dele ceneje, če so vrnili pokvarjene (Austausch).
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
Avto servisa privat serviser ker ma v glavi več kot celi Avto Jarc Maribor skupaj.

Zgodba Avto Jarca je nekak tak: pripeljite avto in mi bomo 8x šraufali iste vijake, da bomo ugotovili katera od štirih diz je pokvarjena. Privat serviser pa pokliče na Ptuj enega tipa, ki ma mašino za testiranje diz in ta pove kak ugotovit katera je pokvarjena.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Pa si vprašal na servisu za opcije?

Sicer nikoli nisem imel VW, ampak od lastnikov vem, da so kar nekaj stvari menjali pod kulanco (plačali samo določen % popravila, čeprav je bilo izven garancije) ali dobili dele ceneje, če so vrnili pokvarjene (Austausch).

Ja, ravno kolega je menjal šobe, so mu priznali kulanco, na A4 in plačal bistveno manj kot bi bilo po redni ceni.
Aja, pa moral je malo bezat in težit
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
to nima nobene veze ce je 1.9 ali 2.0 TDI. Ce crkne soba pac crkne, ponavadi je problem gorivo ali pa kaki nekvalitetni filtri.
Se da pa tudi doma ugotoviti katera diza je problematicna.
Boljse bi bilo ce bi vzel pri onem tipu na Ptuju dizo(PD-element) bi bila konkretno cenejsa.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
Avto servisa privat serviser ker ma v glavi več kot celi Avto Jarc Maribor skupaj.

Zgodba Avto Jarca je nekak tak: pripeljite avto in mi bomo 8x šraufali iste vijake, da bomo ugotovili katera od štirih diz je pokvarjena. Privat serviser pa pokliče na Ptuj enega tipa, ki ma mašino za testiranje diz in ta pove kak ugotovit katera je pokvarjena.

Ja ta tvoj privat serviser je res topiæ in to sa mekanim č-jem. Tak za info, tudi Jarc in Porsche pokliče "enga" tipa iz Ptuja ki to stestira in ta tip je Korenjak. Torej to ni nobena umetnost, treba stvari ven pobrat ter jih nest tja testirat... Pokliči raje sam tja pa se zmeni za pametn dnar.

Lp
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Če je bil normalno vzdrževan (vključno z uporabo kakovostnega goriva), potem ne. Ampak v tem primeru gre mogoče tudi kaj na kulanco in austauš?

citat z enega drugega foruma:
passat 2.0 tdi 140 km letnik 2007 prevoženih 85000 km 1. lastnik slovensko poreklo, redno servisiran, lepo vožen. Zamenjane dve šobe, prva pri 60000 km, druga tri mesece kasneje, tretja pa ne vem kdaj bo . Prva šoba je šla ko je bil avto že izven garancije. Cena ene šobe z delom je 700 evrov.
aja pa na servisu so rekli da ni to nič čudnega za 2.0 tdi

in še

Moje izkušnje tudi niso glih neke blesteče. Passat 140k letnil 2006 je kar lepo pil olje, in 2 šobe ste šla k vragu. zato je pri 98.000 kilometrih odšel od hiše.


Podobnih postov je še ogromno, nekateri pa si pač raje zatiskajo oči. Največji problemi bi naj bili med 05-07, za ostale še itak ni znano, ker so zunaj premalo časa. Se bo kar treba navadit na te šobe pa podobne zadeve. Je pa smešno, ko folk vidi samo, da ima porabo 6l/100, to da zmeče po 700eur za razne šobe pa ne. Praktično vedno, ko sem na rednem servisu je v delavnici še vsaj en passat TDI s kako večjo težavo. Ne more biti tako naključje
smile-1.gif