SE Nov servis

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ker servis ne more biti krivec za to, da se aparat valja nekje pri kaksnem zakotnem prodajalcu ...
A stranka pa je lahko?
shocked-1.gif

V bistvu je lahko tudi stranka kriva, sploh ce verjame in zaupa raznim "cungalunga" uvoznikom
smile-1.gif
...
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Ne, ne, ne govorim o čungalunga uvoznikih. Če banaliziram. Motorolo uvoženo preko Ram2 lahko čisto normalno kupiš v Žnj-Trade v Zgornjem Kašlju in ko crkne jo neseš prodajalcu, ker ga imaš pred nosom, zakon pa ti to priporoča. Kako in kdaj ga bo spravil na servis bi morala biti stvar odnosa med uvoznikom in prodajalcem, ki mu je dal aparat v prodajo in ne stvar kupca.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Samo to je potem problem stranke, da zaupa takim Žnj-Trade stacunam ...
smile-1.gif
... Na garancijskem listu je naveden naslov pooblascenega servisa... in zadevo se enostavno poslje po posti ...

Meni recimo tudi na misel ne pride, da ce bi recimo mobilnik kupil na Petrolu, da bi takrat, ko bi crknil, nesel na Petrol
bonk.gif
...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Zbiranje telefonov je nesmisel. Zakaj? Ker servis plača poštnino.
Nevem no, če se je smiselno kregat. Problemi so s takimi strankami, kot si ti, ker serviser nemora odpret delovnega naloga, ker še nima telefona. In, ko se odpre delovni nalog (tj isti dan, ko telefon pride na servis-naloge odpira referentka/referent), se začne šteti garancijski rok 45 dni.

Še 1x. Garancijski rok se šteje, ko/če ti oddaš telefon na SERVIS in ne v M@ poslovalnico (oz. poslovalnico na splošno). Zakaj? Ker na tistmu zahtevku, k ga ti dobiš v roke, nimaš številke delovnega naloga. Samo po tej številki pa lahko serviserji vidijo tvoj aparat (ok, tudi po imei kodi, ampak to je drugo)..

Edit: Aja, pa brez zamere
zmaga.gif

Ni nobene zamere, ni razloga za kaj taksnega, debatiramo.
smile-1.gif


Zbiranje telefonov ni nesmisel, ker nekateri telefoni se dostavljajo s kurursko sluzbo, interno ali zunanjo, imas vse sorte.

Jaz sem stranka, ki prisili serviserje, da se drzijo norm, ki veljajo v normalne svetu. Ze to, da mi odpravljajo banalno stvar, kot je menjava zaslona, 45 dni je milo receno zalostno.

Poznam primere, ko je telefon ze bil fizicno prisoten na servisu, delovni nalog pa odprt kaksen teden dni kasneje, kaj pa naj takrat naredim? Zame je zadeva zakljucena, ko dobim potrdilo o oddaji telefona, nadomestnega ne zahtevam, ne klicem vmes kdaj bo popravljen, pridno cakam 45 dni. Po koncanem roku pa naredim kaos, ki si ga noben ne zeli.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Samo to je potem problem stranke, da zaupa takim Žnj-Trade stacunam ...
smile-1.gif
... Na garancijskem listu je naveden naslov pooblascenega servisa... in zadevo se enostavno poslje po posti ...

Meni recimo tudi na misel ne pride, da ce bi recimo mobilnik kupil na Petrolu, da bi takrat, ko bi crknil, nesel na Petrol
bonk.gif
...

Potem naj ne sprejema telefone, ce jih ni sposoben poslati isti dan naprej ali dan kasneje. Generalni uvoznik naj izda navodilo, da naj se telefoni posiljajo direktno na servis in je resen problem.

Naslov je ze naveden, zig je pa prodajalcev prav tako faktura, ugani kam se odpravi stranka najprej.
grims-1.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:

Poznam primere, ko je telefon ze bil fizicno prisoten na servisu, delovni nalog pa odprt kaksen teden dni kasneje, kaj pa naj takrat naredim? Zame je zadeva zakljucena, ko dobim potrdilo o oddaji telefona, nadomestnega ne zahtevam, ne klicem vmes kdaj bo popravljen, pridno cakam 45 dni. Po koncanem roku pa naredim kaos, ki si ga noben ne zeli.

Ko oddaš telefon, dobiš papir, ko priše, kdaj je bil telefon sprejet na servis. Jaz bi po 45 dneh naredu cel halo
wink-1.gif

Kar se menjave ekrana in 45 dni tiče, je svinjarija. Ali pa samo nesposobni serviserji, k si vzamejo čas...
grin1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
vzamejo si ga na izi in s tem več kot očitno potrošnike je*ejo u mozak...
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Jah, neki serviserjev poznam. Recimo, pri BB je first in, first out (info od zaposlenega na S!). Pri telerayu je isto (razen, če koga poznaš, da ga najprej spravi). Pri TopTime itak pošiljajo v tujino. Z ram2 pa razen tega, da zelo neradi menjajo telefon po 4 eni in isti reklamaciji, nimam nobenih problemov
zmaga.gif