125cc je gateway drug za visjo kubatoroMe zanima koliko teh navdušencev ki bojo zdajle leteli na horuk po nove 125-ke se bo še čez leto dve z njimi vozilo...
125cc je gateway drug za visjo kubatoroMe zanima koliko teh navdušencev ki bojo zdajle leteli na horuk po nove 125-ke se bo še čez leto dve z njimi vozilo...
PCX je top, si jo lastim tudi (na Tajskem) in v 160ccm različici, tukaj pa sem si naročil yamaho nmax 125, upam da bo položaj sedenja dober, ker nisem nikjer prej probalJaz sn pa uspel danes še eno PCX najdit ( je nekdo odpovedal). V 7. mescu je dobava.
Je na koncu položaj sedenja premagal SR125GT.
sounds good, tell us moreKaj boste kaj upgradali z kakšnimi malossi kosi na 180 ccm?
kako pa s takim kitom potem u izi čez tehničnega prideš?
Sam kaj pa naj bi v tem primeru meril na tehničnem?kako pa s takim kitom potem u izi čez tehničnega prideš?
Ne merijo moči tak, da niti neve tega. Razn če bi šel plastike dol jemat in cilinder gledat kaj gor piše.kako pa s takim kitom potem u izi čez tehničnega prideš?
Prvo in najučinkovitejša je podložka na variomatu....absolutno pojma nimam pa zato sprašujem bedarije...
nazadnje sem imel skuter sredi 90ih, ko nisem na nobene tehnične hodil
Če maš dvodelni izpuh je najceneje dat ploščico z malo lukno not. 2 šraufa malo odviješ in not potisneš.Prvo in najučinkovitejša je podložka na variomatu....
Razstaviš...bolcen od variomata do prvega strugarja....pa ti podreja prstančke (distančnike) za vario....5mm 3mm 2mm...pa sestavlja š dokler ne gre pod 45km/h