Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Prizadetim mimovozečim predlagam, da v znak protesta držite hupo, ko se peljete mimo.
Odlična ideja!!!
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Prizadetim mimovozečim predlagam, da v znak protesta držite hupo, ko se peljete mimo.
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Verjetno so tam ljudje plačani tudi za nočno delo. Dokler pa jaz za 300 (ja, tristo , prav si prebral!) mesečno opravljenih ur dobim 1000-1050€, je to to. Bo končno komu jasno???
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Stvar se bo malenkostno izboljšala ko SLS ne bo več v vladi in posledično ne bo imela prometnega ministra. Sedaj je MP, DARS in SCT lepo kolobaril kadre med sabo...
Zamenjala se bo uprava in nadzorniki DARSa, prometni minister, potem pa mislim da tudi SCT ne bo več "toliko željeno gradbeno podjetje"
Se strinjam. In če so razpisi tako butasto postavljeni potem vemo, kdo je kriv.Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:PS Tudi meni ni kvaliteta naših cest ušeč. Ampak postavite se enkrat v vlogo podjetnika. Kaj ta dobavlja. Nič drugega kot minimum zahtev, ki mu jih poda naročnik in nič več.
PPS Me prav zanima če prodajalci avtomobilov stranki po skleneni pogodbi dodajo še lite feltne za povrh. Če jih ni prej izsilil jih potem pač nebo dobil.
No, to tukaj mi pa ni jasno. Če je garancija, potem je garancija in ima da skeširajo vse. Če je pa kdo podpisal tako škodljive pogodbe, pa ga bi bilo treba javno linčat.Citat:
Uporabnik sass pravi:
potem pa še nadzorniki včasih malo zamižijo pri kaki izvedbi. (tu se mogoče skriva odgovor, zakaj bo kljub garanciji, polovico obnove cestišča v trojanah kril DARS)
A bejž bejž.Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Mogoče pa obema stranema zelo ustreza, da se ne gresta vlačit po sodiščih?
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Kjer ni tožnika, tudi ni sodnika.
In tu ne bo niti enega niti drugega.
Ker obema to zelo paše.