Citat:
Uporabnik bluub pravi:
Ok povzetek, voda v intercoller pride cerjetno od kondenza v sesalni cevi, povezava filter turbo... Zakaj pa varovalko kuri 300A zakaj tako mocna varovalka to 3.6 kW porabnik.
Citat:
Uporabnik RagnarZ pravi:
Fak samo eni mozakarji ste pa mal cudni...zenska se samo oglasi, skritizira Renfaulta in ste ze v zraku, samo zato ker je zenska....lol
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Sorry zadnji dober renolt je bila katrca.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Sorry zadnji dober renolt je bila katrca.
Saj pravim. Tako si sitna, da so mi rinolti postali simpatični. To njihovemu PR-ju ne bi tako zlahka uspelo.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
K4*, K7*, F3*, F4*, D4*, D7* so serije neuničljivih bencinskih motorjev.
"večni stroji" so to bili-ko si ga enkrat imel, se ga nisi mogel več znebitiCitat:
Uporabnik sandra pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
K4*, K7*, F3*, F4*, D4*, D7* so serije neuničljivih bencinskih motorjev.
Tisti v 18 kah so biti tudi večni.
Res ni- nisem še slišal, da bi zaradi takih banalnih napak kakšen hjundai ostal za cesto..Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ni to korejc...