Samsung LCD 2232BW, in težaven servis

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Glede sadja (hruške, jabolka...) :

Če je monitor v takem stanju, da ga je treba na servis poslat, potem ima očitno napako. Stvarno.
wink-1.gif
 

kloko

Pripravnik
22. avg 2007
176
0
16
Pogoji za uveljavljanje stvarne napake so drugacni od pogojev za garancijska popravila, to marsikomu ni jasno. Ce prides do prodajalca in reces, da uveljavljas stvarno napako, je postopek drugacen, kot ce reces, da uveljavljas garancijo. Pa ceprav gre morda za isto napako v obeh primerih.

L.p., Kloko
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.226
7.039
113
Že sama doba, za uveljavljanje pravic do stvarne napake, je konkretno daljši, kot pa garancijski rok.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.450
9.739
113
EU
Birotehni sem poslal dokumentacijo po emailu, in še faxom za vsak slučaj.
Telefonsko sem vprašal, kako je s popravilom. Rok popravila je 15.10.08. Drugega niso znali povedati.
Po emailu so odgovorili, da ni priložen dokument o garanciji, in po ponovnem pregledu dokumentacije je ugotovljeno, da so ob sprejemu spregledali garancijski dokument, ki je bil zraven opisa napake, zato monitor ni šel v popravilo.
bonk.gif