Samsung C6620 Valencio - DA NEBI KDO KUPOVAL!!!

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Kot že naslov pove strogo odsvetujem nakup te kante od telefona, ker ti telefoni so začarani al kaj;

Ravnokar razpakiram in testiram; kličem z drugega tel. prvo sploh ne zvoni in mi reče da je nedosegljiva, zaženem
nanovo, spet kličem, zazvoni, in s klicočega tel. odložim, in namesto da zabeleži neodgovorjen klic, kar zvoni
ene 10 sekund dalje sam od sebe. Kaj takega še nisem videl. Kr nesem na mobitel, pa da vidim pogumneža ki mi bo reko
da neda dnarja nazaj, mi ga nerabi samo tel. pa dobi v glavo.

Niti ne pomislite o nakupu!
 
Nazadnje urejeno:

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Če gre za stvarno napako, ni panike. Če s telefonom ne moreš telefonirati, potem je neuporaben. Tega nisi hotel kupiti.

Glej http://www.uvp.gov.si/si/praktikum/odgovornost_za_stvarne_napake/

KDAJ GRE ZA STVARNE NAPAKE

Napaka je stvarna:
· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
· če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
· če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
· če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

------------
OBVESTILO O NAPAKI

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Če je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravočasno poslal prodajalcu s priporočenim pismom, telegramom ali na kakšen drug zanesljiv način, prispelo z zamudo ali če ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle šteje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.

------------
PRAVICE POTROŠNIKA

Potrošnik, ki je pravilno in pravočasno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
· odpravi napako na blagu ali
· vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
· blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
· vrne plačani znesek.