najverjetnejši razlog zakaj je do tega prišlo: Predvidevam da se da pri tvojem avtu, ko je le ta ugasnjen, 'poablendati' (vsaj pri meni je tako)..torej prižgati dolge luči.
So pa ti medesebojni konektorji zelo skupaj. Vedno pa tudi namazani (mast), in potem se čez leta noter useda prah (in če hkrati uporabljaš za armaturo še Maxi Brill...ta je idealen za kaj takega) pride v nekem trenutku do preboja (preko skupka te umazanije) in luči začnejo svetiti. In ker gre za dokaj veliko moč, se v stiku začne segrevati in pride do smodenja 'masti, prahu, maxibrilla' oz. po domače rečeno...stikalo 'zašmelca'.
Zdaj si ti zadevo toliko časa drmala da si sprostila spoj, vednaa je v kontaktu zdaj verjetno že kar luknja - torej ali ti v prihodnje pride spet do šmelcanja (svinjarija je še vedno notri) ali pa ti enostavno 'blendanje' z dolgimi več ne bo delalo.
In edina rešitev je menjava stikala (običjano komplet obvolanske ročice, ker so iz enega kosa).
Cena pa...hitro 200 EUR.
So pa ti medesebojni konektorji zelo skupaj. Vedno pa tudi namazani (mast), in potem se čez leta noter useda prah (in če hkrati uporabljaš za armaturo še Maxi Brill...ta je idealen za kaj takega) pride v nekem trenutku do preboja (preko skupka te umazanije) in luči začnejo svetiti. In ker gre za dokaj veliko moč, se v stiku začne segrevati in pride do smodenja 'masti, prahu, maxibrilla' oz. po domače rečeno...stikalo 'zašmelca'.
Zdaj si ti zadevo toliko časa drmala da si sprostila spoj, vednaa je v kontaktu zdaj verjetno že kar luknja - torej ali ti v prihodnje pride spet do šmelcanja (svinjarija je še vedno notri) ali pa ti enostavno 'blendanje' z dolgimi več ne bo delalo.
In edina rešitev je menjava stikala (običjano komplet obvolanske ročice, ker so iz enega kosa).
Cena pa...hitro 200 EUR.