Pozdravljeni,
Odprl sem S.P. in ukvarjal se bom s spletno trgovino - predvsem prodajo v tujino. Za "vmesnik" bom uporabljal PAYPAL. Kjerkoli vprašam, povprašujem in zaslišujem nihče točno ne ve, kaj moram storiti.
Imam dve zadevi:
1. ZADEVA
Pa vzemimo primer enega meseca: Recimo, da bom v tem mesecu prodal 10 izdelkov preko internetne trgovine npr. Ebay, Amazon, Bolha,.... (to so le primeri kakšna je internetna trgovina - gre za posredništvo in ne dejansko mojo spletno stran) Izdelke pa bodo kupili John 1, John 2, John 3, John 4,...
Ko bo nakup opravljen bom tako imenovan "ORDER CONFIRMATION" dobil na spletni strani kjer prodajam (podatki o tem kdo ga je kupil) ter plačilo se bo prikazalo na paypalu kjer imam "Buissnes account" (kjer bo pisalo od koga sem dobil nakazano in koliko). Tako bom imel konec meseca 10 INVOICEV (da je bilo plačano moji trgovini - kjer dejanskih podatkov o S.P.-ju ni saj je le ime trgovine), ter 10 prilivov na Paypal kjer bo pisalo od katerega Johna sem nakazilo dobil.
Ko bo mesec končan, bom svoji računovodkinji poslal skupen račun na katerem bodo vsi moji podatki in bo spodaj pisalo:
- 1. izdelek...
- 2. izdelek...
- 3. izdelek...
Za vsak izdelek tudi cena, ter skupna cena (prihodek) celotnega meseca.
Ali je to dovolj? Ali moram tudi za vsakega posameznika imeti doma v fasciklu naprintan račun po stilu: http://data.si/racunovodski-servis/upor... (1. obrazec)
2. ZADEVA
Določene stvari bom naročeval preko paypala iz tujine. Kot vsi vemo tujci večinoma ne izdajajo originalnih (fizičnih) računov tudi če jih za njih prosiš, temveč napišejo naj INVOICE služi kot original račun. Kako v stroške podjetja pravilno vnesti takšen račun? Je fotokopija paypal plačila dovolj?
Se opravičujem za dolg post in "butl-štuk" pisanje vendar sem poskušal zadevo kar najbolj nazorno razložiti.
Odprl sem S.P. in ukvarjal se bom s spletno trgovino - predvsem prodajo v tujino. Za "vmesnik" bom uporabljal PAYPAL. Kjerkoli vprašam, povprašujem in zaslišujem nihče točno ne ve, kaj moram storiti.
Imam dve zadevi:
1. ZADEVA
Pa vzemimo primer enega meseca: Recimo, da bom v tem mesecu prodal 10 izdelkov preko internetne trgovine npr. Ebay, Amazon, Bolha,.... (to so le primeri kakšna je internetna trgovina - gre za posredništvo in ne dejansko mojo spletno stran) Izdelke pa bodo kupili John 1, John 2, John 3, John 4,...
Ko bo nakup opravljen bom tako imenovan "ORDER CONFIRMATION" dobil na spletni strani kjer prodajam (podatki o tem kdo ga je kupil) ter plačilo se bo prikazalo na paypalu kjer imam "Buissnes account" (kjer bo pisalo od koga sem dobil nakazano in koliko). Tako bom imel konec meseca 10 INVOICEV (da je bilo plačano moji trgovini - kjer dejanskih podatkov o S.P.-ju ni saj je le ime trgovine), ter 10 prilivov na Paypal kjer bo pisalo od katerega Johna sem nakazilo dobil.
Ko bo mesec končan, bom svoji računovodkinji poslal skupen račun na katerem bodo vsi moji podatki in bo spodaj pisalo:
- 1. izdelek...
- 2. izdelek...
- 3. izdelek...
Za vsak izdelek tudi cena, ter skupna cena (prihodek) celotnega meseca.
Ali je to dovolj? Ali moram tudi za vsakega posameznika imeti doma v fasciklu naprintan račun po stilu: http://data.si/racunovodski-servis/upor... (1. obrazec)
2. ZADEVA
Določene stvari bom naročeval preko paypala iz tujine. Kot vsi vemo tujci večinoma ne izdajajo originalnih (fizičnih) računov tudi če jih za njih prosiš, temveč napišejo naj INVOICE služi kot original račun. Kako v stroške podjetja pravilno vnesti takšen račun? Je fotokopija paypal plačila dovolj?
Se opravičujem za dolg post in "butl-štuk" pisanje vendar sem poskušal zadevo kar najbolj nazorno razložiti.