Rynair - onlinerezerviral nekaj, zagrablo pa drugo

wasiriki

Pripravnik
8. okt 2007
131
0
16
Zdravo,
prosil bi vas za nasvet kaj storiti v tej zagati:
Rezervirati sem želel let iz Celovca v London in nazaj za 3 osebe. Hkrati sem imel odprta 2 zavihka z rezervacijo. Prvi zavihek (v firefoxu), katerega sem izpolnil s pravilnimi podatki in v katerega sem tudi vnesel podatke mastercarda, in drugi zavihek kjer sem samo za informacijo pogledal koliko zaračunajo takso, če posebaj letiš v eno smer. V tem drugem zavihku sem tako za imena podal kar nekaj: ljklkjl, samo da sem prišel do zadnje strani tik pred plačilom.
Torej rezerviral sem vse previlno, zaračunali pa so nekaj česar nisem rezerviral. Sedaj imam rezerviran enosmeren let na imena kjljlkjl,...itd iz londona v klagenfurt. :/
Napake z moje strani ni, ampak je v spletni aplikaciji, ki je zagrabla drug zavihek, čeprav sem potrdil prvega. ( v drugega sploh nisem vnesel podatkov o mastercardu)
Kakšen nasvet?
bonk.gif
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Bolj verjetno je problem v Firefoxu kot v aplikaciji, ker očitno nima strogo razmejenih zavihkov.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pa saj je vseeno pač kupi še karte za nazaj, edino pri mastercardu ti bodo še enkrat tisto ******* takso zakasirali 15€ kar pa je razdeljeno na tri osebe pač 5€, to bi pa itak za en pir v londonu porabili.
 

wasiriki

Pripravnik
8. okt 2007
131
0
16
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Pa saj je vseeno pač kupi še karte za nazaj, edino pri mastercardu ti bodo še enkrat tisto ******* takso zakasirali 15€ kar pa je razdeljeno na tri osebe pač 5€, to bi pa itak za en pir v londonu porabili.
Ja se strinjam, samo problem je v tem da imam rezervacijo na izmišljena imena, sprememba imena pa stane 100 eur:


Citat:
From London-Stansted (STN) to Klagenfurt (KLU)
Sat, 05May12 Flight FR5736 Depart STN at 13:30 and arrive KLU at 16:25

PASSENGERS

1. DR KLčH KLčH ADT 2. MR HKLčH HKč ADT 3. MS HKLč HKč ADT

PAYMENT DETAILS

********83.97 GBP Total Fare

********99.51 GBP Taxes, Fees & Charges

*********6.00 GBP Passenger Fee: EU 261 Levy

*********0.75 GBP Passenger Fee: ETS

********18.00 GBP Passenger Fee: Web Check in

********18.00 GBP Passenger Fee: Administration Fee

*******226.23 GBP Total Paid

FX rate : 1.27070 EUR
Total Paid in card holders currency : 287.47 EUR
 

wasiriki

Pripravnik
8. okt 2007
131
0
16
...bom poklical dons Rynair, pa povedov kaj se je zgodilo.... verjetno nism prvi ki je imel odprta 2 zavihka v firefoxu
 

potnik

Pripravnik
5. jul 2011
245
0
16
dvomim da bo kaj pomagalo. Sem mel skoraj podoben problem, pa so me prav tako skasirali. Kvečjemu ti bodo rekli, razumemo vas, ampak na žalost ne moremo nič storiti.
smile-1.gif
 

wasiriki

Pripravnik
8. okt 2007
131
0
16
Citat:
Uporabnik potnik pravi:
dvomim da bo kaj pomagalo. Sem mel skoraj podoben problem, pa so me prav tako skasirali. Kvečjemu ti bodo rekli, razumemo vas, ampak na žalost ne moremo nič storiti.
smile-1.gif
Sem klical ampak so bili vsi zasedeni (15 minut,...). Brezveze. Plačal sem nekaj česar sploh ni bilo napisano da bom kupil.

Očitno pa nisem edini, situacija se ponavlja že od leta 2008:

http://www.consumeractiongroup...th-2-pages-open
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Tole ti ne bodo free popravili.

Moj fotr se je enkrat zmotu, je namesto npr. Novak napisal Nevak, pa so mu popravili.

Mogoče je odvisno tudi od operaterja na telefonu, ker drugače zaračunavajo vse.

LP,
PIC
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.164
6.019
113
Citat:
Uporabnik wasiriki pravi:
Očitno pa nisem edini, situacija se ponavlja že od leta 2008:
Tako delujejo vsi spletni brskalniki in spletne strani, Ryanair na to nima nobenega vpliva.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.433
139
63
Poklici gor ali pa pisi mail, da kaj so ti to poslali napačne podatke, da ti nisi tega napisal in da je očitno bil problem na njihovi strani, ter da zelis pravilne podatke.

Po domače jih mal napizdi kao da so oni zajebali
smile-1.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Ok, folk, kje je problem? Ce hocete normalen nivo storitev letite z normalnim letalskim prevoznikom. Ce je pa cena odlocilni faktor je pa pac treba preziveti RyanAirove neumnosti...
 

wasiriki

Pripravnik
8. okt 2007
131
0
16
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Poklici gor ali pa pisi mail, da kaj so ti to poslali napačne podatke, da ti nisi tega napisal in da je očitno bil problem na njihovi strani, ter da zelis pravilne podatke.

Po domače jih mal napizdi kao da so oni zajebali
smile-1.gif
Sem poslal fax in napisal kaj se je zgodilo. Odpisali so, da sočustvujejo z mano
bonk.gif


Citat:
Ryanair tickets are fully flexible, however as stated in our fare rules, all tickets are non refundable.

As per our Terms and Conditions of Travel which are agreed to at the time of ticket purchase, passengers can change flights dates, times and routes by paying a change fee along with any fare difference applicable (subject to seat availability). These changes can made up to 4 hours prior to the scheduled flight departure time of your outbound journey online at www.ryanair.com or via a Ryanair reservation centre (subject to centre opening hours).

Passenger name changes are also permitted via a Ryanair reservation centre (subject to centre opening hours or at the airport for £160.00/€160.00 (or local currency equivalent). Additionally this change can be made online for £110.00/€110.00.

No changes can be made to a reservation once a passenger has checked in for a flight.

Whilst we sympathise with your circumstances, we regret we are unable process a refund or issue you with a credit for your booked flights.

However, we would recommend that you contact your Travel Insurance Company regarding any possible claim.

Yours sincerely,
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.861
2.245
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Nisi ti še mel opravka z ryanairom, a?
smile-1.gif

tukaj ti ne bi nihče pomagal.tudi kot nekateri pravijo "normalni" prevozniki te ne bi čakali.žal letalo gre v zrak po urniku in to je to.ne piše zastonj skoraj pri vseh prevoznikih da bodi 3 ure prej na letališču
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.123
10
38
Jaz vem kdo je ryanair, repliciral sem lostu, ki se mu je zdelo, da je vse to piece of kolač.
smile-1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.123
10
38
Glej, recimo, da je šlo za izredni dogodek. Na pot smo šli več kot pravočasno, ampak ko vlaki na letališče nehajo vozit in nihče ne vem kdaj in kako in vmes še ene 5x obstaneš pač nimaš vpliva, nisi kriv, ni kriv prevoznik. Razumem, da petih ljudi nihče ne bo čakal, ampak pol aviona je pa verjetno druga zgodba. Pa tudi, marsikater orenk prevoznik se po mojih infotih potrudi, da prideš na avion, nimam pa lastnih izkušenj.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Schumi, saj se strinjava... Ampak ravno nizkocenovniki, ki zivijo predvsem od mase, ter od tega, da so avijoni skoz v zraku in da ne zajebejo svojega slota ne bodo cakali, pa ce je avijon razprodan, gor pa 5 ljudi.

Itak se jim jebe, ce zamudis - tvoj problem, nisi prisel, no changes, no delays, check-in closes 1 hour before take off, boarding closes 25 minutes before take-off, better luck next time - pa vsi imajo napisano, da kupis individualne karte ze vsak sektor, in da prestopov oni ne garantirajo.


Imas pa prav, resna letalska druzba, se posebej ce si frequent flyer (pri meni je bil to ze veckrat Swiss) ti bo pa zadrzala avijon za 10-20 minut (recimo, ce si na povezavi in inbound zamuja), ker jih pride ceneje da te pocakajo, kot pa da ti morajo potem najdi - ce si dovolj tezak in se malo kregas in ne vzames "you can take the same plane tomorrow, we'll pay for the hotel" - najhitrejsi in najkrajsi routing na kaksni drugi firmi - ki jih jasno opili za full price, tudi ce si ti imel najcenejso Economy karto, pa si se s tockami upgradal v Business...

Drug primer je pa recimo Malev (Bog mu daj vecni mir in pokoj) ki mi je pa tudi ze avijon zadrzal, ker je bila nesreca na cesti - ampak sem jih poklical, razlozil situacijo, pa je teta razlagala kako ni variante, potem je pa pogledala koliko sem z njimi letel zadnje leto, pa je bilo naenkrat "no problem, please have the taxi drop you off at the Crew entrance, but we can only wait 15 minutes..."
No, naslednjic ko sem pa to probal je bilo pa "No way, we have a VIP on board and we need to leave on time, but we'll rebook you to a later flight." Ki je bil jasno naslednji dan ob 1.20 zjutraj
bonk.gif



Ampak tega od Ryanaira, Easyjeta in podobnih ni za pricakovati.
 

sergio

Fizikalc
21. jul 2007
2.563
36
48
41
Ljubljana
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Nisi ti še mel opravka z ryanairom, a?
smile-1.gif

tukaj ti ne bi nihče pomagal.tudi kot nekateri pravijo "normalni" prevozniki te ne bi čakali.žal letalo gre v zrak po urniku in to je to.ne piše zastonj skoraj pri vseh prevoznikih da bodi 3 ure prej na letališču

Nisem čisto ziher. Nas (nekje 20 nas je bilo) je cel avion (poln, razen nas 20) čakal cca 3-4 ure na Dominikanski (pač smo se vozili iz drugega konca na letališče in so bili ogromni zastoji po cesti, cca. 8 ur vožnje, ki bi morala biti opravljena v max 2h).
Kdo se je zmenil, da nas počakajo, ne vem, vem pa da so ubijali s pogledi
hysterical-1.gif
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.123
10
38
Ma sej to je meni vse jasno. Ampak tale ryanair mi pa vedno kuri kalorije. Pred časom so mi v Dublinu 5 min prekmalu zaprli oddajo kufra. In niso jebali 5 posto. Sorry, it's closed, čeprav po regelcih bi moral biti še odprt. Obnašanje zaposlenih tako vehementno, da ga pomoje črnogorci niso sposobni. Skratka z njimi pa res nimam dobrih izkušenj. Čakam naslednji polom in da jih dokončno črtam s seznama.
smile-1.gif