Ryanair

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Delam pri Ryanairu, tako da ...

Odvisno, na kaj meriš: ja, večina ljudi je zaposlenih prek irskih ltd-jev, ki te nato 'posodijo' agenciji, ki te nato 'posodi' ryanairu. Ja, odpuščen si lahko iz danes na ju3 (čeprav se to zgodi sila redko), nimaš plačane bolniške in dopusta. Se pa to ne tiče potnikov - potem prenehaj jesti v Macu, ne uporabljaj iphona (ali katere koli druge elektronike s Kitajske itd) - če ti je odnos podjetja do delavcev prioriteta. Je v Ryanairu vseeno bolje kot v Foxconnu, ali pa marsikateri multinacionalki iz Londona.
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
ksz....

kar nekaj nebuloz je napisano o ryanair v tej temi.
da so letala v salbem stanju ne drži.prevoznik uporblja izključno b737,flota 301 letal je v povprečju stara 5,2 leta(za primerjavo adria 9,6)
da imajo premalo prostora za noge se strinjam,ampak ta letalata imajo točno tolikoprosotra za noge kot recimo adriin A320,ali b 737 pri lufthansi.
da letijo v vukojebine ne drži vedno.pač če ti ne ustreza letališče ne kupiš karte a ni to simpl.nekateri pišete kot da so vas s pištolo prislili da morate leteti z njimi.
letos letel z njimi v sezoni iz trsta v valencio za 55€ povratno.za razliko v ceni če bi šel z iberrio(ki je pomoje slabša od ryana)sem dobil še rentacar in tako 200€ imel več v žepu za razne pijače in večerje.
ne bom trdil da je ryan vedno doba izibira vendar če veš kam letiš in kaj pričakuješ je lahko povsem enakovreden nadomestek kakega čarterja ali pa tudi redne linije
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Moj najdaljsi let je bil Milano-Tenerife, 5 ur. Pa ne bi sel vec. Do 3 ure pa BP. Ko si zverziran (naprintana karta, ustrezni kufri, rocna tehtnica), je potovanje z ryanair nenaporno in poceni
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Njavečje probleme z nizkocenovniki (letim v glavnem iz Italije) imajo ravno Italijani. Preveliki kufri, preveč kufrov, brez kart, zamujajo...

Let na kanarske otoke se res vleče, priporočam tablico z filmi ali igricami
smile-1.gif
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Vas pa res ne razumem - mal dnarja mal muzke. Saj zato pa greš z Ryani, Easyi in podobnimi. Držijo se predpisanega minimuma. Saj ne teče povsod med in mleko. Greš pocen pa je tako. Hočeš udobje - je tukaj Lufthansa ipd...
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
Citat:
Uporabnik calabria pravi:
Pa glede na nizko ceno moraš slabše stanje letal pač vzet v zakup.

slabse stanje letal? lani sem letel z adrio in je bila mnogo bolj zjahana, kot nizkocenovniki. pa vsi vemo kaksne so cene adrie proti npr. ryanairu. ravno prejsnji teden sem letel z easyjetom in je bil proti adrii prakticno nov avion. se v reviji (trenutno imajo nek jubilej) pise, da je povprecna starost letal 4.2 leti (se mi zdi), pri adrii pa kot ze omenjeno 9.6. za tist beden sendvic mi je pa prav vseeno, na 1h letu ga pac ne rabim.
 

calabria

Pripravnik
24. mar 2010
56
0
6
Dobro jaz sem dobila tudi že zelo zjahane sedeže na Rayanairu. Ampak me to ne moti, ker vem, da za to ceno ne morem dobit enake ponudbe kot na primer pri Turkish-u (da ostanemo na ozemlju Evrope).
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ne vem kaj komplicirate. Nikdar nisem imel problemov z njimi, tudi moja starša sta letos letela v London, pa ni bilo težav. Tako kot je nekdo prej napisal - kupiš si kufer primernih dimenzij in tam že na oko vidijo, da je v redu (niti enkrat ga še nisem v tisto železo dajal), enkrat (od 8 letov z njimi) sem moral dat na vago kufer in to je to. Karte si sprintaš doma, počakaš na boardingu čimbolj do konca, da se vsi italjani spakirajo na fliger in se lepo v miru vsedeš nekje zadaj, kjer je večina sedežev prostih. Pa tudi če ne moreš sedeti s partnerjem (se mi še ni zgodilo) so leti načeloma kratki, tako da se da brez problema potrpet.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Glede nato da je IATA zagrozila z neregistracijo njihovih novih letal ker jih narocijo z safety minimumom se raje peljem z dobroposervisiranm Tupoljevom kot pa njihovimi "novimi" letali ki letijo na rezervi zavoljo "cost/benefita".

Ko ze nekdo omenja naso Adrio, Adria ima samo 320ko staro, ki jo uporavlja za charter. 319ki sta dejansko novi. Tudi CRJ so v osnovi dobro vzdrzevani saj je Brnik srednje-evropski servisni center.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Glede nato da je IATA zagrozila z neregistracijo njihovih novih letal ker jih narocijo z safety minimumom se raje peljem z dobroposervisiranm Tupoljevom kot pa njihovimi "novimi" letali ki letijo na rezervi zavoljo "cost/benefita".
Kako pa naročiš letalo s 'safety minimumom', ki je za iato nesprejemljivo?
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Glede nato da je IATA zagrozila z neregistracijo njihovih novih letal ker jih narocijo z safety minimumom se raje peljem z dobroposervisiranm Tupoljevom kot pa njihovimi "novimi" letali ki letijo na rezervi zavoljo "cost/benefita".
Kako pa naročiš letalo s 'safety minimumom', ki je za iato nesprejemljivo?

Ryanairovi drekaci so predvideli narocilo brez zaves, z zmanjsano kolicino life-westov itd itd. Vse zavoljo trpanja denarja v svojo rit.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Glede rešilnih jopičev: postavljena so mednarodna pravila, ki jih ne moreš kršiti. Pri vzdrževanju letal/opremi ni bližnjic, gre zgolj za nategovanje javnosti, češ da so varnostni standardi pri nizkocenovnih prevoznikih slabši.

Drugače pa je Ryanar 'predvidel' tudi plačljiva stranišča in stojišča - it's called marketing.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Glede nato da je IATA zagrozila z neregistracijo njihovih novih letal ker jih narocijo z safety minimumom se raje peljem z dobroposervisiranm Tupoljevom kot pa njihovimi "novimi" letali ki letijo na rezervi zavoljo "cost/benefita".
Kako pa naročiš letalo s 'safety minimumom', ki je za iato nesprejemljivo?

Ryanairovi drekaci so predvideli narocilo brez zaves, z zmanjsano kolicino life-westov itd itd. Vse zavoljo trpanja denarja v svojo rit.

predvideli že,ampak niso speljali.pa si kdaj pomsilil da ryanair to dela namenoma da bi bil v čimveč medijih?
dvomim da bi me kdo uspel prepričati da so adriina letala varnejša od b737 v lasti irca.sploh glede na to da flota šteje preko 300 letal 175 jih je pa še naročenih
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
Letalo je varno toliko, kot je zanesljiva in sposobna posadka. Podobno kot pri avtih. Na koncu te tako ali tako zjebe fizika.
Jaz zato ne letim z Air France. V desetih letih so uspeli sesuti tri letala.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Letalo je varno toliko, kot je zanesljiva in sposobna posadka. Podobno kot pri avtih. Na koncu te tako ali tako zjebe fizika.
Jaz zato ne letim z Air France. V desetih letih so uspeli sesuti tri letala.

s tem da so oni sesuli a330 po trapariji,pri concordu so imeli smolo
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.836
2.116
113
Pri Concordu jim je sistemski inženir po neki svoji logiki ugasnil goreč, vendar še vedno delujoči motor.

"A second engine, meanwhile, was shut down completely by the cockpit flight engineer — at a time and altitude when he was not supposed to do this, when remaining thrust from that engine was desperately needed for survival."

A340 v Torontu je bil tudi popolna neumnost.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
tisto v toronut je masterpiece
stupid-1.gif

dobro za concorde še nekako razumem ampak a330 spravit iz 10000m v morje zaradi stall je pa
uf-1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Gledam lete iz Trsta.
Valencia ni nobenih datumov ravno tako Barcelona in dussendorf?
A nebi tole skinli če že ne letijo več :-/