Kupil sedežno v Rutar Lj konec junija. Pripeljem domov (seveda lastni prevoz, ker njihovi so samo za bližnjo okolico) pregledam in opazim cca 1cm luknjo na usnju (umetno usnje, luknjica pa bolj vreznina) + postavitev sedežne ni takšna kot je bilo dogovorjeno. Kličem isti dan v Rutar in takoj dobim odgovor, da to bodo zamenjali in da naj uporabljam obstoječo sedežno, dokler ne pride nova. Čez teden dni kličem in zahtevam reklamacijski zapisnik po faksu. Seveda nič ne vedo o moji reklamaciji. Naredimo reklamacijo še enkrat. Dobavni rok 4-6 tednov. Kličem v začetku avgusta. Gleda in reče da bo v cca. 4 tednih. Čez 2 tedna kličem spet, gospa, ki je zadolžena za mojo reklamacijo je na dopustu, ostali mi ne znajo kaj povedati. Napišem pisno pritožbo, podkrepljeno z par pravnimi dejstvi in pošljem. Odgovora ni. Kličem in ne vedno nič o pritožbi, kdaj bo sedežna pa tudi ne. Pošljem pisno na Tržni inšpektorat in v vednost Rutarju. V 3 dneh me kliče gospod Klanke in obljubi,da bo poskrbel za stvar. V mailu (konec tedna 39) dobim, da bo sedežna v tednu 40 (kar naj bi bilo prejšnji teden). Včeraj sem spet pisal mail, ker me nihče ni obvestil kakšna je situacija. The saga continues...
Kupim 2 omari v Rutar Ebendorf. Odnos profesionalen (edina stvar, ki so jo zasrali, je bila da so na visokosvetlečo omaro lepili selotejp). Pripeljem domov in ugotovim, da sem zajebal pri merjenju sobe in da omari skupaj ne gresta v sobo. Kličem in upam da bodo zamenjali. Ni problema, vendar moram vzeti nekaj na oddelku pohištva. Pripeljem staro nazaj in iščem s prodajalko po vseh 5 nadstropjih vendar ne najdem nič. Pokliče šefa in še on pomaga iskati in predlaga par stvari (moram poudarit, da je govoril slovensko z mano). Na koncu najdemo en mali dvosed.
Vsaj po mojem mnenju obstaja razlika med Rutar Avstrija in Rutar Slovenija. V SLO sta centra bolj bling,bling, medtem ko je odnos in zavzetost slaba. V Avstriji je center bolj tako tako, vendar je odnos zelo dober (pa še bližje mi je).
LP
Andrej