Rumena lučka na Oplu

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Opel Vectra B l.99 Engine: X20DTL Capacity cubic: 1994 Engine power: 60 KW / 82 PS

Prižiga se rumena lučka (elektronika motorja).
Računalnik pokaže egr ventil.
Zamenjan je bil egr ventil, luft messer(ker ni blo boljš je šel stari nazaj), turbina(je ravno v tem obdobju ckrnla) in lučka še vedno sveti.
Z neko ročno pumpico so merli in pravjo, da vakum drži.
Avto bil že pri 5 serviserjih (tudi pooblaščen za opla), nobenmu se več ne sanja kaj bi blo.

Vakum pumpe pa noben nima, da bi še to probal.
Lučka se prižge ne glede na način vožnje, edino pri hitrosti nad 120km/h se ne prižiga.

Ma še kdo kako idejo kaj bi lahko bilo
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Opel Vectra B l.99

Prižiga se rumena lučka (elektronika motorja).
Računalnik pokaže egr ventil.
Zamenjan je bil egr ventil, luft messer(ker ni blo boljš je šel stari nazaj), turbina(je ravno v tem obdobju ckrnla) in lučka še vedno sveti.
Z neko ročno pumpico so merli in pravjo, da vakum drži.
Avto bil že pri 5 serviserjih (tudi pooblaščen za opla), nobenmu se več ne sanja kaj bi blo.

Vakum pumpe pa noben nima, da bi še to probal.
Lučka se prižge ne glede na način vožnje, edino pri hitrosti nad 120km/h se ne prižiga.

Ma še kdo kako idejo kaj bi lahko bilo
confused-1.gif

Dizelca? S kerga konca pa SLO pa si? Priporočam JanMar na Viču (LJ).
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
sorry za mankajoči podatek:
Engine: X20DTL
Capacity cubic: 1994
Engine power: 60 KW / 82 PS

lokacija posavje. Če je kak ZARES DOBER mehanik tut v lj ni problem skočit.

thnx za tale predlog za senzor na loputi zraka.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
jaz sem imel podoben primer na Vectri C, l04 -2.0DTI. Gorela je lučka za elektroniko. Nobeden serviser ni ugotovil zakaj se prižiga.. po kake pol leta pa je le eden ugotovil, da je pravzaprav težava v števcu.
En kontakt na stikalu števca je imel slab stik. Lučka za elektroniko se je prižgala takrat, kadar se ni prižgala ob kontaktu lučka za motor. Računalnik je to zaznal in javil napako elektronike.

Pomagalo je, da sem razdrl števec (2 vijaka), malo podmazal kontakte in sedaj dela!

no, ni rečeno, da je pri tebi tako, pri meni pa je pomagalo.

lp
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Pri taki napaki, kot jo ima Fusion. magnetni ventil turbine, egr, vakum pumpa, loputa zraka etc... Prek*eta oplova lučka, Oplaši jo (žal) še predobro poznamo
frown-1.gif
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
sorry za mankajoči podatek:
Engine: X20DTL
Capacity cubic: 1994
Engine power: 60 KW / 82 PS

lokacija posavje. Če je kak ZARES DOBER mehanik tut v lj ni problem skočit.

thnx za tale predlog za senzor na loputi zraka.

če si s posavja, pejt v Krško na Avto-line (Škoda servis) Tam delajo bivši Oplovi najbovljši serviserji...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik japke pravi:
jaz sem imel podoben primer na Vectri C, l04 -2.0DTI. Gorela je lučka za elektroniko. Nobeden serviser ni ugotovil zakaj se prižiga.. po kake pol leta pa je le eden ugotovil, da je pravzaprav težava v števcu.
En kontakt na stikalu števca je imel slab stik. Lučka za elektroniko se je prižgala takrat, kadar se ni prižgala ob kontaktu lučka za motor. Računalnik je to zaznal in javil napako elektronike.

Pomagalo je, da sem razdrl števec (2 vijaka), malo podmazal kontakte in sedaj dela!

no, ni rečeno, da je pri tebi tako, pri meni pa je pomagalo.

lp

a je bila sam lučka problem, al je je takrat ko je lučka svetla šel tut avto v "safe mode" in izgubil moč? pri meni je žal to drugo
cry12bpy.gif


ker mehanik in s kje je ta, ki je ugotovil to napako?
morda pa je res pri meni krivo kaj s kako drugo lučko, kajti sploh se ne prižge lučka za gretje (niti ko dam kontakt) avto nad +10°C normlano vžge, pod 10 pa malce težje (sam to naj bi bla serijska napaka) za to lučko sem šele sedaj opazil:(
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
če ti pri tem crknejo obrati, potem je 100% senzor na glavni gredi. vsaj pri meni je tko bilo, cena materjala nekih 70-75 evrov, zamenjal sem pa sam v roku 20 minut.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Shipman pravi:
če ti pri tem crknejo obrati, potem je 100% senzor na glavni gredi. vsaj pri meni je tko bilo, cena materjala nekih 70-75 evrov, zamenjal sem pa sam v roku 20 minut.

ammm.. sam kokr se men zdi če je senzor hin avto nč slabš ne vleče... vsaj pr men je blo tko
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
jaz sem imel en primer da se je poznalo pri moci. Samo bil je okvarjen senzor odmicne gredi.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
@all
ko lučka gori, gre avto v safe mode in tako izgubi na moči, pospeških... Lahko gas pritisneš do konca pa ne gr nič boljš, ko lučka vgasne gre normalno.

dans je en mehanik se malo bolj posvetil vakum pumpi pa je rekel, da on njo sumi, tut ko je nekaj meril ni blo tko kot bi moglo. Sam spet ni mel nobene za probat:(
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
ja ne vem, mogoče tut nisem čist taprav izraz povedal, ampak men se je rumena lučka nenadoma užgala. obrati so takrat padli na nulo, avto pa ni vlekel ama nikamor. najprej sem sumil agr ventil in lmm, na konc pa postavil diagnozo senzorja obratov/glavne gredi. sem naročil, kupil (75evrov nekje) in zamenjal pa je naprej delalo bp.
če mu obrati ne padejo na nulo, pol to pomoje ni to (povedal še ni)
 

JustOne

Pripravnik
20. avg 2007
435
24
18
Gorenjska
Kar se tiče težav z vžigom pri temperatura med 0 in 10 stopinj so bili napravljeni popravki v zadnji verziji sw za računalnik. Tudi sam sem imel te težave predvsem pri temperaturah od 0 do +5 stopinj, ko avto ni grel svečk in posledično težko vžgal. Z zadnjo verziji sw je ta težava izginila.