rudnik velenje

jest5

Guru
18. avg 2007
26.081
-8.781
113
Sej zato ga bo zraven(če sploh bo) le nekaj %, da se obogati lignit iz slabših koncev rudnika.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Kaj je glavni problem "višjekaloričnega" premoga iz indonezije? Višja izgorevalna temperatura? Ali vsebnosti žvepla itd?
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.081
-8.781
113
Točno to, višja kaloričnost. Če je peč konstruirana za švoh premog, jo bo prekurilo, če not mečeš dobrega.

Kako bi laufal tvoj avto, če bi namesto bencina/dizla v tank nalil nitrometan? Malo faljena primerjava, ma za silo bo.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Saj to vem. Ti kotli delajo v padanju, zato mi ni jasno, kako bi bil problem višje kalorične vrednosti goriva. Pač doziraš manj goriva, ali ga pa mešaš z neko jalovino.

Ok, se ne spoznam dovolj. Tam kjer sem nabiral prve kilometre, smo kurili na mazut. Kasneje sem izdeloval peči na kurilno olje. Vem kaj naredi žveplo ... v začetku 90. let smo dobivali kurilca z izrazito ogromno žvepla. :mad: . V Trbovlah pa nisem nikoli bil, imam pa nekaj prijateljev, ki poznajo to.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.528
895
113
V kakih delih so mesali testne premoge/jalovino ne vem. So pa imeli velike probleme s kotlovskimi cevmi. Dolocene je enostavno potrgalo, zvilo.
Nekje razmerja kurilnih vrednosti so lignit:toplarna lj-rjavi:crni 8MJ/kg:17:26
Pa velika razlika v vsebnosti zvepla in pepela
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.081
-8.781
113
Velenjski če se prav spomem ima od malo pod 9 do nekaj čez 10MJ/kg, odvisno iz katerega konca rudnika je. Tistemu pod 9 naj bi dodajali uvoženega.
 

stole

Pripravnik
28. mar 2008
166
14
18
Saj to vem. Ti kotli delajo v padanju, zato mi ni jasno, kako bi bil problem višje kalorične vrednosti goriva. Pač doziraš manj goriva, ali ga pa mešaš z neko jalovino.

Ok, se ne spoznam dovolj. Tam kjer sem nabiral prve kilometre, smo kurili na mazut. Kasneje sem izdeloval peči na kurilno olje. Vem kaj naredi žveplo ... v začetku 90. let smo dobivali kurilca z izrazito ogromno žvepla. :mad: . V Trbovlah pa nisem nikoli bil, imam pa nekaj prijateljev, ki poznajo to.
Bod prepričan da tudi jaz,31,5 let sem delal v TET,pa tud politiko šoštanja poznam,vedno je bila ista taktika,elektrarno ustavt,ko je mal zagustilo in počakat da še bolj zagusti in ko je hudo zaženejo in se hvalijo da so slovenijo rešili pred razpadom elektro sistema.A veš zakaj so TET zaprli, ti bom jaz povedal zaradi Teša, ker je TET potreboval samo 4 miljone kredita da zamenja še edino stvar ki jim je mankal do bolših dni in to kotel,borih 4 miljončke.Ampak saj ni bil probem denar problem je bil drugje z vsemi posodobitvami ki so se naredile bi bila elektrika na koncu cenejša kot v TEšu in se je preveč vložilo denarja -pokradlo-in ne sme delat po maximumom ker ne bi blo rentabilno..Kar se pa premoga tiče je imela TET tako ogromno deponijo in sistem polnjenja deponije in v kontra smer podvojeno in si lahko polovicdeponije nalagal v istem času pa si z druge polovice pošiljal premog v bunkerje istočasno,