jasno se izplača, ampak za končnega kupca - mehanik ne bo naročal, da bo 10 do 5 procentov cenejša roba
mehanik mora imeti 2x na dan dostavo, najmanj
rešeno večina reklamacij, tudi za tiste, za katere je sam kriv (pa se jih odobri iz komercialnih razlogov)
Postavlja pa se vprašanje, kdo na gorenjskem npr vgrajuje s seboj prinešeno robo in daje garancijo na vgradnjo - npr menjavo zobatega jermena in še bolje, zanima me, koliko računa, seveda z računom, za to.
dokler bo veljalo pravilo, da mehaniki živijo od rabatov in ne od znanja/ur/dela, potem bo ostalo tako, kot je
zadeva se bo vsekakor drastično spremenila v naslednjih petih letih oz. se že, saj tisti, ki sledijo trendom, popravljajo tudi avte v garanciji brez večjih težav, ali pa svoje vozne parke (poznam dva primera, kjer si kombije v garanciji redno servisirajo sami) in v primeru reklamacijskih zahtevkov zapeljejo na servis
zgoraj je lepo sarkastično napisano, kaj in kako: v primeru, da sklopka ni ustrezna, kdo potem plača čas, ko avto čaka na ustrezen del na dvigalu, stranka ali mehanik, ali nihče? Namreč na dvigalu ne moreš čakati na robo dva dni