Vse bi rad opozoril na nakupe na spletu preko teh tujih spletnih trgovin. Imam zelo slabo izkušnjo, ko bi mi morali v času garancije povrniti stroške zavorne čeljusti. Po že ne vem več koliko poslanih E-mailih in slikah ter video posnetkih je danes prišel še ta odgovor:
Thank you for your email.
We have checked the provided photos and with regret, we cannot see there the number on the part itself. We kindly ask you to send us one more photos where we can clearly see this number, or, if you cannot find it on the part, please, let us know.
We apologize for the created inconveniences.
If you have any other questions, please do not hesitate to contact us.
Prav norca se že delajo iz mene, ker po njihovem sem slep in nesposoben prebrati številko dela, ki bi naj bila na njem. Pa je seveda ni, kar tudi sami po slikah lepo vidijo, saj sem jih posnel iz vseh zornih kotov. Seveda ne želijo, da jim pošljem del nazaj, ker potem bi nastali stroški pošiljanja, pa seveda ne bi se mogli več izgovarjat glede vračila.
Sam se sicer ne sekiram preveč, ker imam pravno zaščito na ARAG-u in bom vsekakor dosegel svoje. Želim samo vse opozoriti na to, da par evrov prihranka ne odtehta reševanja problemov, ki nastanejo ob vračilu pokvarjenega dela.
Seveda sem moral kupiti pri nas nov del, da sem sploh lahko zamenjal njihovega in ga slikal, kot so zahtevali. Imajo veliko slovenskih domen, zato POZOR, ko boste naročali dele.
Thank you for your email.
We have checked the provided photos and with regret, we cannot see there the number on the part itself. We kindly ask you to send us one more photos where we can clearly see this number, or, if you cannot find it on the part, please, let us know.
We apologize for the created inconveniences.
If you have any other questions, please do not hesitate to contact us.
Prav norca se že delajo iz mene, ker po njihovem sem slep in nesposoben prebrati številko dela, ki bi naj bila na njem. Pa je seveda ni, kar tudi sami po slikah lepo vidijo, saj sem jih posnel iz vseh zornih kotov. Seveda ne želijo, da jim pošljem del nazaj, ker potem bi nastali stroški pošiljanja, pa seveda ne bi se mogli več izgovarjat glede vračila.
Sam se sicer ne sekiram preveč, ker imam pravno zaščito na ARAG-u in bom vsekakor dosegel svoje. Želim samo vse opozoriti na to, da par evrov prihranka ne odtehta reševanja problemov, ki nastanejo ob vračilu pokvarjenega dela.
Seveda sem moral kupiti pri nas nov del, da sem sploh lahko zamenjal njihovega in ga slikal, kot so zahtevali. Imajo veliko slovenskih domen, zato POZOR, ko boste naročali dele.