Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Hehe DPF technology.....sploh pr kakih VAGovcih
Tudi pri Japoncih ni nič drugače, vsi so v istek dreku
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Hehe DPF technology.....sploh pr kakih VAGovcih
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Dizel bi se ti pri taki vožnji povrnil nekje po dobrih 2 letih. Cena malih servisov je praktično enaka, pa tudi pri velikih servisih ni tako velike razlike. Recimo, če ga po 6 letih, pred velikim servisom prodaš, boš v profitu najmanj kakšnih 3000€, pa še za rabljenega dizla boš dobil nekaj 100€ več kot pa za bencinarja. Res je, da je pri dizlu večja verjetnost kakšne okvare, ampak če vzameš podaljšano 4-letno garancijo, si še vedno v profitu, tud če imaš smolo in ti v tistih 2 letih po preteku garancije crkne npr kakšna turbina. Tako, da s finančnega vidika se ti vsekakor bolj splača vzet dizla.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Podvozje ima mehko? Si ti ziher, da si vozil zadnjega megana, kjer vsi grajajo pretrdo podvozje?
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Podvozje ima mehko? Si ti ziher, da si vozil zadnjega megana, kjer vsi grajajo pretrdo podvozje?
Moj Megane ima občutno pretrdo podvozje.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Podvozje ima mehko? Si ti ziher, da si vozil zadnjega megana, kjer vsi grajajo pretrdo podvozje?
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Uf, kaka kripa, da rabi dve leti za 50km, moj to prevozi v pol ure.Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Tašča je vozila Mazdo6 CD120 dve leti cca 50km v eno smer brez enega problema.
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik hovi pravi:
Dizel bi se ti pri taki vožnji povrnil nekje po dobrih 2 letih. Cena malih servisov je praktično enaka, pa tudi pri velikih servisih ni tako velike razlike. Recimo, če ga po 6 letih, pred velikim servisom prodaš, boš v profitu najmanj kakšnih 3000€, pa še za rabljenega dizla boš dobil nekaj 100€ več kot pa za bencinarja. Res je, da je pri dizlu večja verjetnost kakšne okvare, ampak če vzameš podaljšano 4-letno garancijo, si še vedno v profitu, tud če imaš smolo in ti v tistih 2 letih po preteku garancije crkne npr kakšna turbina. Tako, da s finančnega vidika se ti vsekakor bolj splača vzet dizla.
Evo fant malo kalkulator v roke! Ker tvoja izjava da si v profitu 3000 eur mi je tako smešna da je kar hudo.
Razlika med avtomobiloma je 2000 eur. Recimo da bencinec popije 2 litra na 100km več.. Torej je 2000eur recimo enkih 2000 litrom. To razliko v porabi pokriješ pri 100.000 kilomtrih. Apak takrat si komaj na nuli. Da prišparaš še dodatnih 3000 eur moraš narediti še 150.000 km torej skupaj 250.000 km. Pri taki kilometrini pa vemo kako je stanje 1,5 mlinčkov in kolik bi bil vložek da avto še sploh stoji na cesti.
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Ja samo upoštevaj da dostim crknejo šobe oz. črpalka... kar na hitro znese 1000€. Pred leti ko so še bile akcije dizl za ceno bencinarja se je kar nekaj mojih sodelavcev navdušilo nad majhnimi dizlčki, Stvar se je čez kakšno leto obrnila, saj so jih začeli menjavati za bencinarje. Koliko so pridobili pri porabi dizla so notr prinesli z okvarami.Res da imajo novi avtomobili garancijo, vendar je enim niso upoštevali...
Kakor koli se boš odločil je tvoja stvar, računaj da dizli niso za kratke relacije in same mestne vožnje.
Razlika med njima bo minimalno 2l na 100 km in ne predvidevat, sem, oziroma vozim obe različici. In, če bi kupoval bi vzel še enkrat 1.5 dCi 105kmCitat:
Uporabnik sajkek pravi:
se kar strinjam s teboj, s tem da bo razlika v porabi prej 1,5 litra kot 2 litra...na koncu računica nekako ne obvelja..rabljen pa tudi ne bo 2000 € drazji... bencinar je v vsakem primeru win win, vsaj tu nekje med 10000 in 20000 km na leto.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Dizli pa Renoji ne gredo skupaj, kot ne Megane in stereotipno francosko udobje.