Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Zato mi ni bilo jasno od kod temu letniku tak imobilizator... Takrat jih sploh še niso vgrajevali v tak razred...
Pa še OT... Tast je imel na Cliotu II to rešeno z originalnim ključem (brez daljinca) za imobilizator in alarmno napravo z modulom za DCZ (ki se je priklopil na original zaklepanje)... Neka SIKURA takrat... S svojim daljincem.
Pomisli v tej smeri mogoče (samo DCZ) če želiš ohraniti imobilizator. Nov ključ je relativno drag. Čeprav na videno (kako programirajo ključe) bi lahko dobil izpraven del z imobilizatorjem, premontiral kovinski del in potem na servisu oba ključa na novo prijavil...
Citat: Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri Renaultih te generacije (Twingo, Clio, Kangoo, Megane) je običajno problem ali v ključu (transponderju) ali v immobiliserju samem. Jaz strankam rešim problem tako, da dekodiram računalnik motorne elektronike in potem ni več problemov z blokado motorja.
Ko dekodiraš, potem računalnik motorja ne potrebuje podatka o ključu, torej lahko avto vžgeš tudi, če imaš pokvarjen ključ. Daljinsko se ponavadi da poštimat.
A zato torej imam jaz v enem ključu ta transponder v drugem ga pa ni. Pri tistem, ki ga nima mi avto vžge včasih v prvo včasih pa šele v deseto, pri drugem ključu, ki ima transponder pa vedno v prvo prime. Je bil pa en od teh dveh ključev naročen nov na renaultu vendar ne vem kateri, ker ga je naročal prejšnji lastnik.
Oba ključa imata transponder, vendar ima navaden ključ fiksen transponder, medtem ko je pri ključu s funkcijo daljinskega zaklepanja drugačen tip transponderja (na PCB vezju).
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.