Renault Twingo 2001 - problem s ključem

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.321
19
38
MB
Pozdravljeni
Imam Twinga letni 91 na CDZ. Zamenjal sem baterijo in sedaj mi ključ ne odpira več in tudi avta ne morem prižgati
frown-1.gif
Ko želim prižgati mi utripa rdeča lučka, avto "vergla" vendar se ne prižge. Verjetno se je "odkodiral". Ali imam kakšno rešitev?
Zaklenem ga lahko na roko vendar v tem načinu ne dela centralno in je potrebno ročno zakleniti oboje vrat. Problem je pri prtljažniku, kateri nima ključavnice in ga NE morem zakleniti
frown-1.gif

Prosim za pomoč
 
Nazadnje urejeno:

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.626
722
113
ponovno ga moraš sihronizirat

iz glave:
daš kontakt
dolgo držiš tipko na stropu za zaklepanje
in potem, ko se prižge LED na armaturki vzameš ključ,
usmeriš v senzor in stisneš
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.321
19
38
MB
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
ponovno ga moraš sihronizirat

iz glave:
daš kontakt
dolgo držiš tipko na stropu za zaklepanje
in potem, ko se prižge LED na armaturki vzameš ključ,
usmeriš v senzor in stisneš
Probal sem po tvojem navodilu in sedaj lahko odklenem7zaklenem avto
cheer.gif

Še kakšna ideja...bil bi zeeeeeelllllooooo vesel če bi se našla kakšna rešitev.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.626
722
113
Ko avto odkleneš, a ti slučajno še vedno utripa LED na armaturki?

Če ti ne in ti avto vseeno ne vžge, je možnost, da si poškodoval transponder v ključu (izgleda kot sivo riževo zrnce)
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.321
19
38
MB
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Ko avto odkleneš, a ti slučajno še vedno utripa LED na armaturki?

Če ti ne in ti avto vseeno ne vžge, je možnost, da si poškodoval transponder v ključu (izgleda kot sivo riževo zrnce)
Ko avto odklenem mi lučka se vedno utripa (ko dam kontakt)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Pri Renaultih te generacije (Twingo, Clio, Kangoo, Megane) je običajno problem ali v ključu (transponderju) ali v immobiliserju samem. Jaz strankam rešim problem tako, da dekodiram računalnik motorne elektronike in potem ni več problemov z blokado motorja.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Kako je pri omenjenem modelu ne vem, ima pa twingo brez daljinskega zaklepanja v ključu en mali čip, velikost cca 3x2mm. Ta transponder bi lahko tudi izgubil, če si odpiral ključ, če je seveda enak sistem kot v navadnem ključu. Si poskusil mogoče z rezervnim ključem?
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.321
19
38
MB
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Kako je pri omenjenem modelu ne vem, ima pa twingo brez daljinskega zaklepanja v ključu en mali čip, velikost cca 3x2mm. Ta transponder bi lahko tudi izgubil, če si odpiral ključ, če je seveda enak sistem kot v navadnem ključu. Si poskusil mogoče z rezervnim ključem?
Z rezervnim ključem mi normalno vžiga..
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.321
19
38
MB
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri Renaultih te generacije (Twingo, Clio, Kangoo, Megane) je običajno problem ali v ključu (transponderju) ali v immobiliserju samem. Jaz strankam rešim problem tako, da dekodiram računalnik motorne elektronike in potem ni več problemov z blokado motorja.
Je to velika "znanost" ali to zna vsak malo boljši avtoelektričar?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri Renaultih te generacije (Twingo, Clio, Kangoo, Megane) je običajno problem ali v ključu (transponderju) ali v immobiliserju samem. Jaz strankam rešim problem tako, da dekodiram računalnik motorne elektronike in potem ni več problemov z blokado motorja.
Je to velika "znanost" ali to zna vsak malo boljši avtoelektričar?

Ravno velika znanost ni, pa tudi vsak avtoelektričar tega ne zna. Nekdo, ki se ukvarja z avtoelektroniko pa bo znal.
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.321
19
38
MB
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Jodlarcek pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri Renaultih te generacije (Twingo, Clio, Kangoo, Megane) je običajno problem ali v ključu (transponderju) ali v immobiliserju samem. Jaz strankam rešim problem tako, da dekodiram računalnik motorne elektronike in potem ni več problemov z blokado motorja.
Je to velika "znanost" ali to zna vsak malo boljši avtoelektričar?

Ravno velika znanost ni, pa tudi vsak avtoelektričar tega ne zna. Nekdo, ki se ukvarja z avtoelektroniko pa bo znal.
Kaj ko dekodiraš, potem verjetno ni več kodiran ključ? Kaj pa daljinsko še deluje?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A nima ta letnik še deblokado imobilizatorja vezano na DCZ? Saj so imele še 19ke tega letnika tako in ta prvi Megani (1996)... Naj bi Clio II (97, 98) pa Kangoo imela transponder v ključu kot prva...
Pa kolikor vem je Twingo 92 prišel ven in kar nekaj časa je bil brez opreme (torej elektrike na šipah, ogledalih in ključavnicah)...
A govorimo o letniku 2001?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kot so ti rekli, lahko si pri menjavi baterije transponder poškodoval. Zato ti rezervni ključ (ki pa, glej no glej nima daljinca) deluje...