Renault - težave z motorji - nategovanje

hermann

Guru
19. mar 2014
9.656
6.518
113
Samo tebe pa tudi ne razumem ali pa gre za tipicen denial. Kolikokrat si bil s svojim VAGom na servisu po nakupu (novega)? Pa ynos? Danes so si proizvajalci precej uglašeni in nobeden ne izstopa. Vsi se držijo cca enake kvalitete, pa da gre še skozi glede na konkurenco. So ugotovili, da je v kartelnih dogovorih profit večji, pa se dosegli so višje carine na Kitajce.
Saj se strinjam, da je zniževanje stroškov vodilo pri vseh. Ampak... so razlike. Tudi je razlika kako se firma odzove na dokazane limone. Pri renaultu so npr. hude konstrukcijske in produkcijske limone stalnica, pa se vse trudijo prikrit in zanikat.

P.S.: zame je vsekakor razlika, če redne obiske servisa reši menjava akumulatorja ali pa menjava motorja in menjalnika. Prvo je moj primer, drugo pa npr. moja sestra in njen, vsak s svojim talismanom.

Meni je sicer vseeno s čim se vozim... sem imel več renaultov kot vagovcev v svoji karieri.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.903
6.545
113
to je približno tako, kot če bi jaz rekla (in se ne zmišljujem) in potegnila zaključke, ki so "čista resnica":
- pri naši hiši (torej ko sem živela še v primarni familiji) se je od leta 1990 zvrstilo 6 renojev (3je klioti in 2 laguni, captur) in prav z nobenim ni bilo težav, še naša mati ne uspe uničiti, pa mene srce boli, ko vidim kaj ta z avtom počne, pa mi je samo pleh na 4 kolesih
- pri mojemu so imeli golfa, par seatov (ene 3 toledovi, pa cordobe pa ne vem kaj, koo so bili tudi že VAG grupa in sploh tu gor vzeti kot škoda danes) in sama jajca. samo z enim toledom ni bilo težav. na koncu seveda, ker nobeden ni znal nič popraviti so samo iskali kozolčarja, da bo sklamfal nekaj, da bo še vozen. Svak popizdil, kupil scenica cca 8 let nazaj in samo tanka in vozi, mojemu so za diplomo kupili megana (tudi delal kot urca 10 let, ampak niso šli 3 otroški sedeži zadaj), drugemu svaku berlinga slabih 10 let nazaj (tudi samo tanka in vozi), tast ima kio sportage tudi par let več kot jaz svojega, ki je 5 let star.
- odkar je pa ožja familija jaz in moj in kupujemo samo, ko ni več za vozit, smo pa od leta 2012 na dveh avtomobilih. berlingo in c5 aircross. jaz že leta nahajpana, da bo vse skupaj crknil in spremljam, kot veš, vse okoli tega, ker sem rada pripravljena in obveščena in mi ni všeč, če moram na horuk. in najedam že leta tu gor in še zmeraj nisem nič kupila. ker še zmeraj nič ne crkne!
- samo v tem času, ko jaz čakam da odpove kaj, se je tu zvrstilo nebroj VAGovcv in druge gor vzete germanije, ki so kupili in popravljali ali obupano prodali

je to dovolj za bilokako statistiko? Žal ne...

p.s.
zavoljo debate - kaj je "reden" obisk servisa? meni je to vedno pomenilo, da z avtom ni nič narobe, ampak ga po določenem časovnem in kilometrskem intervalu pelješ, da menjajo olje, updajtajo software in povedo, da bodo brisalci kmalu fuč. nazaj "redno" hodit, ker ne vedo, kaj je narobe menda ja ni "redni servis"?

p.p.s.
katerikoli avto, da moram redno servisirati kot opisujete gor, čeprav je samo akumulator, ki je bil v štartu šrot, ker pač se šrot zdaj notri daje povsod - ako prođe prođe - se ga losam. mi je popolnoma vseeno katera znamka je, jaz avto rabim za vozit se... in kako na podlagi tega lahko govorimo o neki kvaliteti.

p.p.p.s
žal pa jaz neke kariere z lastnimi vozili nimam, ker francozi delajo. da sem jaz nabavila, zgolj 2. sem pa že hodila po kolege, ko je njihove rangije, audije in tudi VAGovce avto na cesti pustil in je avtovleka zvlekla na servis, jaz pa njih na tolažilni kafe, kjer so mi vekali: kaj bi šele bilo, če bi imel francoza...
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.857
881
113
MB
p.p.p.s
žal pa jaz neke kariere z lastnimi vozili nimam, ker francozi delajo. da sem jaz nabavila, zgolj 2. sem pa že hodila po kolege, ko je njihove rangije, audije in tudi VAGovce avto na cesti pustil in je avtovleka zvlekla na servis, jaz pa njih na tolažilni kafe, kjer so mi vekali: kaj bi šele bilo, če bi imel francoza...
:zmaga::valjamse: