Renault - težave z motorji - nategovanje

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Me zanima, če se bo uvozniku splačalo nategovanje lastnice tega Kangooja. Kakšen bo upad prodaje?
Pohvale Kodi in novinarki za korektno opravljeno delo.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.439
1.615
113
Kaj to pomeni, da so Renaultovi bencinarji še slabši od PSA trivaljnikov z jermenom v olju? Ali so samo prvi na tapeti.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.499
4.269
113
Kaj to pomeni, da so Renaultovi bencinarji še slabši od PSA trivaljnikov z jermenom v olju? Ali so samo prvi na tapeti.
To je samo motor 1,2 tce.
Pa še tam so rešili z novo nastavitvijo tlaka oljne črpalke.
Razen če si pred updateom že motor uničil.
Pa elektronski termostat je tudi uspel zrihtata motor, ker se je pregreval.

Sedaj pa je samo vprašanje kakšno srečo so imeli ljudje z servisom.

Sicer pa ko se pravniki zraven mešajo itaq mine 10 let po pa so že avti v Afriki ali pa na odpadu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Jih ne zagovarjam in imaš prav, da je, če tester ne pokaže, za njih ni napake, popolnoma zgrešeno. Ampak take random napake je zelo težko odpraviri. Bi pa tu morala second level podpora s strani proizvajalca opraviti svoje.
Pa fajn je, da posegi niso vpisani v zgodovino. Pušten.
Pa še vprašanje: baje se sedaj vozijo z avtom okoli, da preverijo, če je napaka odpravljena. A obrabo bodo plačali in izgubo vrednosti ali je to pač normalno in naj bo lastnik vesel, da bo avto popravljen.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.499
4.269
113
Jih ne zagovarjam in imaš prav, da je, če tester ne pokaže, za njih ni napake, popolnoma zgrešeno. Ampak take random napake je zelo težko odpraviri. Bi pa tu morala second level podpora s strani proizvajalca opraviti svoje.
Pa fajn je, da posegi niso vpisani v zgodovino. Pušten.
Pa še vprašanje: baje se sedaj vozijo z avtom okoli, da preverijo, če je napaka odpravljena. A obrabo bodo plačali in izgubo vrednosti ali je to pač normalno in naj bo lastnik vesel, da bo avto popravljen.
Itaq so debili,
Babi bi vrnili kupnino pa še amortizacijo lahko dobiješ.
Avto bi zrihtali pa prodali kot malo rabljen in vsi bi bili srečni.
Ampak ne treba trmoglavit in si televizijo in advokate nakopotat na grbi.

Včasih res ne vem kdo je tukaj čuden.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.852
3.472
113
Ah, čez nekaj podobnega sem šel tudi sam. 1.5 dCi 110. Prvič, ko je svetil komplet rdeče so samo pobrisali napake, vse skupaj nekje pri 25k KM. Diagnostika je sicer kazala napake na šobah. Nadalje se je to zgodilo nekje pri 80k KM in seveda že izven garancije ampak takrat sem pričel napake brisati kar sam. No, je šlo s tem občasnim brisanjem do nekih 170 k KM, ko sem ostal na AC in ga je potem avtovleka peljala do Renault centra Zadar, kjer so menjali dva injektorja za 900 eur. Nato je bil razmeroma mir do drugega leta do odhoda na morje, kjer smo pri povratku obstali na Lučkem, ker naprej po treh batih nisem več upal peljati (računalnik enostavno odklopi cilinder, ki nima pravilnega vbrizga). Drug dan doma normalno vžgal avto in se odpeljal na servis, kjer so ugotovili, da je fuč še en injektor (kot, da tega niso vedeli že pri prvem posegu, ko je bil še v garanciji). 900 eur, da smo preventivno menjali kar oba preostala injektorja in lep pozdrav. Pač, serijska napaka na Continental injektorjih ampak če se da zadevo naprtiti stranki, zakaj je nebi. Od takrat nobene težave, edino ena cevka pri turbini je šla in jo je bilo treba menjat, trenutno nekje na 208k km. Upam, da bo še vsaj za kakih 100 ali 200k km. Je pa ta napaka razmeroma nadležna, ker zmeče ven vse možne napake kar si jih lahko zamisliš od vbrizga preko DPFa in naprej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

klo

Zelenc'
19. dec 2021
14
7
3
Že jaz sem imel s svojim cliom V 100 TCe, letnik 2020, same probleme, tik pred iztekom garancije sem se ga znebil, šrota na štirih kolesih. 2 leti rednega obiskovanja servisa, zamenjali so mi "pol avta", v 2 letih niso znali odpraviti težave pri zagonu avta, saj je dostikrat verglal tudi 5 sekund, preden je zagnal. In ko je zagnal, se je avto stresel, kot da sem vžgal traktor. Takratni Renault Nissan Slovenija so bili "tapravi Francozi". Za njih je bilo vse ok, vse ok po specifikacijah proizvajalca. Pač vseskozi so trdili, da je vse ok, čeprav ni bilo. Boli njih, prodali smo ti šrot, za katerega bomo vedno trdili, da je vse ok, čeprav si bil na servisu zaradi vseh reklamacij skoraj 20x v prvih dveh letih lastništva.

No ta primer te gospe me je spomnil na moj primer in vidim, da so servisi pri takih zadevah še vedno "metodologija proizvajalca", pa navodila proizvajalca... GA Adriatic je pa samo prepakirano sranje Renault Nissan Slovenija. No, sem se izkašljal. :cool:
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.504
5.049
113
Servis ni naredil avta, temveč ga je proizvajalec, ki postavlja zahteve, kaj vse mora izpolnjevati tisti, ki želi servisirati njihove avtomobile.
Zaenkrat so uradni servisi v podrejenem položaju do proizvajalca, ki se lepo "skrije". Proizvajalec bi moral vozilo menjati in ga ob tako resnih problemih popravljati nekje v tovarni in potem prodati kot "refurbished" ali pa poslati v reciklažo.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.277
1.253
113
To samo kaže, da evropska zakonodaja ščiti nesposobne avto proizvajalce. V ZDA imajo vsaj Lemon Laws. Če se napaka ponavlja in ni odpravljena, lahko stranka zahteva povračilo denarja na stanje vozila v časovni točki prve prijave napake, plus vse ostale stroške, ki jih je imela zaradi nedelovanja, ali neustreznega delovanja vozila.
Za Lemon Laws je pa v ZDA odgovoren proizvajalec vozila, oz. njegov zakoniti zastopnik, torej ne pade odškodninska odgovornost na prodajalca ali serviserja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Še bolje je za potrošnika poakrbljeno v Avstraliji. V Evropi pa bula.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Tisti časi, ko smo avte kupovali za daljša obdobja so minili. Meni so na scenicu l.17 1.6dci 130km pri 60.000 km šli ležaji v menjalniku. Pa vprašam mehanika, če je pač to normalno pri takih km. Pa ti omeni, da nisem edini z takimi problemi. Pač slaba kvaliteta ležajev. Se pač špara na kvaliteti. Ljudem je zadnje čase bolj na avto pomembno, kakšno ima notranjost ( usnje, karbon, tkanina, furnir, plastika), vsi možni asistenčni sistemi, fancy display, lepa platišča in to so tudi proizvajalci že zdavnaj ugotovili. Avtoindustriji je danes najbolj pomemben dobiček. Proizvajalcem je interes da čimveč avtov prodajo in da bi ljudje prisiljeni bili menjavati avte na 2 ali 3 lete. Pa to ne velja samo za Renault, ampak tudi za ostale proizvajalce. Avti so na splošno danes pregrešno dragi, kvaliteta pa veliko slabša. To se pa lahko zahvalimo polprevodniški aferi oz. raznim teoretikom zarote zelenega prehoda.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.714
6.599
113
Da avtomobili niso za dlje časa je samo tolažba za kupce določenih, predvsem francoskih znamk.

V povprečju imajo avtomobili precej daljšo življensko dobo kot so jo imeli v analognih časih.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Valhalla in ViLiam

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.852
3.472
113
Kakor vzameš. Jaz planiram goniti 1,5 dCi dokler bo šel. Trenutno smo na 208k KM, je pa res letnik 2012, takrat še niso šparali tudi na ležajih v menjalniku ampak zgolj na injektorjih. Sicer pa sem ravno danes videl, da je Renault predstavil nek nov hibrid Rafael ali nekaj takega. Štart pri 35k eur. Očitno imamo v državi precej premožnih ljudi, ker meni na kraj pameti ne pride, da bi kupil hibrida za 35k eur. Pri 130k km po poteku garancije bom že iskal novo baterijo, ki bo ironično cenovno toliko, kot 3/4 avta, ko je bil nov. Lahko jim zgolj zaželim vso srečo pri takem marketingu in cenah. Hvala, ampak ne hvala, se bom držal stare preverjene robe.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.561
1.258
113
servisi so šalabajzarji....
nebom nikoli pozabil mojega prvega Opla.
Vozil redno na uradni servis ko pri 3 leta starem in 60k km na poti iz službe odpovejo zavore - pedal postane trdi.
Pri paničnem ponovnem stiskanju si le premisli in normalno zagrabi.
Da nebom dolgovezil, na servisu so avto pregledali in me sarkastično vprašali: Ja gospod, kdo pa vam je avto servisiral - napeljava za plin ni pritrjena z vezicami in je udarjala ob vakuumsko cev za servo zavore in jo s časoma iztaknilo.
sem mu rekelda so oni servisirali - potem pa je postal bled.
No... to je zadnjič blo da sem bil na Oplu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.923
11.057
113
po mojih info z druge roke noben od kolegov ni dobil kupnine nazaj. sta pa dva dobila druga avtomobila. Seveda po mucni borbi z uvozniki in celotne verige in groznjami, odvetniki in podobno.
mercedes in bmw
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.244
6.784
113
Da avtomobili niso za dlje časa je samo tolažba za kupce določenih, predvsem francoskih znamk.

Samo tebe pa tudi ne razumem ali pa gre za tipicen denial. Kolikokrat si bil s svojim VAGom na servisu po nakupu (novega)? Pa ynos? Danes so si proizvajalci precej uglašeni in nobeden ne izstopa. Vsi se držijo cca enake kvalitete, pa da gre še skozi glede na konkurenco. So ugotovili, da je v kartelnih dogovorih profit večji, pa se dosegli so višje carine na Kitajce.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano in igi