renault espace 1.9dci? nakup

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:
Zajebal sm se :S tole sm mislu

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3966872&show=1

srce-1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik softi pravi:
precejšnja teža, z avtomatikom hitra obraba zavor in diskov.
nizko sedenje v 2 in 3 vrsti, kolena precej visoko. na prvi pogled nevzdrzno, a se na koncu izide.
relativno leno bitje
neokretnost
Končno nekdo, ki prizna.
zmaga.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Najvišja registracija je samo pri 3.5 V6, 2.0 T je razred nižje.

Je pa 3.5 V6 res cukr od motorja (skoraj identičen kot v 350 Z) in odlično sede v tak avto kot je espace, s predelavo na plin pa je tudi tankanje v mejah normale.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Mene pri 2.0T moti turbina (rabljen, renault, turbo meni ne gre skup), pri 3.5 V6 pa stroški vzdrževanja. Ne me hecat, da so majhni. To že olja pogoltne za en bazen + jermeni, izpuh itd. vse dvojno. Plus višja registracija. Seveda je važno zakaj avto sploh kupuješ. Meni je za družinski avto obični bulletproof 2.0 povsem dober.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Če bi poznal vse (serisjke) napake Espaca potem bi vedel da so so stroški vzdrževanja motorja samo en del pogače!

Edini dober Espace je tisti prve generacije, z V6 in 4x4 je pa sploh super .. vse ostalo je samo stara slava, ki ga celo nepraktična nemška konkurenca nese po celi črti!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Na splošno vsa elektrika oz. elektronika (od el. pomikov, gretja, klime, abs-a, airbagov), zamakanje (na vseh vratih začne voda teč V vrata in posledično so kao "specialna lahka plastična vrata" polna vode), govorim o Espacih 3. generacije in o zacetnih modelih 4. (trenutne) generacije, torej tja do leta 2005 vem da so problemi ostali (skupaj z motorji).

Espace ima pa tudi par mehanskih problemov sploh če se ga uporavblja njegovemu namenu (torej polno naložen). Problematične so ležaji ki jih 1ga po 1ga menjaš na vsak redni servis, problematična je zadnja os ki dobi "luft" in čudno ropota, problematičen je volanski mehanizem (končniki) .... zaradi luftov na podvozju začne čudno obrabljat gume.

To da kao "prostorna" in funkcionalna notranjost začne razpadat ne bom razlagal. Odlomijo oz. razmajajo se nasloni za roke, sedeži druge (in tretje) vrste dobijo luft in ne veš ali bodo zdaj-zdaj padli iz tečajev. Pri armaturki začne razpadat plastika in predali, ropota sicer ne (dobro obložena) ampak zgleda tako kot da bi vsak dan za avtom prevažal drva in pesek, dejansko pa avto samo stoji na soncu in mrazu!

Skratka NI problem samo motor, cel avto postane po parih letih uporabe jama brez dna, sicer služi namenu, ampak vlagat je potrebno vanj veliko.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Pol je isti šmorn kot laguna 2 (ki so jo na koncu sicer porihtali). Klinc gleda... Da bi pa menjal en problematičen avto za drugega mi pa ni že spet. Počasi sploh ne bom mel več ideje kaj nabavit.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Počasi sploh ne bom mel več ideje kaj nabavit.
Sem na istem, iščem nekaj velikega zraven trenutnega avta, pa mi nekako zmanjkuje idej. Izgleda,da bo edina logična izbira ostala trojica (Sharan, Galaxy, Alhambra)... Pa bi tudi meni 2.0 bencinar popolnoma zadostoval, ampak po prebranem si espaca nekako ne želim več.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Žal je tako, da je od velikih enoprostorcov dolgo časa samo Espace bil "normalno" vozilo. Tudi trojček VAG/Ford je na ravni kombija (razen po prostornosti, ki je zanič) in ne avta, vsaj to kar se pri nas prodaja (brez opreme).

Sam sicer nisem nikoli gledal v smeri takih vozil, tako da ne morem svetovat kaj je še alternativa. Sem pa izkusil kaj je to Espace, pa tudi ljudi poznam, ki so ga na začetku zagovarjali ampak na koncu so se ga pa vseeno na težak način znebili!

O modelih po letu 2005 pa ne dajem mnenja, ker ne poznam. Možno da so tiste letnike kaj pokrpali!
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Poznam nekaj lastnikov Espacov, nemškega trojčka in mediteranskega četverčka. Z njimi sem se v zadnjih nekaj letih vozil po službenih in prostočasnih opravilih, kar zajema prevoz večih ljudi, orodja, materiala, športne opreme. Ker sem poznal njihove
stroške vzdrževanja ter različnih servisov (tudi raznorazne zgodbe o okvarah vozil), sem se na koncu odločil za Espaca, vendar
ne za 2.2 dci. Nekateri serviserji so mi ga odsvetovali, preprodajalci so trdili, da z njim ni težav. Razog odločitve je bil kompromis
udobja vožnje, uporabnosti prostora in cene vozila. Zaenkrat sem zadovoljen, sem pa zamenjal že nekaj stvari, za katere je
jasno, da jih ob določenih kilomerih pač moraš. Cene servisov so bile zaenkrat primerljive s cenami enakih posegov na nemških
vozilih podobne kategorije in cenovnega razreda.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Kot sem rekel, ne me napak razumet .. Espace je dober oz. najboljši od vozil tega ranga, vsaj bil je to deset let (in tudi več) nazaj.

Za vozit je super, je udoben, je prostoren .. dejansko tu konkurence nima!

Ampak ko začnemo od napak in težav je pa druga zgodba!
evil.gif
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Sam vozim Grand Scenica z sedmimi sedeži 2007 1.9 z 130KM. Avto ima 150000 kilometrov in avto še ni bil nenapovedano na servisu! Le redni servisi. ( veliki servis seveda narejen ).
Avto se res lepo pelje, opreme ogromno.
Razmisli tudi o čem takšnem!
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Kar se tiče motorja 2.2 je po mojih podatkih zgodba takšna:
Motorni prostor v Espacu je precej omejen, zato je lega samega motorja neugodna
za pretok olja oziroma mazanje. Zaradi ekoloških razlogov so bili intervali menjave
olja predpisani na 30.000 kilometrov. Če sešteješ slabše mazanje, izrabljeno olje,
ki morda celo ni ustrezno, morda kakšen "očiščen" namesto zamenjan filter,
priganjanje dobrih dveh ton s 150 konji... dobiš preobremenitve, ki se izrazijo v pregrevanju
in zaribanju motorja. Tako so mi povedali "mojstri"...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Hja, delno zavisi očitno tudi od sreče! 2.2 motor smo imeli mi v espacu na firmi, pa pri 300k km ni zaribal, še turbina je bila prva. Je pa šlo vse dugo po gobe, injektorji so crkovali po tekočem traku, vsaj 3x je avto obstal na AC zaradi "računalnika". 3x je spustil tekočine, sicer vsakič drugo (1x hidravlično olje, 1x olje od motorja, 1x hladilno tekočino). Zaribale so vse pumpe (no razen tista za olje), torej bencinska, vodna, hidravlična ...

Olje se je sicer menjalo bolj ali ne redno, ampak vmes ga je bilo potrebno doliti še 2x toliko! Nafta je tudi puščala pa noben ni znal locirat kje.

Ja motor pa ni ribnil, vsaj ne v prvih 300k km!
cheer.gif
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
741
77
28
Hmmm...kar nekaj v + in še nekaj vec v - , hec je v tem da mi je avto ful lep, in ne rabi se dirkač zato 1.9dci ker 2,2 je podn, ce bi bil kak uporabn bencinar bi tud slo, gre se zato da mam ugledanga enega slo (sicer 2 lastnik) z kilometri pod 100k (realnimi), kar je načeloma ok za to starost. alternativa je sharan ki je isti letnik in ok - je ap tud 2,5k€ drazji...

itak se pa z vsakim rabljenim lahko zajebes...hvala lepa vsem