Pozdravljeni!
Probal sem vprašanje postaviti na renault forumu a so kar zakomplicirali zadevo z neko printable pristopno izjavo in ne vem kaj še vse - namreč klasične registracije na forum nimajo cccc...
BISTVO:
Omenjeni clio ga serje. Motorček je kavni mlinček - 1.2 8 ventilc. Avto se ugasne oz. se to zgodi, ko je v prostem teku, motor začne dušiti obrati padejo in ugasne. Fora je, da se ga pol ne da vžgat oz včasih kresne iz tretje, včasih pa po verglanju, ko končno vžge smrdi po benzu (seveda, zalite sveče).
Potem spet en teden dela pa spet jovo na novo. Na servisu so računal 2 uri dela, pravjo, da so ga prepucal in računalnik ni zaznal nobene napake (cccc računalnik je vedno pripraven izgovor) a napaka se je po cca parih dneh (4) ponovila in ni odpravljena.
Kaj pravite vi? Nekih dušilnih loput predvidevam da ta mlinček nima. Kaj pa senzor na vztrajniku mrbit?
Aja, je pa letnik 2000, 80k prevoženih.
Probal sem vprašanje postaviti na renault forumu a so kar zakomplicirali zadevo z neko printable pristopno izjavo in ne vem kaj še vse - namreč klasične registracije na forum nimajo cccc...
BISTVO:
Omenjeni clio ga serje. Motorček je kavni mlinček - 1.2 8 ventilc. Avto se ugasne oz. se to zgodi, ko je v prostem teku, motor začne dušiti obrati padejo in ugasne. Fora je, da se ga pol ne da vžgat oz včasih kresne iz tretje, včasih pa po verglanju, ko končno vžge smrdi po benzu (seveda, zalite sveče).
Potem spet en teden dela pa spet jovo na novo. Na servisu so računal 2 uri dela, pravjo, da so ga prepucal in računalnik ni zaznal nobene napake (cccc računalnik je vedno pripraven izgovor) a napaka se je po cca parih dneh (4) ponovila in ni odpravljena.
Kaj pravite vi? Nekih dušilnih loput predvidevam da ta mlinček nima. Kaj pa senzor na vztrajniku mrbit?
Aja, je pa letnik 2000, 80k prevoženih.
Nazadnje urejeno: