Renault CLIO II 1.2 problem

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Pozdravljeni!

Probal sem vprašanje postaviti na renault forumu a so kar zakomplicirali zadevo z neko printable pristopno izjavo in ne vem kaj še vse - namreč klasične registracije na forum nimajo cccc...

BISTVO:

Omenjeni clio ga serje. Motorček je kavni mlinček - 1.2 8 ventilc. Avto se ugasne oz. se to zgodi, ko je v prostem teku, motor začne dušiti obrati padejo in ugasne. Fora je, da se ga pol ne da vžgat oz včasih kresne iz tretje, včasih pa po verglanju, ko končno vžge smrdi po benzu (seveda, zalite sveče).
Potem spet en teden dela pa spet jovo na novo. Na servisu so računal 2 uri dela, pravjo, da so ga prepucal in računalnik ni zaznal nobene napake (cccc računalnik je vedno pripraven izgovor) a napaka se je po cca parih dneh (4) ponovila in ni odpravljena.

Kaj pravite vi? Nekih dušilnih loput predvidevam da ta mlinček nima. Kaj pa senzor na vztrajniku mrbit?
Aja, je pa letnik 2000, 80k prevoženih.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
enostavno, ker ECU ne dobi pravih podatkov o mešanici goriva.
Če ti pa že vžge...ali ti avto iz nizkih obratov potegne normalno, ali ti ga kaj "duši"?
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Ko vžge deluje normalno oz. potegne OK. Kaj pa če ga hebe senzor vžiga? Kje se pa nahaja pri tem motorju? A se ga lahko "od zgori" odšravfa al je potrebno dvigalo (kanal)?
facet9.0194.jpg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.393
5.666
113
Da se mal prslinem
grin1.gif
Sicer gre čist za drug avto...... ampak vidm da mam dost podoben blem!

A je možno da ma avto take probleme samo pr vžigu...zaverglaš....se motor 3x obrne pol pa k da bi šel po 3h cilindrih....in ugasne.....seveda prisoten vonj po bencinu poleg.....če ga z dodatnim gasom uspem spravit nad "štandgas" potem naprej dela normalno!

To se pojavi samo vsake tolko! Ni stalnica (seveda kot vsi problemi z elektroniko )
frown-1.gif


Je to tud lahko motorček prostega teka al mi kaki kabli prebijajo....ECU meybi?
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
če je senzor potem ga polij z mrzlo vodo ko crkne.če bo potem takoj vžgal je hin.če ne vžge potem ni senzor ker avto ti potem toliko časa ne vžge dokler se malo ne ohladi.kot recimo pri mehaničnih bencinskih pumpah
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik shift pravi:
če je senzor potem ga polij z mrzlo vodo ko crkne.če bo potem takoj vžgal je hin.če ne vžge potem ni senzor ker avto ti potem toliko časa ne vžge dokler se malo ne ohladi.kot recimo pri mehaničnih bencinskih pumpah

To vem... Saj to me mede, npr. ko užge dela, ko se segreje vent vklopi, shladi in avto dela...
Se spomnim, ko je na italjanu (JTD) ta senzor zezal, je, ko je bil avto vroč ugasnu, Oz. avto je delal dokler se ni segrel, ko sem pa z ventom hladil senzor je delal.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Popolnoma isto je bilo na našem cliotu. Računalnik ni pokazal nič.
Kako pa mašina laufa v prostem teku ? Malo poglej, če ima mašina čuden glas in če jo trese, ali je prisoten, kakšen glas podoben ( kot bi nekje uhajal zrak) ? Jaz sem imel take probleme, potem se pa potegnil tiste cevke, ki se nahajajo nad filtrom dol in opazil, da je bila ena zamašena. Najbolje, da greš na servis, ker ti bodo to po mojem zastonj naredili.
 
Nazadnje urejeno:

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
Popolnoma isto je bilo na našem cliotu. Računalnik ni pokazal nič.
Kako pa mašina laufa v prostem teku ? Malo poglej, če ima mašina čuden glas in če jo trese, ali je prisoten, kakšen glas podoben ( kot bi nekje uhajal zrak) ? Jaz sem imel take probleme, potem se pa potegnil tiste cevke, ki se nahajajo nad filtrom dol in opazil, da je bila ena zamašena. Najbolje, da greš na servis, ker ti bodo to po mojem zastonj naredili.

Nad filtrom za zrak? Btw avto je bil na servisu, računal 80€ pa nič naredl...
 

B81

22. jul 2007
37.683
10.964
113
Senzor odmične gredi je lahko včasih kriv za tako vžiganje...imam sam ta problem, enkrat na recimo 20 vžigov rabi 3 sekunde verglanja...nek velik strošek baje to ni, ampak čas ti gre...:)
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Jap.
Ti si bil na servisu z opisom napake, oni so jo (kao) odpravili in ti si plačal.
Ti si svoj del posla opravil (plačal) zdaj so pa na vrsti oni.
Če bojo kaj jokcali, omeni malo kakšno inšpekcijo.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Nad filtrom boš videl 4 ali 5 cevk. Potem jih poskusiš iztikati, ko je avto vžgan, pa se mora poznati po glasu mašine. Mene je to nekaj časa za*ebavalo. Potem so mi pa nekaj sčistili, pa je bilo OK. Avto je občasno ugasnil, ko je bil v leru, tak da predvidevam, da imaš podoben problem. Ponavadi mašino trese oz. ima malo drugačen glas, ko pa dodaš malo gasa, pa ima normalen glas. Ker takšen simptom je ponavadi tudi, da je kaj z šobami kaj narobe, samo če tester ni pokazal nič, potem je že OK. Testerji ponavadi ne pokažejo, kakšne na "easy" napake. In se lahko cel dan ubadaš z tem, da odkriješ, kaj je narobe. Ker isto se je meni dogajalo, avto je ugasnil in potem je vžgal v kakem 3 - 5 poskusu. V bistvu moteče, ko ti je ugasnil pred semaforjem.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Stalnici pri teh Cliotih sta senzor mrtve točke (eden je na odmični gredi oz. pri odmični gredi), drugi je pri menjalniku. Če je senzor fuč, ECU ne dobi podatka o položaju gredi in posledično avto umre oz. ne vžge.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Stalnici pri teh Cliotih sta senzor mrtve točke (eden je na odmični gredi oz. pri odmični gredi), drugi je pri menjalniku. Če je senzor fuč, ECU ne dobi podatka o položaju gredi in posledično avto umre oz. ne vžge.

Ali z drugimi besedami senzor vžiga? Tak k sm ga na začetku teme prpopal?
 

McBobo

Zelenc'
20. dec 2009
21
0
1
Gorenjska
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
enostavno, ker ECU ne dobi pravih podatkov o mešanici goriva.
Če ti pa že vžge...ali ti avto iz nizkih obratov potegne normalno, ali ti ga kaj "duši"?

Bom kar od tukaj naprej vprašal. Namreč Clio 2, l. 2002 normalno vžiga (bil menjan zaganjač), problem pa nastane, ko od nizkih vrtljajev konkretno pritisnem gas. Takrat ga začne dušiti-cukati. Pri povečanih vrtljajih pa potem normalno pospeši. Bil je narejen veliki servis, tako da so menjani tudi kabli za svečke.
A je možno kakšen senzor mrtve točke v vprašanju?