Renault Clio exepction 1.2 TCE 74kw/101km

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Najverjetneje si bom zdej kupil ta avtomobilček, pa me zanimajo vaše izkušnje s tem motorjem. Na papirju zgleda odlično, drugi teden grem še na testno vožnjo, pa bomo vidl... Kvaliteta izdelava notranjosti v modelu "exepction" mi tudi zgleda kr ok... je še kej takega, na kar bi moral biti pozoren? Edino me to mal muči, ker bom moral čakati na njega verjetno kakšen mesec, ker hočem imeti v njem še ESP...
 
Nazadnje urejeno:

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Baje je zelo odvisno, kakšen način vožnje uporabljaš. Z lepo vožnjo ga "baje" spraviš za šalo pod 6, ni pa tudi len za priganjanje v višje obrate, sam se zna takrat poraba zavihtet na skoraj 10.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
eh preveč, jaz imam več ali manj AC vsakodnevno....rabim nekaj max 5L. :p
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Ja jst se tudi kar dosti vozim po AC... sej pravim, drugi teden grem na testno vožnjo pa bomo vidli, kako je kaj s porabo tm okrog 130km/h. V testu piše, da bi mu 6 prestava kar prav pršla ravno zaradi porabe, ker moči ma kr zadosti
 
Nazadnje urejeno:

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Moja ga ima, občasno vozim tudi sam. Sedaj ima 15k km.
Poraba 8-8.5 mešanega cikla. Rahlo drsi sklopka v 2. prestavi, to pa je do sedaj edina napaka, ki sem jo opazil. Avto je fajn za vozit, dokaj poskočen (ni sicer za neko športno vožnjo) in tudi pri 150 se še vedno lepo pelje. Tudi po 200km v enem kosu nisi preustrujen, kar je za takega malčka solidno. Vprašanje pa, kako bo z motorjem, ko bo imel avto 100k+ km.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Sodelave ga ima pa je blazno navdušen nad njim..le ravno AC ga moti, ker se vrti na previsokih vrtljajih (to so njegove besede, sam sem se peljal s takim avtom/motorjem le 1 x pa še takrat povprečno, tako da ..nimam lastnega mnenja (zgolj zato da se ne bo spet kdo zataknil ob moje pisanje
evil.gif
)).

Edino porabe ne omenja ravno nizke!

kogar muči poraba, pa ima dosti hitrejše vožnje (nad 100 km/h) bo verjetno boljši izbor (v istem rangu in proizvajalcu) 1.5 dCi s 100 konji (oz. tu nekje) in 6 prestavami.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Za po ac je vsekakor boljša izbira dizelj, zaradi previsokih obratov in ko greš nad 120 na uro začne poraba zelo naraščat. Je pa TCe drugače fina stvarca za vozit, pije pa toliko kot pritiskaš po gasu. Pri normalni vožnji toliko kot navaden 1.2 16v motor, ki je za moje pojme varčen bencinar.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
100KM dizel je skoraj 2 tisočaka dražji kot 1.2TCE
crazy1.gif

Se pa vsekakor splača doplačati za ESP in tempomat, če se bo avto veliko vozil po AC.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Exception ima tempomat serijsko. Sicer pa odsvetujem bencinarja za veliko vožnje po ac. Meni sicer ni hudega s konstantno vožnjo okrog 120km/h s tempomatom, samo z dizlom je pač lepše in tišje. Pa tudi tista 2 tisočaka bosta hitro nazaj, če bo veliko vožnje pri visoki hitrosti.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
ja, samo tule mislim da je govora o novem vozu...torej bo tudi ob prodaji prvi lastnik. Pa tudi ti manjši avteki niso tako popularni za uvažat (ni dovolj profita na njih).
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Vem, samo pri cliotih ni neke hude razlike v ceni... no mogoče pa. Jaz bi vzel dizla zaradi udobja na ac, ekonomija pa sigurno tudi ne bo trpela.
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Ma sej verjamem, da je diesel bolj kul za AC, sam Renault diesel mi nekak ne diši. Bencinarjem dosti bolj zaupam.
Glih neki sem računu, da bi šele po cca 100.000 prevoženih km uspel prišparat tisto razliko med dieslom pa bencinarjem.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Ampak vseeno malo pretiravajo s cenami dizlov pri Renaultu
smile-1.gif

1.2 TCE exception pride 13.620€, enak dizel 105KM pa 16.220€
crazy1.gif

Mene tudi mika dci105, moti me pa to, da je na voljo le v 5-vratni različici. Pravtako ni možno dobiti opreme exception s 3 vrati.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Zakaj si pa ti želiš 3 vratnega?

Saj če je avto uporabnejši nič ne škodi (vsaj na dolgi rok ne).

Avtorju...osebno bi ti svetoval, da si dobiš oba testna avta ter z njima odpelješ identičen krog (torej tam dve uri vožnje, malo AC malo naselja, malo izven, malo mesta - idealno pot čim bolj podobni tvoji (če drugega ne greš 3 x zaporedoma relacija služba-dom) tako boš najbolje dobil podatek o porabi, ter seveda udobja (prednosti in slabosti) med obema.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Ampak vseeno malo pretiravajo s cenami dizlov pri Renaultu
smile-1.gif

1.2 TCE exception pride 13.620€, enak dizel 105KM pa 16.220€
crazy1.gif

Mene tudi mika dci105, moti me pa to, da je na voljo le v 5-vratni različici. Pravtako ni možno dobiti opreme exception s 3 vrati.

Tvoje cene so verjetno "po ceniku", torej pravljične. Sodelavec je januarja kupil 1.2 TCe grandtourja za 11500.

Aja, 105 konjski dci s 3 vrati obstaja... reče se mu GT, samo vprašanje če je pri nas dobavljiv.
 
Nazadnje urejeno:

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Pri nas je GT na voljo samo z 1.6 16V motorjem.
crazy1.gif

Pravtako ni možno dobiti opreme initiale paris, smo pač balkanski trg.
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Po mojem je prej fora, da ti modeli cenovno precej visoko posegajo in je pričakovana prodaja blizu 0. Verjetno je večji strošek tiskanje reklamnega materjala in izobraževanje serviserjev kot pričakovani finančni učinek ;=