Renault 1.2 ni vzgal

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Torej 1.2 s turbinco, 140kkm, danes zjutraj kresnem in motor prvo sekundo dve vse normalno, do 1400 rpm, tistih prvih najvisjih vrtljajev in pol ugasne. Kresnem se enkrat in vrti v prazno. Porinem avto iz garaze, se spustim po klancu in poskusim v 2. prestavi vzgat, nic, pol se v prvi, nic. Kontakt je bil.
smile-1.gif
Za tretji poskus ni bilo vec klanca. No pol se enkrat poskusim verglat. Nic. Se enkrat, in je bilo mal slisat, kot da bo. V tretje vztrajam malo vec casa, drzim gas in je kresnu. Vsi naslednji vzigi brez problema.
Vse skupaj mi je delovalo kot da ne bi bilo bencina, sem skusal poslusat tisto piskanje od pumpe ce je slisat, vendar z dezjem in prometom nisem mogel slisat. Pumpa? Ali kaksen senzor temperature? Lucke ni posvetila nobena.
 

Racman

Zelenc'
6. avg 2012
1
0
1
ne vem v čem je fora ampak včasih je dovolj da odpreš čep od goriva še posebej če je manj goriva v rezervoarju
 

TheBizz

Pripravnik
7. mar 2011
578
0
16
Pred leti sem imel pri Ibizi podoben problem. Avto parkrat ni vžgal oz je šele po nekajkratnem poizkusu, kmalu potem se mi je prižgala lučka za motor. Napaka je bila v senzorju za temperaturo hladilne tekočine :/

Dobro porihtaj,

lp
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Vceraj se je ponovilo, v tretje kresnil, danes pa vse OK. Bomo vidli kaj pove tester v pon.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Lhk kaksen detaljnejsi nasvet, ker tolk pa nisem se nikoli sraufal, da bi vedel kje jo najdem. Al pa skico kaksno, ce kdo ve kje najdet. Je pa to Modus 1.2
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Hvala za link se bom malo razgledal okoli motorja. Porocal pa bom tudi, kaj je bilo.
smile-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Zaradi tega nisem sel niti havbe odpret, da bi gledal kolk plastike moram prej odsraufat, da vidim motor. Tko da bom pocakal kaj jutri pove C&B.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Evo, danes pogledal, ampak samo do te mere, da sem dal dol plastike, da je sploj kaj videt. Ker bi moral verjetno dat ven se baterijo in nosilec le te, pa bi se vedno bilo jebeno za sraufat, sm prekinil, k je bilo bolj malo casa na voljo... Sem pa naredil slikco lopute, da mi boste lahko svetovali, ce se jo sploh da cistit, ker ne linku iz avtomobiliza se nekaj omenja, da niso vse enostavne za cistit. Prilepim kasneje...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Slikca. OK, dovod zraka dol, senzorje dol in pol tista dva vijaka vidna zgoraj in se par ali kaj vec spodaj. Sam je vse tko zbasano, da se nisem lotil. Je ze kdo delal to na tem modelu, da pove postopek, ce je kaj bolj kompliciranega oz. kaksno majstrsko finto, da ne bom pol stvari dol sraufal brez potrebe. Vsaj kolk vijakov je spodaj.
smile-1.gif

1688337-2013-01-2711.29.22.jpg
 

Priponke

  • 1688337-2013-01-2711.29.22.jpg
    1688337-2013-01-2711.29.22.jpg
    271,7 KB · Ogledi: 144
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
oprosti, ampak si res komplikator
odvij objemko, ki drži gumi cev na loputi plina

potem cev snameš, z enim prstom dvigneš znotraj loputo vodoravno (zgornji del porineš notri) vzameš nek alkohol in znotraj očistiš
narediš s testerjem kalibracijo lopute ali pa odklemaš avto, počakaš minuto, priklemaš nazaj in vžgeš BREZ DA BI DODAL PLIN, počakaš, da obrati padejo ker gre delovanje v closed loop preko lambde. Ugasneš avto.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
OK, hvala. Raje vprasam kot pa da kaj zajebem.
Sicer pa se napaka ni vec ponovila.