Reklamacija

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
Živjo,

eno vprašanje. Kupil mobitel, čez dva ni opazil, da en del plastike ven "štrli", skratka ni dobro pritrjen.
Kako je s temi 8-dnevi, v katerih ti naj bi prodajalec moral zmenjati kupljen artikel v primeru, da je kaj z njim narobe???

Je to res?

Hvala!
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Ni res, urbana legenda.

Lahko pa uveljavljaš kaj drugega, na primer stvarno napako.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.091
2.878
113
To, da 8 dni ne piše nikjer v zakonu, najprej lepo poskusi z normalno komunikacijo, lepa beseda lepo mesto najde!
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Če ne bo šlo pa kar stvarno napako uveljavljat in ne garancije
smile-1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
8 dni je mišljeno spodnje, drugače pa 8dnevni rok ne obstaja, obstaja pa 15dnevni rok v primeru nakupa na daljavo (internet, kataloška prodaja):

Citat:
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

drugače pa: http://www.tzslo.si/Splosna-zakonodaja/stvarna-napaka-garancija
 
Nazadnje urejeno:

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
jst bi naredil tako:
greš do trgovine kjer si ga kupil ali servisa in pokažeš telefon in se probaš lepo zmenit, če ti ga zamenjajo. Če ti ga nočjo zamenjat, pa greš do trgovine in uveljavljaš stvarno napako. Nato ti morajo v 8 dneh odgovorit (ne pomeni zamenjat!!). Če boš uveljavljal garancijo pa imajo 45dni časa da čarajo s telefonom.
Če pisno "pristisneš" na njih je malo drugače, ker imaš potem dokaze, če se kaj zakomplicira in greš globlje v postopek. To kar se pa ustno dogovarjate pa ne more nihče dokazat.