Ker ravno berem, da avte ki so bili v tujini označeni kot totalka pri nas ni možno registrirati oz. da obstaja možnost, da tak avto lahko zaplenijo v tujini, tudi če ga pri nas uspeš registrirati, me zanima par zadev in bi prosil za odgovore.
1. Obstaja kakšna baza kjer bi po št. šasije lahko preveril, ali je bil avto totalka (predvsem me zanima za Italijo pa tudi za druge države)? Ali policiji pri preverjanju takega avta pokaže, da je bil avto totalka oz. je to kako drugače vidno?
2. Katere dokumente potrebuješ za registracijo avta, ki je bil uvožen (pripeljan) iz tujine v Slovenijo, ni pa bil še registriran pri nas?
Za avto vem, da je bil spredaj karamboliran in pripeljan iz ITA v SLO, skrbi pa me da ni bil že v ITA ocenjen kot totalka? Ker pa bi se rad izognil zgoraj opisanim možnim problemom, me zanima kaj vse bi moral še vedeti pri takem primeru oz. kaj moram preveriti in katere dokumente bi moral tak avto imeti? Kako pa je s plačilom kakšnih davkov? Jih mora plačati že tisti, ki takšen avto uvozi, ali lahko mene še kdo kaj zajebava glede tega?
Hvala za odgovore.
1. Obstaja kakšna baza kjer bi po št. šasije lahko preveril, ali je bil avto totalka (predvsem me zanima za Italijo pa tudi za druge države)? Ali policiji pri preverjanju takega avta pokaže, da je bil avto totalka oz. je to kako drugače vidno?
2. Katere dokumente potrebuješ za registracijo avta, ki je bil uvožen (pripeljan) iz tujine v Slovenijo, ni pa bil še registriran pri nas?
Za avto vem, da je bil spredaj karamboliran in pripeljan iz ITA v SLO, skrbi pa me da ni bil že v ITA ocenjen kot totalka? Ker pa bi se rad izognil zgoraj opisanim možnim problemom, me zanima kaj vse bi moral še vedeti pri takem primeru oz. kaj moram preveriti in katere dokumente bi moral tak avto imeti? Kako pa je s plačilom kakšnih davkov? Jih mora plačati že tisti, ki takšen avto uvozi, ali lahko mene še kdo kaj zajebava glede tega?
Hvala za odgovore.