Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
To vam govorim ze od zacetka da je eno praksa drugo pa teorija.
No, no gospod NigelM. Govoril sem o ljudeh, ki vozijo na skoraj prazni cesti povsem do zoženja v primerih, ko kolon še ni in se na koncu vrinejo na pravi pas in prisilijo voznika za njimi, da zmanjša hitrost. Običajno so to primerki voznikov, ki so prepričani, da vozni pas sploh ni za njihovo vozilo. Baje, da je preveč lukenj. Na izvozu štartajo neposredno s prehitevalnega pasa na izvoz. Vmesnih stopenj ne poznajo.Citat:
Uporabnik NigelM pravi:Na ta način, kot ti razlagaš, se dve koloni niti formirati ne moreta.
Če je cesta skoraj prazna in kolon še ni - v takem primeru je ta debata brezpredmetnaCitat:
Uporabnik Pepe pravi:
No, no gospod NigelM. Govoril sem o ljudeh, ki vozijo na skoraj prazni cesti povsem do zoženja v primerih, ko kolon še ni in se na koncu vrinejo na pravi pas in prisilijo voznika za njimi, da zmanjša hitrost. Običajno so to primerki voznikov, ki so prepričani, da vozni pas sploh ni za njihovo vozilo. Baje, da je preveč lukenj. Na izvozu štartajo neposredno s prehitevalnega pasa na izvoz. Vmesnih stopenj ne poznajo.Citat:
Uporabnik NigelM pravi:Na ta način, kot ti razlagaš, se dve koloni niti formirati ne moreta.
Če si se mogoče prepoznal, mi tega ni potrebno pisati.
V bistvu si bukselj ti in zarad takih nevednih pacientov, ki ne vedo, kaj je zadrga so gužve pred zastoji.Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
se mi je zdelo, da bo en lokalni šerif z manjvrednostnim kompleksom
mogoče ima pa kdo drug manjvrednostni kompleks?!?
če bi se lepo vključevali na predviden pas takoj ko se pojavijo table za to in zmanjšali hitrost, bi bilo pred temi zožanji bistveno manj gužve in zastojev, na žalost pa se najdejo pacijenti, ki prehitevajo kolono po desnem pasu, kar je prepovedano in se zadnji trenutek tlačijo v kolono in tako delajo zastoje in celo popolne zaustavitve prometa...
Za take, bi morali izvesti nadzor pred zoožanjem z merjenjem hitrosti ter pobrati izpite, takih nevarnih bedakov ne rabimo na cesti.
Takoj ko vidiš tablo zožanje maš da do zožanja ostaneš tam kjer si in se vključiš na koncu po sistemu zadrge, ne pa da se začne folk panično rint takoj po tabli za zožanje, pol pa streljajo na tiste, ki vozijo pravilno in seveda na koncu po levje branijo svoj položaj. Če si pa na pasu ki pelje naprej poskrbiš na koncu, da se lahko sosed vključi pred tebe brez zaviranja. Pol manj gužve, pol krajša kolona. Sam ne pri nas ze začnejo budale rint levo desno in naredijo še večjo gužvo, pri zožanju pa vojna.Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Guzva se naredj ker vsi palite do konca potem pa bremzanje na polno in izsiljevanje. Sistem zadrge zame pomeni da se vkljucis takoj ko je mozno in ne 1 meter pred zaporo.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Sam ne pri nas ze začnejo budale rint levo desno in naredijo še večjo gužvo, pri zožanju pa vojna.
Citat:
Uporabnik mukwai pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Ja ja. Dosti prevozim po avtocestah da vem kako stvari laufajo.
Bi pa rad tukaj pohvalil dela na gorenjski avtocesti ko so glede na gneco prestavljali pasove svaka cast, nikoli nobene guzve
Praksa je taka - pelješ po praznem pasu z malce višjo hitrostjo od sosedov. Če se sosedje premikajo, imaš v zadnjih 100m pred zozanjem skoraj gotovo vsaj enega, ki pospešuje hitreje ali počasneje od drugih in se brez težav in oviranja prometa postaviš pred ali za njega. Hecni so pri tem primerki, ki namenoma stopijo po gasu, da ja ne bi prišel pred njih, pri tem pa naredijo lepo luknjo za sabo in še mislijo, kak so te zaj...
Če pa kolona stoji, je spet ziher nekje 2m prostora, kar je spet dovolj, da notri porineš dovolj avta, da je jasno, kam greš. Ob tem se seveda prijazno zahvališ onemu zadaj.
Citat:
Uporabnik Jason pravi:
WTF zadnjih 100m ?!
pravilna zadrga se odvija 5m pred zozanjem.
tako cisto razumem, da so vozniki na desnem pasu zivcni, saj jim folk noter uletava 100m pred zozitvijo, potem pa se enkrat cisto na koncu, ko se izvaja pravilna zadrga.
ce bi bilo to jasno vsem, bi bili obe koloni enako dolgi, z enakim cakalnim casom in manj zivcnosti ter krivice na zemlji.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ameriški citat, ki si ga napisal velja, ko ni kolone (moving at highway speeds pomeni normalno hitro vožnjo po AC z normalno varnostno). Ko je kolona (to je tisto, ko se avti z le par metri razmike peljejo veliiiiiiko počasneje kot je normalna hitrost na AC)
pravilna zadrga se odvija pri tabli za prepovedano prehitevanjeCitat:
Uporabnik Jason pravi:
WTF zadnjih 100m ?!
pravilna zadrga se odvija 5m pred zozanjem.
tako cisto razumem, da so vozniki na desnem pasu zivcni, saj jim folk noter uletava 100m pred zozitvijo, potem pa se enkrat cisto na koncu, ko se izvaja pravilna zadrga.
ce bi bilo to jasno vsem, bi bili obe koloni enako dolgi, z enakim cakalnim casom in manj zivcnosti ter krivice na zemlji.
Nimaš prav.Citat:
Uporabnik sass pravi:
pravilna zadrga se odvija pri tabli za prepovedano prehitevanjeCitat:
Uporabnik Jason pravi:
WTF zadnjih 100m ?!
pravilna zadrga se odvija 5m pred zozanjem.
tako cisto razumem, da so vozniki na desnem pasu zivcni, saj jim folk noter uletava 100m pred zozitvijo, potem pa se enkrat cisto na koncu, ko se izvaja pravilna zadrga.
ce bi bilo to jasno vsem, bi bili obe koloni enako dolgi, z enakim cakalnim casom in manj zivcnosti ter krivice na zemlji.