... ker sicer bi vsi furali iste kante.
Hehe, sosednja tema o uiberwagnu mi je dala malo razmišljanja zakaj nekdo kupi fully loaded avto brezvezne znamke, drugi pa siromaka kao prestižne znamke.
Morda še moje izkušnje, čeprav ni nikjer prestižne znamke
.
V zadnjem času sem imel priložnost naredit kar nekaj voženj z različnimi vozili. Recimo Škodo skoraj brez opreme, potem fully loaded Fordom in fully loaded Škodo.
V fully loaded Fordu nikakor nisem našel ustreznega položaja za volanom, da ne govorimo o totalno neergonomskem volanskem obroču (ozek, čudna neokrogla oblika). Poleg tega je le ta peresno lahek, kar je super, ko si na mestu, vendar smrtno nevarno nad 80 km/h. Hkrati so tudi sklopka in zavora kot puter. Enim verjetno ustreza, jaz sem očitno bolj ''traktorsko'' vzgojen
Tako sem se raje vozil z opipano Škodo. Sicer brez opreme, ampak vsaj z dobrim občutkom (bolj varnim).
Recimo fully loaded Škoda je bila pa točno to kar je bilo meni pisano na kožo. No, naslon sedeža je sicer bolj poden (čuden), ampak vse ostalo pa kot je treba.
Recimo še en primer: sklop števcev. Na daleč izgleda od Mondeota hud ko hudič, ekranček velik, itd... No, potem v praksi je pa tako: oba mala kazalčka (temperatura in gorivo) sta stisnjena spodaj desno in se moraš prav fokusirat, da vidiš, kje je kazalček (pa nisem ravno na pol slep dedi). Merilec vrtljajev je na levi strani ekrana,samo kot polkrog, ker pa recimo furam bolj lagano, se sploh ne premakne iz spodnjega četrtine, torej ne veš točno koliko vrtljajev je, ker je skala premajhna (sicer ne, da je ta podatek tako pomemben
). Naprej, sredinski ekranček: hočeš prestavljat med podatki potovalnega računalnika in rabiš ene 10 pritiskov na gumbe in it čez 3 menije, da zamenjaš podatek. Loool. Prestavljaš osvetlitev armaturke in ekranček utripa kot v ta najbolj pocenski LCD televiziji (kitajski, ne kakšne normalne znamke)...
Na drugi strani Škoda: brez veze, klasika, na sredi mali ekranček (ne barven). Totalen dolgčas. Ampak vse pregledno, ne rabiš nobenega fokusiranja, menjava podatka na potovalnem računalniku ti vzame 1 klik na gumb. Oz. največ 3 v najslabšem primeru, če rabiš najbolj ''oddaljen'' podatek, vse popolnoma intuitivno, brez fokusiranja in gledanja, ja da fak, v katerem meniju sem pa sedaj...
Potem gremo naprej: dva avta sta imela približno enake kilometre oz. pri Fordu 40 jurjev manj, Ford brez izživljanja, Škoda z izživljanjem. Sklopka izgleda v slabšem položaju pri Škodi (verjetno posledice Racelanda...), vendar se tudi pri Fordu pojavljajo občasni nezdravi zvoki. Čričkov je več v Fordu. Plastika v Fordu slabša in meni osebno grša.
Gremo naprej: prižig meglenk: pri Škodi potegneš stikalo za luči enkrat ali dvakrat ven in to je to. Pri Fordu imaš dva mala gumbka na stikalih za nastavljanje višine luči in osvetlitve armaturke. Gremo stavit, katero lahko brez razmisleka in pogleda vključiš?
Eh, naj bo to zaenkrat to...
Ampak zaradi zgornjih razlogov bo pač nekdo kupil prestižnega ''siromaka'', drugi pa full loaded brezveznjaka. Oba bosta plačala isto vsoto in ne moreš verjeti, oba bosta zadovoljna. Prvi, ker ima prestiž, drugi ker je naredil super deal. Tako da, ni treba srat čez druge znamke, če imate nek avto....
Hehe, sosednja tema o uiberwagnu mi je dala malo razmišljanja zakaj nekdo kupi fully loaded avto brezvezne znamke, drugi pa siromaka kao prestižne znamke.
Morda še moje izkušnje, čeprav ni nikjer prestižne znamke
V zadnjem času sem imel priložnost naredit kar nekaj voženj z različnimi vozili. Recimo Škodo skoraj brez opreme, potem fully loaded Fordom in fully loaded Škodo.
V fully loaded Fordu nikakor nisem našel ustreznega položaja za volanom, da ne govorimo o totalno neergonomskem volanskem obroču (ozek, čudna neokrogla oblika). Poleg tega je le ta peresno lahek, kar je super, ko si na mestu, vendar smrtno nevarno nad 80 km/h. Hkrati so tudi sklopka in zavora kot puter. Enim verjetno ustreza, jaz sem očitno bolj ''traktorsko'' vzgojen
Recimo fully loaded Škoda je bila pa točno to kar je bilo meni pisano na kožo. No, naslon sedeža je sicer bolj poden (čuden), ampak vse ostalo pa kot je treba.
Recimo še en primer: sklop števcev. Na daleč izgleda od Mondeota hud ko hudič, ekranček velik, itd... No, potem v praksi je pa tako: oba mala kazalčka (temperatura in gorivo) sta stisnjena spodaj desno in se moraš prav fokusirat, da vidiš, kje je kazalček (pa nisem ravno na pol slep dedi). Merilec vrtljajev je na levi strani ekrana,samo kot polkrog, ker pa recimo furam bolj lagano, se sploh ne premakne iz spodnjega četrtine, torej ne veš točno koliko vrtljajev je, ker je skala premajhna (sicer ne, da je ta podatek tako pomemben
Na drugi strani Škoda: brez veze, klasika, na sredi mali ekranček (ne barven). Totalen dolgčas. Ampak vse pregledno, ne rabiš nobenega fokusiranja, menjava podatka na potovalnem računalniku ti vzame 1 klik na gumb. Oz. največ 3 v najslabšem primeru, če rabiš najbolj ''oddaljen'' podatek, vse popolnoma intuitivno, brez fokusiranja in gledanja, ja da fak, v katerem meniju sem pa sedaj...
Potem gremo naprej: dva avta sta imela približno enake kilometre oz. pri Fordu 40 jurjev manj, Ford brez izživljanja, Škoda z izživljanjem. Sklopka izgleda v slabšem položaju pri Škodi (verjetno posledice Racelanda...), vendar se tudi pri Fordu pojavljajo občasni nezdravi zvoki. Čričkov je več v Fordu. Plastika v Fordu slabša in meni osebno grša.
Gremo naprej: prižig meglenk: pri Škodi potegneš stikalo za luči enkrat ali dvakrat ven in to je to. Pri Fordu imaš dva mala gumbka na stikalih za nastavljanje višine luči in osvetlitve armaturke. Gremo stavit, katero lahko brez razmisleka in pogleda vključiš?
Eh, naj bo to zaenkrat to...
Ampak zaradi zgornjih razlogov bo pač nekdo kupil prestižnega ''siromaka'', drugi pa full loaded brezveznjaka. Oba bosta plačala isto vsoto in ne moreš verjeti, oba bosta zadovoljna. Prvi, ker ima prestiž, drugi ker je naredil super deal. Tako da, ni treba srat čez druge znamke, če imate nek avto....