Razbiti M3 saga

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj sem pa jaz napisal par postov nad tabo?

Saj pa ne leti toliko nate. Tusik tudi za moje pojme čist pretirava kaj hudiča dela, samo naredi pa kar v piko. Imajo forume, FB skupine, kjer so vse mere šasije avtomobilov, vedo točno, kje se zadeva podre in zamenja z novim kosom, ker je tako predvidel proizvajalec.

Pa to niso 1% tolerance, da bi bila taka ogromna razlika in treba je vedet, da mnogim oz. kar vsem v tem ni v interesu, da se kaj prida popravlja (tist fgear posnetek).

PS. Veliko raje imam nesrečo v Tusik popravljenem velikem vozu kot novem Cliu ali pa kakim drugim malim shitboxu, pa se Clioti ipd. prodajajo novi pa še kake nevarne izredno stare kripe so po cesti, ki konkretno odstopajo od sodobne varnosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.688
1.048
113
Dobro vem kako delujejo materiali in dobro vem kje je treba odrezat in zvarit skupej, zato sem te vprašal če si kdaj kaj takšnega delal.

Dejstvo je, da če ti dam dva ista avta enega zraven drugega.. Eden razbit, drugi original.. Neboš nikoli pogruntal kateri je kateri.. Trust me, še največji poznavalci so se tko nategnil, da še dans peče ;) Ti bi verjetno bi izbral lih napačnega :) In se z z veseljem usedel not misleč da je nekaramboliran :)

A ti pa bos (videl razliko namrec)? Ha ha ha, dej no, umir se. Sam se povej kdp si, da se te izogibam, ce bom slucajno kdaj moral kak rabljenega kupit. Folk, ce se le da, kupte novo.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Ne prodajam avtomobilov. Kdo sem? Če bi vsaj poguglal bi našel mojo telefonsko, naslov, mogoče še številko gat..

Ne bit še večji idiot kakor si lahko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky in McGiver

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.688
1.048
113
Ne prodajam avtomobilov. Kdo sem? Če bi vsaj poguglal bi našel mojo telefonsko, naslov, mogoče še številko gat..

Ne bit še večji idiot kakor si lahko.

Heh, glede idiotizmov je tako: s kom si tak se obnasas. Clovk vas pusti na mir in poglej kake idiotske ven mecete. Vse neki ala mogoce, naj bi, menda, baje, pravijo in podobne se tukaj bere. Po pa kdo kaj nazaj napise pa ogenj v strehi :) Zarad mene delej kar ces bogi oni ki se na zanasajo na ta 'ta pametne' :) Pa brez zamere, ne znam bit tiho.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Ni problem, če znaš to narediti. Problem nastane, ko se tak avto proda kot nov in novi kupec ne ve, da je bilo to tako narejeno.
Točno to je problem. Kupiš avto, garantirajo da nikol ni bil razbit, v bistvu je pa sestavljanka, ki prej ni bil razpoznavn.

In ne mi o tem, sj kaj pa briga kupca, sj smo ga v piko skup sestavl. Če je avto bil razbit, je bil razbit. Tut če je do zadnjega šraufa porihtan potem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Saj pa ne leti toliko nate. Tusik tudi za moje pojme čist pretirava kaj hudiča dela, samo naredi pa kar v piko. Imajo forume, FB skupine, kjer so vse mere šasije avtomobilov, vedo točno, kje se zadeva podre in zamenja z novim kosom, ker je tako predvidel proizvajalec.

Pa to niso 1% tolerance, da bi bila taka ogromna razlika in treba je vedet, da mnogim oz. kar vsem v tem ni v interesu, da se kaj prida popravlja (tist fgear posnetek).

PS. Veliko raje imam nesrečo v Tusik popravljenem velikem vozu kot novem Cliu ali pa kakim drugim malim shitboxu, pa se Clioti ipd. prodajajo novi pa še kake nevarne izredno stare kripe so po cesti, ki konkretno odstopajo od sodobne varnosti.
Še enkrat. Če je zadeva popravljena po tovarniških standardih (kar seveda stane), je stvar verjetno z varnostnega vidika ok. Še vedno pa to ni nekaramboliran avto, kot ga svinje potem preprodajajo naprej in nategujejo stranke. Da ne govorimo o svinjah na kvadrat, kjer se zadeve spravijo v vidno dobro stranje, spodaj je pa dejansko sranje.
In tukaj bi dejansko morala tudi država stopit zraven in če je avto enkrat totalka (tudi samo ekonomska), bi moral tak avto dobit neko zaznambo (kot v ZDA), ki bi bila javno vidna in naj se potem vsak ZAVESTNO odloči, če mu tak avto ustreza. Seveda pa to ni v interesu svinjam.
Točno to je problem. Kupiš avto, garantirajo da nikol ni bil razbit, v bistvu je pa sestavljanka, ki prej ni bil razpoznavn.

In ne mi o tem, sj kaj pa briga kupca, sj smo ga v piko skup sestavl. Če je avto bil razbit, je bil razbit. Tut če je do zadnjega šraufa porihtan potem.
Malo poglej po netu, kako se avtomobili popravljajo po tovarniških standardih. Dejansko se zamenja vse poškodovane dele z ENAKIMI NOVIMI in je potem lahko tak avto enako varen, itd. Še vedno pa ni nekaramboliran ;). In tudi v določenih primerih (recimo poškodovana osnovna školjka) gre po standarih proizvajalca dejansko avto v totalko in se lahko niti ne popravlja. Kar pa seveda svinj ne odvrne od takih avtov... ;) Oz. se jih takrat nagnete ogromno okrog, ker dobijo avto praktično zastonj in se scufa skupaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in Najbolji

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Heh, glede idiotizmov je tako: s kom si tak se obnasas. Clovk vas pusti na mir in poglej kake idiotske ven mecete. Vse neki ala mogoce, naj bi, menda, baje, pravijo in podobne se tukaj bere. Po pa kdo kaj nazaj napise pa ogenj v strehi :) Zarad mene delej kar ces bogi oni ki se na zanasajo na ta 'ta pametne' :) Pa brez zamere, ne znam bit tiho.


Ne zamerim, prav je da poveš :)

Dejstvo je, da ti je sad na dolgo in široko napisal tisto česar se meni ni dalo.. Mogoče ti bo sedaj bolj jasno..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji
I

Izbrisan uporabnik 3287

ne da bi vedel. mogoce, glede na tvoj argument, da smo majhni...

je zanimivo kakorkoli obrnes. ne spomnim se, da sem kdaj imel debato, kako ukrasti (ali pa kako kradejo avta), ga razstaviti in potem to natakniti na drug avto. tu pa kar nekaj alterjev, ki vedo podrobnosti kako in kaj...

ima kdo idejo kako (uspesno) oropati banko :evil:
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Še enkrat. Če je zadeva popravljena po tovarniških standardih (kar seveda stane), je stvar verjetno z varnostnega vidika ok. Še vedno pa to ni nekaramboliran avto, kot ga svinje potem preprodajajo naprej in nategujejo stranke. Da ne govorimo o svinjah na kvadrat, kjer se zadeve spravijo v vidno dobro stranje, spodaj je pa dejansko sranje.
In tukaj bi dejansko morala tudi država stopit zraven in če je avto enkrat totalka (tudi samo ekonomska), bi moral tak avto dobit neko zaznambo (kot v ZDA), ki bi bila javno vidna in naj se potem vsak ZAVESTNO odloči, če mu tak avto ustreza. Seveda pa to ni v interesu svinjam.

Malo poglej po netu, kako se avtomobili popravljajo po tovarniških standardih. Dejansko se zamenja vse poškodovane dele z ENAKIMI NOVIMI in je potem lahko tak avto enako varen, itd. Še vedno pa ni nekaramboliran ;). In tudi v določenih primerih (recimo poškodovana osnovna školjka) gre po standarih proizvajalca dejansko avto v totalko in se lahko niti ne popravlja. Kar pa seveda svinj ne odvrne od takih avtov... ;) Oz. se jih takrat nagnete ogromno okrog, ker dobijo avto praktično zastonj in se scufa skupaj.

Vse ti dam prav, samo popolnoma posplošuješ. Prvič je velika razlika koliko je razbito, ker to kar ti pišeš je konkretni šus in se menjajo kraki, motor mora ven ipd. Takih popravil ni velik procent in ja je važno kdo ga je popravil oz. bi bilo bolje, da je označen kot totalka. Če se že popravlja bi morala biti delavnica, ki to naredi na nekem nivoju in imeti dokazano kompetence in "tradicijo" dobrega dela, ki se je ne bi splačalo zavreči.

S hojnikom pišeta glede kosov, kot, da so nekaj vesoljskega... ne, kosi so BP uporabni iz drugih avtomobilov (darovalcev). Kos kleparji odstranijo na tistih mestih, kot bi prišel tovarniški original. Tovarniški pleh pride lepo črn v grundu in tam kjer variš/zlepiš zbrusijo to barvo stran. Kos po tem ne zgleda prav nič drugačen kot če bi bil odstranjen iz drugega vozila.

Največji del popravil se pa menja samo sestavljene stvari in tukaj ni kaj debatirat. Avte se pač poškoduje in že srna lahko avto totalka, da zgleda grozno, pa ni karoserijsko nič problematičen.

Avti so konstruirani, da se popravljajo in zato za to tudi obstajajo navodila, ki niso nobena znanstvena fantastika.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Kos kleparji odstranijo na tistih mestih, kot bi prišel tovarniški original. Tovarniški pleh pride lepo črn v grundu in tam kjer variš/zlepiš zbrusijo to barvo stran. Kos po tem ne zgleda prav nič drugačen kot če bi bil odstranjen iz drugega vozila.
Tukaj bi te popravil. Sem precej prepričan, da se po tovarniških standardih prav nič ne vari, temveč se cel del odšraufa dol in potem prišraufa gor nov del (ali pač nadomestni del iz rabljenega vozila (po možnosti ukraden :)). Vsaj spredaj so vozila tako narejena, kjer so zmečkljive cone. Za ostalo pa ne vem.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne, ne boš me popravil.

Zelo je odvisno od dela do dela, lahko tudi materiala. Zgodi se celo, da je bil original kos točkovno privarjen, nadomestni po navodilih za vgradnjo pa je samo prilepljen pa kak net za fiksirat to je to. Pri novejših se veliko zadev lepi, neta in vari malo ali pa sploh ne.

Plehnati kos pa je identičen ali vzameš rabljenega ali novega, oba sta potem nazaj točkovno varjena. Na youtube imaš tudi kak posnetek tovarniških navodil za menjavo kosa.

Kot napisano, ni to v 1% natančno da je en avto varen drug pa ne, ker ma nek 30 cm spoj 10% bolj ali 10% manj trden. Pri raznih BMWjih, mečkah, ipd. se do motorja vse samo menja, nič ne moreš popravljat, saj je aluminij, samo vržejo v smeti tudi največji čiribakiji, ker še original deli niso tako pregrešno dragi.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Ko se menjujo kosi na šraufih ni panike. Ko se pa pleh vleče ven in avto ravna na mizi pa tak avto v nobenem pogoju ni več varn v primeru ponovne nesreče.
In tega je dosti po cestah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Najbolji

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Kot rečeno, dokler ni nekih konkretnih testov, težko trdiš karkoli. Nekaj so anekdnotni "dokazi" in rekla kazala raznih majstrov, nekaj pa dejansko stanje.
V vsakem primeru kupit avto, ki je bil popravljen z vprašljivimi metodami praktično suicide, sploh če je to kakšna puščica tipa M3.

Ampak seveda, tisti ki se s tem ukvarjajo, pač trdijo svoje. Sj pri nas je dilanje z rabljenimi avti velik bizinis, sploh če gledaš 03 regijo.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.012
261
83
Ko se menjujo kosi na šraufih ni panike. Ko se pa pleh vleče ven in avto ravna na mizi pa tak avto v nobenem pogoju ni več varn v primeru ponovne nesreče.
In tega je dosti po cestah.
In verjetno velik delež teh voznikov nima pojma, da vozi takšen avto. Ker po besedah prodajalca je to NEKARAMBOLIRAN avto, prvi lastnik stara mama itd :)