Kaj sem pa jaz napisal par postov nad tabo?
Dobro vem kako delujejo materiali in dobro vem kje je treba odrezat in zvarit skupej, zato sem te vprašal če si kdaj kaj takšnega delal.
Dejstvo je, da če ti dam dva ista avta enega zraven drugega.. Eden razbit, drugi original.. Neboš nikoli pogruntal kateri je kateri.. Trust me, še največji poznavalci so se tko nategnil, da še dans peče Ti bi verjetno bi izbral lih napačnega In se z z veseljem usedel not misleč da je nekaramboliran
Ne prodajam avtomobilov. Kdo sem? Če bi vsaj poguglal bi našel mojo telefonsko, naslov, mogoče še številko gat..
Ne bit še večji idiot kakor si lahko.
Točno to je problem. Kupiš avto, garantirajo da nikol ni bil razbit, v bistvu je pa sestavljanka, ki prej ni bil razpoznavn.Ni problem, če znaš to narediti. Problem nastane, ko se tak avto proda kot nov in novi kupec ne ve, da je bilo to tako narejeno.
Še enkrat. Če je zadeva popravljena po tovarniških standardih (kar seveda stane), je stvar verjetno z varnostnega vidika ok. Še vedno pa to ni nekaramboliran avto, kot ga svinje potem preprodajajo naprej in nategujejo stranke. Da ne govorimo o svinjah na kvadrat, kjer se zadeve spravijo v vidno dobro stranje, spodaj je pa dejansko sranje.Saj pa ne leti toliko nate. Tusik tudi za moje pojme čist pretirava kaj hudiča dela, samo naredi pa kar v piko. Imajo forume, FB skupine, kjer so vse mere šasije avtomobilov, vedo točno, kje se zadeva podre in zamenja z novim kosom, ker je tako predvidel proizvajalec.
Pa to niso 1% tolerance, da bi bila taka ogromna razlika in treba je vedet, da mnogim oz. kar vsem v tem ni v interesu, da se kaj prida popravlja (tist fgear posnetek).
PS. Veliko raje imam nesrečo v Tusik popravljenem velikem vozu kot novem Cliu ali pa kakim drugim malim shitboxu, pa se Clioti ipd. prodajajo novi pa še kake nevarne izredno stare kripe so po cesti, ki konkretno odstopajo od sodobne varnosti.
Malo poglej po netu, kako se avtomobili popravljajo po tovarniških standardih. Dejansko se zamenja vse poškodovane dele z ENAKIMI NOVIMI in je potem lahko tak avto enako varen, itd. Še vedno pa ni nekaramboliran . In tudi v določenih primerih (recimo poškodovana osnovna školjka) gre po standarih proizvajalca dejansko avto v totalko in se lahko niti ne popravlja. Kar pa seveda svinj ne odvrne od takih avtov... Oz. se jih takrat nagnete ogromno okrog, ker dobijo avto praktično zastonj in se scufa skupaj.Točno to je problem. Kupiš avto, garantirajo da nikol ni bil razbit, v bistvu je pa sestavljanka, ki prej ni bil razpoznavn.
In ne mi o tem, sj kaj pa briga kupca, sj smo ga v piko skup sestavl. Če je avto bil razbit, je bil razbit. Tut če je do zadnjega šraufa porihtan potem.
Heh, glede idiotizmov je tako: s kom si tak se obnasas. Clovk vas pusti na mir in poglej kake idiotske ven mecete. Vse neki ala mogoce, naj bi, menda, baje, pravijo in podobne se tukaj bere. Po pa kdo kaj nazaj napise pa ogenj v strehi Zarad mene delej kar ces bogi oni ki se na zanasajo na ta 'ta pametne' Pa brez zamere, ne znam bit tiho.
Glede na to, da je tukaj zbran cvet slovenstva, naj te ne čudi!khmmm,.. meni je pa zanimivo, da je tu na forumu toliko znalcev. kako se avti kradejo, ter vse povezano z tem.
Ni zanimivo....samo dejstvo pač da smo majhni.....khmmm,.. meni je pa zanimivo, da je tu na forumu toliko znalcev. kako se avti kradejo, ter vse povezano z tem.
Še enkrat. Če je zadeva popravljena po tovarniških standardih (kar seveda stane), je stvar verjetno z varnostnega vidika ok. Še vedno pa to ni nekaramboliran avto, kot ga svinje potem preprodajajo naprej in nategujejo stranke. Da ne govorimo o svinjah na kvadrat, kjer se zadeve spravijo v vidno dobro stranje, spodaj je pa dejansko sranje.
In tukaj bi dejansko morala tudi država stopit zraven in če je avto enkrat totalka (tudi samo ekonomska), bi moral tak avto dobit neko zaznambo (kot v ZDA), ki bi bila javno vidna in naj se potem vsak ZAVESTNO odloči, če mu tak avto ustreza. Seveda pa to ni v interesu svinjam.
Malo poglej po netu, kako se avtomobili popravljajo po tovarniških standardih. Dejansko se zamenja vse poškodovane dele z ENAKIMI NOVIMI in je potem lahko tak avto enako varen, itd. Še vedno pa ni nekaramboliran . In tudi v določenih primerih (recimo poškodovana osnovna školjka) gre po standarih proizvajalca dejansko avto v totalko in se lahko niti ne popravlja. Kar pa seveda svinj ne odvrne od takih avtov... Oz. se jih takrat nagnete ogromno okrog, ker dobijo avto praktično zastonj in se scufa skupaj.
Tukaj bi te popravil. Sem precej prepričan, da se po tovarniških standardih prav nič ne vari, temveč se cel del odšraufa dol in potem prišraufa gor nov del (ali pač nadomestni del iz rabljenega vozila (po možnosti ukraden ). Vsaj spredaj so vozila tako narejena, kjer so zmečkljive cone. Za ostalo pa ne vem.Kos kleparji odstranijo na tistih mestih, kot bi prišel tovarniški original. Tovarniški pleh pride lepo črn v grundu in tam kjer variš/zlepiš zbrusijo to barvo stran. Kos po tem ne zgleda prav nič drugačen kot če bi bil odstranjen iz drugega vozila.
In verjetno velik delež teh voznikov nima pojma, da vozi takšen avto. Ker po besedah prodajalca je to NEKARAMBOLIRAN avto, prvi lastnik stara mama itdKo se menjujo kosi na šraufih ni panike. Ko se pa pleh vleče ven in avto ravna na mizi pa tak avto v nobenem pogoju ni več varn v primeru ponovne nesreče.
In tega je dosti po cestah.