Ali je omenjeni model avta tudi v aktualni izvedbi še zmeraj takšna pokvarljiva limona kot prva generacija? Slednja namreč prepričljivo zaseda dno lestvice zanesljivosti (vir) in tudi sama Land Rover znamka se ne drži prav dobro (vir). Testne vožnje so drugače brez pripomb, dejansko je edini večji pomislek zanesljivost avta.
Konkretno se gleda torej drugo generacijo s štirikolesnim pogonom in (verjetno) dizelskim 150 KM motorjem. Od opreme srednji rang (S oz. SE), s polnim paketom asistenc in ogrevanj. LED luči so serijsko, na brzino pa ne najdem razlike med navadnimi LED in Premium LED, kar se tiče samih žarometov? Vem, da so pri Premium LED drugačne dnevne luči, a samo to ne more biti 1100 € doplačila, tako da bom vesel dodatnih info.
Od alternativ bi bil morda zanimiv Volvo XC40, vendar je hudo moteče dejstvo, da ves infotainment sistem bazira na touch screenu, kar je še posebej neprimerno za starejšega uporabnika. Povrhu vsega pa se zdi nadležno še vsakokratno dvakratno (!) premikanje prestavne ročice med R-N-D položaji (kao ekstra korak za varnost, medtem ko ima praktično večina ostalih proizvajalcev enkraten pomik).
Konkretno se gleda torej drugo generacijo s štirikolesnim pogonom in (verjetno) dizelskim 150 KM motorjem. Od opreme srednji rang (S oz. SE), s polnim paketom asistenc in ogrevanj. LED luči so serijsko, na brzino pa ne najdem razlike med navadnimi LED in Premium LED, kar se tiče samih žarometov? Vem, da so pri Premium LED drugačne dnevne luči, a samo to ne more biti 1100 € doplačila, tako da bom vesel dodatnih info.
Od alternativ bi bil morda zanimiv Volvo XC40, vendar je hudo moteče dejstvo, da ves infotainment sistem bazira na touch screenu, kar je še posebej neprimerno za starejšega uporabnika. Povrhu vsega pa se zdi nadležno še vsakokratno dvakratno (!) premikanje prestavne ročice med R-N-D položaji (kao ekstra korak za varnost, medtem ko ima praktično večina ostalih proizvajalcev enkraten pomik).