Kaj ti ni jasno, RAID 10 ali RAID 1+0 pomeni da imaš dva stripa dveh mirorrjev. Ali po domače nad RAID 1 (2 diska v 2 polji) delaš še stripping. (načeloma je možno tudi obratno, torej 0+1 kar se imenuje tudi RAID10, output je povsem enak razlike s v podrobnostih glede na zahteve branja/pisanja in velikost chunkov)
V najslabšem primeru imaš pri RAID10 redundanco izpada 1-ga diska (torej če en disk crkne, dela vse normalno dalje), v najboljšem primeru lahko crkneta 2 (DVA) diska v kolikor crkneta v različnih stripih.
Hitrost (pohitritev) RAIDa 10 je 2x pri branju in 2x pri pisanju.
Kapaciteta je /2, torej pol manjša od vsega diskovnega prostora.
Pri izpadu je padec hitrosti na nivo 1ga diska, kar ni problematično (za razliko od RAIDov s parityjem kjer performance pade na nulo)!
RAID 10 se BP obnovi v primeru izpada diska ker gre za čisti "podvojeni" mirror, torej samo vsebino enega diska se skopira na drugega. Zadeva potrebuje zelo malo "procesiranja" ker gre večinoma za čiste I/O operacije. Čisto BP deluje na polno obremenjeni mašini (skratka vmes lahko baze/whatever tečejo). Recimo pri parity RAIDih je stvar malce kompleksna in mašina porabi vso procesiranje samo da obnovi RAID polje.
Kot že omenjeno pa imaš pri mirroringu vedno podovojene zapise na ločenih nosilcih, pri parity RAIDih pa imaš samo en zapis in dele za rekonstrukcijo (parity). Pri izgubi parih bitov na parity chunku izgubiš podatek pa tega niti ne veš.
Kar se tiče kontrolerjev, danes je vsak SATA kontroler sposoben furat 4 diske, RAID mehanizem je pa BP na SW nivoju. Če crkne kontroler je rekostrukcija možna BP na bilokakšni mašini ki vsebuje SW orodje. HW kontrolerji (true in fake RAID) so pase, nima smisla uporabljat ker je performance na SW nivoju enak ali celo boljši (napram fake RAIDu)!