Radar - obvoznica golovec - nova omejitev potihem?

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Obvoznica je ob konicah dejansko tako zabasana kot nikoli doslej, pa samo še huje bo, promet namreč narašča bolj kot pred krizo (lani 5% rast, letos kar 6%). Omejitve in njihovo spoštovanje nekoliko umiri zastoje. Ne bi bilo nič presenetljivega, če bi s spremenljivimi znaki ob konicah postavili omejitev 60 km/h, recimo na celotni severni in zahodni obvoznici.

In kaj ti koristi omejitev 60km/h če je pa zastoj in grejo vsi 40km/h ob konicah
bonk.gif
A si ti slučajno cvetka DARS-a?

Mimogrede, zanimivo da v nasprotno smer, kjer ni radarja, je dovolj 1 osvetljen znak 80 in 1 plehnat znak.
Verjetno v to smer varnost ni tako pomembna, ker se seveda ne ovrednoti.
2493326-Photo14-10-16153613.jpg
 

Priponke

  • 2493326-Photo14-10-16153613.jpg
    2493326-Photo14-10-16153613.jpg
    79,8 KB · Ogledi: 122

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
V bistvu si cvetka ti. Promet se spreminja, tko da maš, da gledaš znake. V nasprotno smer pač ni potrebe po omejitvi 60. Če ti pa ne svane zakaj, je pa tvoj problem.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Obvoznica je ob konicah dejansko tako zabasana kot nikoli doslej, pa samo še huje bo, promet namreč narašča bolj kot pred krizo (lani 5% rast, letos kar 6%). Omejitve in njihovo spoštovanje nekoliko umiri zastoje. Ne bi bilo nič presenetljivega, če bi s spremenljivimi znaki ob konicah postavili omejitev 60 km/h, recimo na celotni severni in zahodni obvoznici.

Evo ti ga na. Okoli Dunaja je vse 80. Got problem gužva? Prešaltajo pa na 60.

Ampak to bi bila pri nas znastvena fantastika.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:

Mimogrede, zanimivo da v nasprotno smer, kjer ni radarja, je dovolj 1 osvetljen znak 80 in 1 plehnat znak.
Verjetno v to smer varnost ni tako pomembna, ker se seveda ne ovrednoti.
johannes sindrom?
če bi bilo obratno, bi pa pizdil, zakaj je v smeri, kjer ni radarja, postavljen svetlobni znak na obeh straneh, medtem ko pred radarjem bi bila zgolj ena slabo vidna tabla na eni strani.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Ja, ker je pretok vozil pri nižjih hitrostih višji. Najboljši pretok je pri okoli 80 km/h
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.808
113
Verjetno ob taki vožnji tudi težje pride do konkretnega harmonika efekta?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tudi to verjetno, manjša je omejitev (spoštovana), manjše so razlike v hitrostih, manj prihaja do nepotrebnega zaviranja. Pri manjših hitrostih je potrebna varnostna razdalja bistveno manjša (ta narašča kvadratno s hitrostjo), kar pomeni, da se jih sorazmerno več spravi na isti prostor. Hitrosti v gostem prometu pa se zmanjšujejo pod 80 km/h ravno zato, da se preveč vozil ne zabije spredaj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
A ni pred kratkim nekdo racunsko dokazal da je cesta sposobna "pozreti" enako kolicino vozil, pa ce je to hitrost 50kmh, ali pa 130. Seveda vedno 2s varnostna.
Tale fora z 80kmh pali v sloveniji, ker se pri tej hitrosti vecina vozi s cetrtino (11m) potrebne varnostne razdalje (44m). Pri 120 kmh jo ima najbrz vsaj blizu polovice (30m) potrebne (okoli 65)
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A ni pred kratkim nekdo racunsko dokazal da je cesta sposobna "pozreti" enako kolicino vozil, pa ce je to hitrost 50kmh, ali pa 130. Seveda vedno 2s varnostna.
...
to seveda drži, ampak keber ni govoril o prepustnosti ceste, ampak o številu vozil, ki jih je mogoče spraviti na nek odsek ceste
grims-1.gif
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Desni pas je itak rezerviran po novem za tovorna vozila, ki pa vozijo največ 90, nekateri še manj.
 

Podobne teme