Kako najbolj ekonomično izkoristiti avtomobil, oziroma, kaj storiti. Moj jekleni konjiček je star 14 let. Lastnik sem od 2019. Kupil sem ga na 165k kilometrov. V excel si beležim vsa popravila, oziroma, vodim vso evidenco, kaj se dogaja. Do sedaj sem z njim prevozil 89k kilometrov, med tem pa za popravila, servise odštel 3700€. Letos zamenjal tudi sklopko, vztrajnik, turbino, ležaje spredaj in zadaj, diske, ploščice. Če izvzamem ceno pnevmatik (ne šparam, vzamem kvaliteto), me pride na vsak mesec strošek popravila cca 70€. Poraba dizla je cca 7-7,5 litra/100 km. Za naslednje leto me obvezno čaka menjava rok, pa tudi oba seta pnevmatik bo treba zamenjati. Dnevna relacija je 80 km, 90% avtocesta.
Karoserijsko ni nikjer rje, ali pa da bi bil pregnit, ima pa avto kot vsak, svoje "posebnosti", ampak svojo nalogo opravi, pripelje od točke A do B. Cena zavarovanja in registracije na leto me pride okoli 400€.
Zanima me, kdaj se vi odločite, kdaj menjati avtomobil, oziroma, koliko ste pripravljeni vložiti vanj, da še naprej opravlja svojo nalogo. Kje je kritična točka, ko si rečete: evo, to je to, ne boš me več je*al, greš v prodajo oziroma na odpad? Mene osebno ne moti, če ni tehnološko ekstra sodoben, saj če ne drugega, mi prav pride 4x4 pogon, za slabe ceste oz. snežne razmere.
Hvala za mnenja.
Karoserijsko ni nikjer rje, ali pa da bi bil pregnit, ima pa avto kot vsak, svoje "posebnosti", ampak svojo nalogo opravi, pripelje od točke A do B. Cena zavarovanja in registracije na leto me pride okoli 400€.
Zanima me, kdaj se vi odločite, kdaj menjati avtomobil, oziroma, koliko ste pripravljeni vložiti vanj, da še naprej opravlja svojo nalogo. Kje je kritična točka, ko si rečete: evo, to je to, ne boš me več je*al, greš v prodajo oziroma na odpad? Mene osebno ne moti, če ni tehnološko ekstra sodoben, saj če ne drugega, mi prav pride 4x4 pogon, za slabe ceste oz. snežne razmere.
Hvala za mnenja.