Pozdravljeni,
V mreži je cca. 15 računalnikov različnih verzij Win, vsi so preko LAN mrežne opreme in modema na internetu. Pred cca. 6 meseci sem postavil en računalnik z win7 v mrežo samo za namene dostopa do interneta in e-pošte in je ta čas normalno deloval. Računalnik uporabljata samo dve osebi, ki ga uporabljata za dostop do maila in interneta.
Pred cca. 14 dnevi pa se mu je začelo dogajati, da izgublja internet; po zagonu cca. 5 minut normalno deluje, da se browsat, delat speed teste, po cca. 5 min pa internet promet zamre in vse spletne strani vrti samo v prazno oz. javi, da ni povezave (isto v treh browserjih).
Preveril sem že:
- interna mreža normalno deluje (torej ni težave v mrežni kartici)
- računalniki, ki so vezani na isti switch težav z internetom nimajo, prav tako nima teh težav noben drug računalnik
- vsi računalniki imajo isti antivirusni program Eset, ta je legalen in osvežen
- firewall sem začasno izklopil, ni razlike
- ...
Enostavno več ne vem kaj naj še gledam oz. kaj naj ponovno namestim, da testiram oz. identificiram razlog napake.
Vnaprej hvala za predloge!
Lep pozdrav,
V mreži je cca. 15 računalnikov različnih verzij Win, vsi so preko LAN mrežne opreme in modema na internetu. Pred cca. 6 meseci sem postavil en računalnik z win7 v mrežo samo za namene dostopa do interneta in e-pošte in je ta čas normalno deloval. Računalnik uporabljata samo dve osebi, ki ga uporabljata za dostop do maila in interneta.
Pred cca. 14 dnevi pa se mu je začelo dogajati, da izgublja internet; po zagonu cca. 5 minut normalno deluje, da se browsat, delat speed teste, po cca. 5 min pa internet promet zamre in vse spletne strani vrti samo v prazno oz. javi, da ni povezave (isto v treh browserjih).
Preveril sem že:
- interna mreža normalno deluje (torej ni težave v mrežni kartici)
- računalniki, ki so vezani na isti switch težav z internetom nimajo, prav tako nima teh težav noben drug računalnik
- vsi računalniki imajo isti antivirusni program Eset, ta je legalen in osvežen
- firewall sem začasno izklopil, ni razlike
- ...
Enostavno več ne vem kaj naj še gledam oz. kaj naj ponovno namestim, da testiram oz. identificiram razlog napake.
Vnaprej hvala za predloge!
Lep pozdrav,