Račun servisa za zavarovalnico

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Aprila 2014 sem sam (nerodnost) poškodoval počitniško prikolico, zavarovano kasko, 1% odbitne franšize.
Odpeljal sem jo na uraden servis, naslednji dan je tja prišel cenilec zavarovalnice na ogled.

Ker poškodba ni bila taka, da bi jo bilo treba nujno odpraviti, sva se s servisom dogovorila, da jo v popravilo pripeljem na koncu sezone.
Cena popravila pa je bila ocenjena na 5000EUR+.

Novembra sem jo predal na servis, konec tedna bi naj bila popravljena.

Kako je z računom?
Decembra mi je pisala zavarovalnica, da jim čimprej dostavim račun za ta škodni dogodek.
Recimo, da bo cena popravila 5000 EUR.
A bom jaz od servisa dobil račun za 5000 EUR, ga predal zavarovalnici, oni mi izdajo račun za 1% to je 100 EUR, 4900 EUR pa zavarovalnica nakaže servisu?
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.383
172
63
Preveri polico če sploh imaš 1%.

Jaz imam na Generali priklico brez odbitne franšize, ko sem imel škodni dogodek pa sta se vse zmenila zavarovalnica in servis.
 

Mr_Globus

Fizikalc
1. dec 2011
236
26
28
A ni odbitna franziza na ceno novega avta? Torej ce je prikolica 10k € je odbitna fransiza 1000€
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.261
4.843
113
Citat:
Uporabnik nadebudnez pravi:
Aprila 2014 sem sam (nerodnost) poškodoval počitniško prikolico, zavarovano kasko, 1% odbitne franšize.
Odpeljal sem jo na uraden servis, naslednji dan je tja prišel cenilec zavarovalnice na ogled.

Ker poškodba ni bila taka, da bi jo bilo treba nujno odpraviti, sva se s servisom dogovorila, da jo v popravilo pripeljem na koncu sezone.
Cena popravila pa je bila ocenjena na 5000EUR+.

Novembra sem jo predal na servis, konec tedna bi naj bila popravljena.

Kako je z računom?
Decembra mi je pisala zavarovalnica, da jim čimprej dostavim račun za ta škodni dogodek.
Recimo, da bo cena popravila 5000 EUR.
A bom jaz od servisa dobil račun za 5000 EUR, ga predal zavarovalnici, oni mi izdajo račun za 1% to je 100 EUR, 4900 EUR pa zavarovalnica nakaže servisu?

Kako si se zmenil z zavarovalnico, ali si dobil odstopno izjavo, s katero bo serviser uredil vse z zavarovalnico, ali si se zmenil
da ti plačaš popravilo, potem pa dostaviš račun?
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
ksz

A ni bila identična tema že lani?

Pa pustimo mnenja nekaterih danes, kjer nekako ne gredo procenti z zneski skupaj.
10.gif

3. ali 4. razred OŠ?
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
z zavarovalnico nisem bil nič v stikih, samo pismo so mi poslali, da jim pošljem račun, ko bo popravilo opravljeno
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.604
1.206
113
Celje
jaz sem dal avto popravit servisu, oni so uredili cenitev in vso papirologijo z zavarovalnico. Ob prevzemu avta sem servisu doplačal razliko v višini odbitne franšize. Odbitna franšiza je seveda od vrednosti nabavne cene avta in ne od škode.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.261
4.843
113
Citat:
Ni nujno. Jaz sem si ko je bil avto že malo starejši izbral 5% soudeležbo pri škodi.

To opcijo ima edino Triglav na osebnih vozilih, izbereš ali 1% od novonabavne vrednosti vozila ali
5% od vrednosti popravila, minimalna franšiz v tem primeru je 50€.

Kaj se splača je pa odvisno od NNV vozila in pa seveda do kako velike škode pride...
1% franšiza: avto vreden 20.000€, franšiza znaša v vsakem primeru 200€, ne glede na višino škode...

5% franšiza od vrednosti popravila, ko je škoda večja od 4.000€, je stranka na slabšem, kot če bi imela 1%...

Bolj natančno pa lahko to razloži Matej, samo verjetno nima časa, ker še kar preverja kako bo razložil izplačilo
iz očetove FLEX naložbene police po treh letih...
redface-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Se dobi pri kakšni drugi zavarovalnici tudi boljša različica ... kjer ni določena minimalna odbitna franšiza, ampak maksimalna
2386138-Breznaslova.png
 

Priponke

  • 2386138-Breznaslova.png
    2386138-Breznaslova.png
    49,9 KB · Ogledi: 343

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Različna ja. Boljša? Tole ni nič kaj drastično boljše... Plačilni pogoji? Diskutabilno.
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Včeraj sem ob dogovorjeni uri šel k serviserju na prevzem popravljene prikolice (letnik 2014). Na servis sem jo pripeljal 8.11.2015, pa še včeraj ob dogovorjeni uri ni bila do konca popravljena.
Poleg menjave stranice (poseg v okviru 1% franšize kasko) je bilo še nekaj manjših garancijskih posegov. Pa tudi velika nalepka tipa prikolice še ni bila na menjani stranici. V roku 2 ur sva uredila vse to (prikolica pa je tam stala več kot 3 mesece).
Na servisu sem izvedbo del na hitro pregledal, podrobno pa ne, ker smo se ukvarjali z izvedbo manjkajočih posegov. V podpis sem dobil interni delovni nalog servisa, na katerem piše, kaj je bilo popravljano v okviru kasko posega. V točki »Primopredaja« pa piše:
»S strani izvajalca je, dne 18.2.2016 izvršena primopredaja vozila naročniku. Ob tem je opravljena kontrola opravljenih storitev in/ali kontrola vgrajenih delov.«
Pod to sem se podpisal kot »Vozilo prevzel (naročnik)«

Doma sem podrobno pregledal kakovost posega in ni vse OK. Ob menjavi stranice je bilo treba odstraniti kopalnico/WC in potem sestaviti nazaj. Žal sestavljeno nazaj ni tako dobro kot je bilo pred posegom (imam fotografije prej, potem). Na spoju med blokom s školjko in ostalim delom kopalnice je sedaj 1cm reža. Pa še druge manjše reže so, ki jih prej ni bilo. To je estetsko grdo, še huje pa je, ker je voda strup za prikolico in v kopalnici se umiva. Če gre voda v tako režo, pobrisati ne moreš, voda pa počasi dela škodo.
Tudi med stropom in menjano steno manjka cca. 10 cm vmesnega člena (ne vem, kako se temu reče, kot neko tesnilo, res pa je, da je bolj estetskega pomena, saj do tja znotraj voda ne sme priti).

Vse to sem opisal in skupaj s fotografijami poslal danes 19.2.2016 okrog 1:00 serviserju na mail in da prosim, da se odpravi. Odziva še ni.
Včeraj sem 1% škode v gotovini poravnal serviserju, za račun pa je rekel, da mi bo poslal po pošti, da ga jaz potem pošljem zavarovalnici (so me že pisno pozvali, da jim ga pošljem takoj oz. čimprej, ko ga dobim). Ker se bojim, da mi serviser ne bo hotel v redu dokončati zadev, me zanima, če lahko jaz pri zavarovalnici začasno ustavim plačilo 99% zneska popravila serviserju? (dokler ne bo vse OK popravljeno)
Res je, da sem podpisal interni delovni nalog v katerem je bilo »…opravljena kontrola opravljenih storitev..«, upam, da se nisem s tem zafrknil. Res je bila gužva, že tako sem zamujal po otroke v vrtec, pa mi je pomolil tole v podpis.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
po moje bi moral te napake poslati še zavarovalnici. Tudi njim je v interesu, da delajo z dobrimi serviserji. On jim je izdal "visok" račun, naredil pa hitro in poceni in dobro zaslužil. Veš, da jim to ne bo všeč;)