So že bili pametni, sploh tisti preko kolpe, potem je pa marsikdo tudi kar raje avto pustil na servisu, ker ni imel denarja za plačilo.
Ena taka zanimiva zadeva so recimo vzmetne roke zračnega vzmetenja: 1300/kos. "Klasika" pri tekih koretah je tudi menjalnik, z cenami servisa od 7-8k naprej (sodelavec je nedolgo nazaj dal na Audiju 7k za servis menjalnika). Potem je tukaj potrošni material, ki je drag ko pes (tukaj seveda ne govorimo o 4l olja in nekih ponarejenih zavornih oblogah). Nek poslovni partnerje recimo že pred leti kupil A8 4,2 in v času, ko je bila v sloveniji povprečna plača okoli 160k, je on rekel da ga dosedaj ni bilo servisa, kjer bi dal manj kot 250k (pa je bil nov avto). Pri tako močnem avtu se namreč pogosto menja vse, z diski vred.
Zadnja stvar, kjer je pa ponavadi konec veselja, so razni senzorji in računalniki. Senzorjev in računalnikov je "mali miljon", vsaka stvar pa stane VSAJ par sto eur, če ne par jurjev. Fušarji se s tem neradi ukvarjajo (če sploh).
Lahko pa imaš seveda srečo in zadeva dela par let brez problema...