Težko ga boš našel. Pa tudi če ga boš, te bodo najprej seznanili z dejstvom, da ob morebitnem "ciglu" odgovornost v celoti nosiš sam in na koncu kriješ strošek popravila oz celo zamenjave enote. Poznam najmanj 2 primera, kjer so sicer bili pripravljeni to narediti, vendar samo pod takimi pogoji. Zanimiva in meni nepojmljiva praksa za uraden servis. Torej, če jim slučajno uspe, te bodo udarili po žepu, če pa spodleti, pa jebiga, saj si bil seznanjen z morebitnim scenarijem in bo strošek še precej višji. Večina servisov pa te (zaradi delikatnosti in negotove situacije) itak odpravi že na vratih. Velik problem na pooblaščenih servisih zadnja leta (predvsem pri Renaultu) je izredno slaba strokovnost, kar se tiče samih infotainment enot. Pogosto strankam nočejo/ne znajo posodobiti niti navigacije in jih raje obračajo na uradne spletne strani ipd, kaj šele da bi se znali soočit z softwerskimi nadgradnjami.