Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Zakaj? Vsakič ko gre glava dol naj bi se jo ravnalo! Ja do sem? Zdei na uradnem servisu nj bi šli tud ventili vn.....kaj delate nekateri pod kozolcem je vaša stvar! Ja do sem? Taka stvar tud kj stane ane (podiranje brušenje sestavljanje)! Ja do sem?
Pod kozolcem delaš kvečjemu ti, ker trosiš same neumnosti po forumu. In NE, NITI PRIBLIŽNO ni potrebno vsakič ravnat glave, ko se jo sname.
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Na uradnih servisih je itak vse priporočljivo dokler ti lohk računajo. Pri garanciji se ponavadi pa počaka da zihr crkne kaj
to majo vse fiatove FIRE mašine tak. in tut ko jermen vtrga ventili in bati ne vdarijo skupajCitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Aha to kao posebnost te mašine?
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
to majo vse fiatove FIRE mašine tak. in tut ko jermen vtrga ventili in bati ne vdarijo skupajCitat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Aha to kao posebnost te mašine?
Citat:
Uporabnik Fiat007 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Na uradnih servisih je itak vse priporočljivo dokler ti lohk računajo. Pri garanciji se ponavadi pa počaka da zihr crkne kaj
Brušenje glave je 20€. Za preventivni strošek se mi res ne zdi veliko
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pod kozolcem delaš kvečjemu ti, ker trosiš same neumnosti po forumu. In NE, NITI PRIBLIŽNO ni potrebno vsakič ravnat glave, ko se jo sname.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Če pride do sesutja ventilov, se glavo da ravnat, ker jo je itak treba podret in menjat vodila, pobrat sedišča in podobno, tako da je brušenje malenkost. Ti pa si trdil, da je potrebno glavo vedno brusit, ko se jo sname, kar pa niti približno ni res. Got that?