Punto čuden zvok

Fiat007

Fizikalc
1. apr 2009
1.065
0
36
43
Gorenjska in okolica (Bled)
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Zakaj? Vsakič ko gre glava dol naj bi se jo ravnalo! Ja do sem? Zdei na uradnem servisu nj bi šli tud ventili vn.....kaj delate nekateri pod kozolcem je vaša stvar! Ja do sem? Taka stvar tud kj stane ane (podiranje brušenje sestavljanje)! Ja do sem?
smile-1.gif

Pod kozolcem delaš kvečjemu ti, ker trosiš same neumnosti po forumu. In NE, NITI PRIBLIŽNO ni potrebno vsakič ravnat glave, ko se jo sname.
smirk-1.gif

Potrebno ni, je pa priporočljivo
grin1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Na uradnih servisih je itak vse priporočljivo dokler ti lohk računajo. Pri garanciji se ponavadi pa počaka da zihr crkne kaj
tongue-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.471
5.766
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Aha to kao posebnost te mašine?
to majo vse fiatove FIRE mašine tak. in tut ko jermen vtrga ventili in bati ne vdarijo skupaj
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Fiat007 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Na uradnih servisih je itak vse priporočljivo dokler ti lohk računajo. Pri garanciji se ponavadi pa počaka da zihr crkne kaj
tongue-1.gif

Brušenje glave je 20€. Za preventivni strošek se mi res ne zdi veliko
grin1.gif

Ja, vendar nisi štel dela ob morebitnem podiranju glave, pranju in podobnih zadevščinah, kar skoraj vedno nanese vsaj 50€. Skratka, če je z glavo vse OK je brušenje nepotrebno. Seveda mora mehanik znat pravilno ocenih, v kakšnem stanju je glava. Vsekakor pa ni treba vedno brusiti.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.256
5.638
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pod kozolcem delaš kvečjemu ti, ker trosiš same neumnosti po forumu. In NE, NITI PRIBLIŽNO ni potrebno vsakič ravnat glave, ko se jo sname.
smirk-1.gif

Pod kozolcem sem si šravfal in friziral tomose........tm si lahko zbrusu glavo iz duraluminija kr na ravni šipi..no jaz sem si jo vsakič nesel na LPP v delavnico....ker ko je duraluminij sveže brušen še ni površinsko "staran"....oz površinsko utrjen in pol se da glavo na gus cilinder dejansko zategnt tud brez dihtunge umes pa se potem ko se mašina parx segreje in ohladi uleže ( "zlepi" ) na cilinder iz gusa.....tko kot se brgotu v eni drugi temi aluminjaste feltne na pesta od koles
smile-1.gif


OK moderni bloki so pač aluminjasti....vem!

Ko pa nisem bil pod kozolcem pa smo na servisu glave dal brusit privatniku.....stem da smo jih prej "pripravil" na brušenje....beri označl vse štoflce...ventile....spucal glavo....dal brusit.....moč kvalitete je pač moč kvalitete
grims-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.256
5.638
113
Povedat hočem da teb k pod kozolcem šravfaš pa k ti pride folk s sesuto mašino pa mora bit čim cenej ni treba komplicirat da je vse tipi topi narjen....na servisu pa ne morš da ne bi glave ravnal ko popraviš...pa da ne bi ventilov varno spravu vmes ko je glava pri privatniku!

Grrrrr a bo zdei?
pozdrav.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne, ne bo. Prvič, jaz niti približno ne šraufam pod kozolcem. Kot sem ti že povedal, to verjetno počneš ti, ker trosiš same neumnosti po forumu. Drugič, jaz naredim vedno, da je vse "tipi topi", ker se z reklamacijami nimam časa ubadat. Tretjič - ne počenem stvari, ki niso potrebne in samo zvišujejo končno ceno popravila. Če pride do sesutja ventilov, se glavo da ravnat, ker jo je itak treba podret in menjat vodila, pobrat sedišča in podobno, tako da je brušenje malenkost. Ti pa si trdil, da je potrebno glavo vedno brusit, ko se jo sname, kar pa niti približno ni res. Got that? Če še vedno ne razumeš, mi posreduj domač naslov na PM, da ti tole pošljem v slikovni obliki ali na diapozitivih.
rolleyes-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.256
5.638
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Če pride do sesutja ventilov, se glavo da ravnat, ker jo je itak treba podret in menjat vodila, pobrat sedišča in podobno, tako da je brušenje malenkost. Ti pa si trdil, da je potrebno glavo vedno brusit, ko se jo sname, kar pa niti približno ni res. Got that?

Sedaj sem malo zmeden......torej ravnanje glave ali pa brušenje glave sta 2 različni stvari ? Je mogoče kle problem ?

Glavo se brusi vedno ko se jo sname.....saj se vedno ko je sestavljena in ko se 1x mašina segreje ( al pa večx) usede po svoje! Sicer si ne znam razlagat zakaj se pride glavo po takem servisu dodatno zategovat po kakem tednu uporabe ko se usede!

Iz zgoraj izbranega texta (tvojega) se da tud sklepat da se glavo brusi samo takrat kadar je strošek ostalih popravil visok....pa se unih 20eur pol ne pozna tolk
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.256
5.638
113
Ei eiiii kam jo mahaš jaz bi uno gradivo na dom
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.256
5.638
113
Ei crashburnt eno dobro sem se danes spomnil med potjo v službo!
smile-1.gif


ČAK NORIS nikoli ne ravna glave......tudi če mu zabije ventile....no ja sj mu jih nikol ne ker njemu se jermen ne strga
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno: