Propad mestnih avtomobilov in še dodaten udarec za evropsko avtoindustrijo

shift

Guru
20. jul 2007
10.128
2.657
113
za šankom
Hyundai je izjavil 5 let nazaj, da rajši dvignejo cene in prodajo manj, da imajo s tem višji dobiček, drugače pa klasične oblike avtov se uničujejo že desetletje, enoprostorca skoraj ni več mogoče dobit, karavani izginjajo, limuzine so preteklost, vse je narjeno na obliko SUV, avtomobili so danes manj praktični kot pa 20 let nazaj. Ko pogledaš obliko VW IDjev ti gre na bruhanje, notranjost na nivoju golfa V, potem pa jokajo in stokajo, da prodaja pada, da o stelantisu niti ne izgubljamo besed, včasih se zdi da je uničenje evropske avto industrije namenska
 

zakon

Guru
16. maj 2008
9.143
1.022
113
toti Maribor

mtl

Guru
19. jul 2007
10.925
603
113
Kras
www.mtl.si
Sem ravno zadnjič videl to.
Prav smešno, kako je tono težek mini avto čisti umazanec, ki ga je treba izgnati iz Evrope, a že proti trem tonam težki EVji so pa čisti in eko.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.798
12.374
113
bolj je še hecno da suzuki ne more outsourcat "kitajski" 1.5 turbo ki je v vsakem ICE kitajcu in očitno zadostuje normi. Tak jimni bi stal 15 kilo, pa rešeno. In bi bil prodajna uspešnica.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.651
4.454
113
Pri jimniju ni bila problem ekologija sej so vmes celo prilagodili motor na trenutno zahtevano EU normo. Problem so ostale bedarije povezane z varnostjo (obvezne asistence, varnost pešcev ipd.).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.651
4.454
113
Aja en kup kitajcev tudi ne dosega nivoja za tipsko homologacijo v EU, zato se jih preko luknje v zakonodaji homologira posamezno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
37.798
12.374
113
Pri jimniju ni bila problem ekologija sej so vmes celo prilagodili motor na trenutno zahtevano EU normo. Problem so ostale bedarije povezane z varnostjo (obvezne asistence, varnost pešcev ipd.).
če ima vsak klio tist aeb bi še imel pa jimny... bolj je to, da se očitno suzuki ne rabi pretegnit...pač prodajajo doma.