Propad mestnih avtomobilov in še dodaten udarec za evropsko avtoindustrijo

shift

Guru
20. jul 2007
10.159
2.680
113
za šankom
Hyundai je izjavil 5 let nazaj, da rajši dvignejo cene in prodajo manj, da imajo s tem višji dobiček, drugače pa klasične oblike avtov se uničujejo že desetletje, enoprostorca skoraj ni več mogoče dobit, karavani izginjajo, limuzine so preteklost, vse je narjeno na obliko SUV, avtomobili so danes manj praktični kot pa 20 let nazaj. Ko pogledaš obliko VW IDjev ti gre na bruhanje, notranjost na nivoju golfa V, potem pa jokajo in stokajo, da prodaja pada, da o stelantisu niti ne izgubljamo besed, včasih se zdi da je uničenje evropske avto industrije namenska
 

zakon

Guru
16. maj 2008
9.207
1.068
113
toti Maribor

mtl

Guru
19. jul 2007
11.028
694
113
Kras
www.mtl.si
Sem ravno zadnjič videl to.
Prav smešno, kako je tono težek mini avto čisti umazanec, ki ga je treba izgnati iz Evrope, a že proti trem tonam težki EVji so pa čisti in eko.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.153
12.707
113
bolj je še hecno da suzuki ne more outsourcat "kitajski" 1.5 turbo ki je v vsakem ICE kitajcu in očitno zadostuje normi. Tak jimni bi stal 15 kilo, pa rešeno. In bi bil prodajna uspešnica.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.730
4.532
113
Pri jimniju ni bila problem ekologija sej so vmes celo prilagodili motor na trenutno zahtevano EU normo. Problem so ostale bedarije povezane z varnostjo (obvezne asistence, varnost pešcev ipd.).
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.730
4.532
113
Aja en kup kitajcev tudi ne dosega nivoja za tipsko homologacijo v EU, zato se jih preko luknje v zakonodaji homologira posamezno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.153
12.707
113
Pri jimniju ni bila problem ekologija sej so vmes celo prilagodili motor na trenutno zahtevano EU normo. Problem so ostale bedarije povezane z varnostjo (obvezne asistence, varnost pešcev ipd.).
če ima vsak klio tist aeb bi še imel pa jimny... bolj je to, da se očitno suzuki ne rabi pretegnit...pač prodajajo doma.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
10.622
1.806
113
Se strinjam. Očitno so dovolj majhna firma, da resno jemljejo obvladovanje stroškov, reč je pa dovolj nišni model, da zaradi kapric nekega dela svetovnega trga ne mislijo skakati na glavo...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.338
2.382
113
Umor EU malega avtomobila je bil skrbno načrtovan. Tu sta šla industrija in politika z roko v roki lepo skupaj. Cilj BCP (Brussels Communist Party) je bil nas spravit na pecikle, avtoindustrija pa je vedno jamrala nad nizkimi maržami pri malih kantah in se jih je želela rešit. Cilj je torej bil del raje na pecikle, ostali pa na evje in 2t mestne eko suve. Taveliki dobički pa se vmes delajo na kitajskem, ker oni itak vse kupijo ker smo mi tako tehnološko superiorni.

Tako je bruselj zreguliral z zahtevami avte do roba, čez rob pa so jih proizvajalci potisnili v smrt z absurdno ceno.

Plan so jim komplet solo uničili azijci. Namreč ti več ne kupujejo našega zastarelega precenjenega šrota, istočasno pa na naš trg potiskajo njihove male poceni avte.

In tako se je von der Failen oglasila zdaj v minhnu in naznanila, da se pa ona zdaj na polno zavzema za eu male avte:valjamse:


So cooraca mojega spregledali....sila jim je, ker dobički strmo pikirajo navzdol, EU šrota se proda vedno manj, azijskih avtov pa vedno več.

Ampak ta zgodba je identična kot ev zgodba. Lepo se vidi kako politika in avtoindustrija delajo z roko v roki
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
12.409
2.261
113
Pomurje
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

mtl

Guru
19. jul 2007
11.028
694
113
Kras
www.mtl.si
Čisto gre skupaj, če za x prevoženih km pada potrebna energija, pa kakršnakoli že je. Recimo 30 let nazaj je bila poraba 8-9l čisto ok. Sedaj se pa družinski karavan, ki je verjetno večji od takratnega luksuznega avtomobila, vozi s 6imi litri.
Ampak ne na silo in brez strateškega pristopa. In da potem pridemo do totalne neumnosti, da je enotonsko vozilo za pregnati in prepovedati prodajo, dvoinpoltonska pošast pa eko.