Preko ene nemške spletne trgovine sem kupil sončna očala in jih tudi plačal, prejel pa napačen artikel, prodajalca sem obvestil da ni to to kar sem naročil, da bom zadevo vrnil in naj mi vrne denar, na kar je po mailu (v angleščini) odgovoril da je vredu, samo naj pazim da vrnem v 14 dneh od prejema artikla. Počasi bo 1 mesec, odkar sem mu nenošeno zadevo, v original embalaži in z vsemi tagi, poslal nazaj, denarja še vedno ni. Sem ga kontaktiral da denarja ni, da je že zdavnaj dobil artikel nazaj, da naj mi nakaže, odgovoril mi je samo da bo preveril in da mi javi.... zdaj 2 dni od njega nič. Mu pošljem spet mail, kaj se dogaja.... nič, tema.
Denar želim nazaj, kakšne so moje možnosti? Precej sem kupoval po tujini, preko ebaya sem z kitajcem nesporazum rešil v 1 dnevu, pred kratkim na Slovaškem naročil napačen artikel, pa sem ga na njihove stroške lahko vrnil nazaj in dobil denar v 3 dneh od vračila artikla... no tu pa se zatika in s tem v tujini izkušenj nimam. Gre se za skoraj 150€
Denar želim nazaj, kakšne so moje možnosti? Precej sem kupoval po tujini, preko ebaya sem z kitajcem nesporazum rešil v 1 dnevu, pred kratkim na Slovaškem naročil napačen artikel, pa sem ga na njihove stroške lahko vrnil nazaj in dobil denar v 3 dneh od vračila artikla... no tu pa se zatika in s tem v tujini izkušenj nimam. Gre se za skoraj 150€